Πώς το AI καλείται να επιλύσει το παζλ της κατάργησης των cookies το 2024;

Στις 4 Ιανουαρίου, η Google απενεργοποίησε τα cookies τρίτων για το 1% του Chrome, περίπου 30 εκατομμύρια χρήστες. Αυτή η κίνηση αντιπροσωπεύει το πρώτο πρακτικό βήμα στο μεγάλο σχέδιο της κατάργησης της τεχνολογίας παρακολούθησης για όλους τους χρήστες μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2024 – μια αλλαγή που θα εξαλείψει ένα εργαλείο ψηφιακής διαφήμισης που υπάρχει εδώ και καιρό.

Με την ανακοίνωση τον Ιανουάριο του 2020 ότι θα καταργηθούν τα cookies τρίτων, η Google έθεσε σε εφαρμογή έναν αγώνα για τη διαφημιστική βιομηχανία για να κατασκευάσει, να δοκιμάσει και να υιοθετήσει εναλλακτικές μεθόδους στοχοποίησης και παρακολούθησης, είτε χρησιμοποιώντας τις προτάσεις του privacy sandbox της εταιρείας είτε εκείνες που έχουν δημιουργηθεί από άλλους παράγοντες. Αλλά ενώ έχει εμφανιστεί μια πλειάδα εναλλακτικών αναγνωριστικών, το κομμάτι που λείπει για την επίλυση του προβλήματος μπορεί να είναι η εφαρμογή της AI τεχνολογίας.

“Για να αντιμετωπίσουμε το χάσμα της απόσυρσης των cookies τρίτων, είναι κρίσιμο για τους μάρκετερ να βασιστούν στο AI για να ενισχύσουν τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν μηδενικά και πρώτα δεδομένα καταναλωτών,” δήλωσε η Anjali Yakkundi, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ προϊόντων στη Movable Ink.

Το AI μπορεί να αναλύει την ψηφιακή συμπεριφορά των καταναλωτών, όπως η ιστορία περιήγησης, τα πρότυπα αγορών και η συμμετοχή τους για να παρέχει βαθύτερη κατανόηση του κοινού ενώ δημιουργεί προσαρμοσμένες εμπειρίες. Επιπλέον, οι εταιρείες μπορούν να επεκτείνουν το AI και την ML εντός προβλεπτικών μοντέλων και να συγκεντρώνουν προβλέψεις για τα πιθανά επόμενα βήματα των καταναλωτών, επιτρέποντας τη στρατηγική ανάπτυξη των αποτελεσμάτων για να συναντήσουν τον καταναλωτή εκεί που βρίσκεται πριν καν γνωρίζει ότι θα είναι εκεί.

Το AI χρειάζεται τρία πράγματα για να λειτουργήσει, σύμφωνα με τους ειδικούς: προσωπικά δεδομένα, την υποδομή για την επεξεργασία αυτών των δεδομένων και επιστήμονες δεδομένων για την ανάπτυξη τους για την εκπαίδευση νέων μοντέλων. Κατά την εφαρμογή της στη διαφήμιση, αυτές οι απαιτήσεις θα βάλουν τους τεχνολογικούς παίκτες όπως Google και Amazon στο “κάθισμα του οδηγού”, δήλωσε η Lynda Clarizio βετεράνος στα ΜΜΕ και ιδρυτής του The 98, ενός early stage venture capital firm.

Αυτή τη στιγμή πηγαίνουμε πίσω προς τα πίσω, και αυτό οφείλεται στην απόσυρση των cookies και την αδυναμία χρήσης των data signals με πιο ευρύ τρόπο,” πρόσθεσε. “Είμαστε πραγματικά περιορισμένοι στα προσωπικά δεδομένα, το οποίο έχει νόημα από προσωπικής άποψης, αλλά ενισχύει τη δύναμη κάποιων από τους μεγάλους παίκτες.”

Το AI θα γίνει πιο διαδεδομένο καθώς οι εταιρείες βρίσκουν πρακτικές εφαρμογές για να μειώσουν το κόστος και να επιταχύνουν τις διαδικασίες, δήλωσε ο Rob Davis, CMO και πρόεδρος της ανεξάρτητης εταιρείας Novus.

Η ανασφάλεια της διαφημιστικής κοινότητας σχετικά με τη μετάβαση σε έναν κόσμο χωρίς cookies είναι προφανής. Οι αναλυτές περιμένουν ότι θα υπάρξει αύξηση στη χρήση του AI και άλλων τεχνολογιών για την εξατομίκευση των διαφημίσεων και τη βελτίωση της επίδοσης των καμπανιών, καθώς η αγορά προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες που δημιουργεί η κατάργηση των cookies.

Πηγή marketingdive

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Πώς να ενισχύσετε το brand loyalty μέσω συναισθηματικού μάρκετινγκ

Πώς να ενισχύσετε το brand loyalty μέσω συναισθηματικού μάρκετινγκ Το...

Αποτελεσματική Χρήση Μαρτυριών & Κριτικών στο Μάρκετινγκ

Αποτελεσματική Χρήση Μαρτυριών & Κριτικών στο Μάρκετινγκ Η αποτελεσματική χρήση...

Instagram Threads: Πώς αλλάζει το παιχνίδι στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης

Instagram Threads: Πώς αλλάζει το παιχνίδι στις πλατφόρμες κοινωνικής...