Η Gen Alpha απέχει ακόμα πολύ από την επίτευξη ανεξάρτητης αγοραστικής δύναμης, αλλά η κοόρτη εκφράζει ήδη μεγαλύτερη πολυπλοκότητα όσον αφορά τα brands από άλλες νέες γενιές. Ένα υψηλότερο επίπεδο διάκρισης ισχύει και για τα δημόσια πρόσωπα, καθώς η Gen Alpha δεν κάνει πολύ απόθεμα σε αθλητές ή διασημότητες και έχει ιδιαίτερα χαμηλή γνώμη για το “People on TV”, μια ομάδα που ήταν μεταξύ των τριών κορυφαίων λιγότερο αξιόπιστων που αξιολογήθηκαν από το ηλικιακό σύνολο. Αντίθετα, η Gen Alpha εκτιμά τους δημιουργούς περιεχομένου και ασχολείται με το περιεχόμενο «εκπαιδευτικής ψυχαγωγίας».
Αυτές οι ιδέες θέτουν ορισμένα εμπόδια για τις αρκετά αξιόπιστες στρατηγικές μάρκετινγκ με influencers που έχουν χρησιμοποιήσει τα brands για να κερδίσουν την εύνοια του Gen Z και των millennials. Η Gen Alpha μερικές φορές συνδέει την κλίμακα ενός παιχνιδιού μάρκετινγκ με την έλλειψη αυθεντικότητας. Συγκεκριμένα, μόλις το 14% διάλεξε ένα brand ως to αγαπημένο τους λόγω επιδοκιμασίας διασημοτήτων, ενώ μόνο το 20% το έκανε λόγω του ότι η εταιρεία παράγει «πραγματικά υπέροχες διαφημίσεις».
Κατά την κατάταξη των προτιμώμενων εμπορικών σημάτων τους, η Gen Alpha επεσήμανε τις εταιρείες τεχνολογίας και τους «δυνατοποιητές έμπνευσης και δημιουργικότητας», όπως το ονόμασε η Razorfish. Η Apple και η Samsung ήταν στην πρώτη πεντάδα, όπως και η Lego. Η λίστα έρχεται σε αντίθεση με τις επιλογές του Gen Z από το 2012, οι οποίες στράφηκαν προς μάρκες σνακ όπως τα M&M’s, Oreos και Doritos.
Οι συνήθειες του Gen Alpha μπορεί να φαίνονται αντιφατικές με μια ματιά. Είναι η πιο ψηφιακά εγγενής γενιά, με το 62% των γονέων να αναφέρει ότι το παιδί τους ξοδεύει περισσότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από ό,τι στην ίδια ηλικία. Μέχρι την ηλικία των 13 ετών, η Gen Alphas κατέχει τόσες συσκευές όσες και οι ενήλικες, με το 90% να έχει smartphone. Κατά την περιήγηση στο Διαδίκτυο, το 58% αναζητά πληροφορίες για τις μάρκες και σχεδόν το ίδιο μερίδιο (56%) αναζητά προϊόντα τεχνολογίας.
Αλλά αυτό δεν έχει μειώσει τις αλληλεπιδράσεις IRL του Gen Alpha, καθώς το 62% των γονέων πιστεύει ότι το παιδί τους είναι πιο κοινωνικό από ό,τι ήταν στην ίδια ηλικία. Ο Νο. 2 πιο δημοφιλής τρόπος με τον οποίο η Gen Z ανακαλύπτει νέες επωνυμίες είναι μέσω προσωπικών αλληλεπιδράσεων σε μέρη όπως καταστήματα και εμπορικά κέντρα.
Τα hacks, οι οδηγίες και τα βίντεο «φτιάξ’ το μόνος σου» είναι μερικά από τα πιο δημοφιλή είδη περιεχομένου με το Gen Alpha, υπογραμμίζοντας την αίσθηση της αυτοδυναμίας και της επίλυσης προβλημάτων. Οι αντιλήψεις των γονιών για αυτές τις συνδεδεμένες ιδιότητες αλλάζουν επίσης.
Παρά το «techlash», τα 2/3 πιστεύουν ότι το παιδί τους είναι πιο ανεξάρτητο σκεπτόμενο από ό,τι ήταν στην ηλικία τους και το 61% βλέπει τη σύγχρονη τεχνολογία ως ώθηση στη μαθησιακή αποτελεσματικότητα. Η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) όπως το ChatGPT έφτασε ως το Νο. 4 προτιμώμενο μέσο μάθησης μεταξύ της Gen Alpha, ακριβώς κάτω από τους δασκάλους, μιλώντας για την επιθυμία για γρήγορες απαντήσεις. Το AI και το ChatGPT κέρδισαν βιβλία σε αυτό το μέτωπο, ένα σημάδι ότι η τρέχουσα κρίση αλφαβητισμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να αντέξει.
«Τιμούν τις γρήγορες συμβουλές, τις συντομεύσεις και τις χρήσιμες πληροφορίες», ανέφερε η έκθεση Razorfish για τη Gen Alpha. «Οι έμποροι πρέπει να αναγνωρίσουν αυτή τη νοοτροπία και να διασφαλίσουν ότι η εκπαίδευση της επωνυμίας παρέχεται μέσω πρακτικού περιεχομένου που προσελκύει την προσοχή τους και ικανοποιεί την επιθυμία τους για γρήγορη, χρήσιμη γνώση».
Η όρεξη για περιέργεια οδήγησε το Gen Alpha να έχει διπλάσια αναγνωρίσιμα ενδιαφέροντα από το Gen Z, και αυτά τα ενδιαφέροντα συχνά δεν είναι φευγαλέα. Η Gen Alpha συνέχισε επίσης την προτίμηση του Gen Z για gaming και gamified εμπειρίες. Αξιολογώντας τις εμπειρίες επωνυμίας που θα απολάμβαναν περισσότερο, το 53% της Gen Alpha ανέφερε παιχνίδια και εφαρμογές που διδάσκουν χρήσιμες δεξιότητες.