Το 81% των εμπορικών σημάτων και των οργανισμών επιθυμεί η διαφήμιση να είναι «πιο περιπετειώδης»

Το 81% των εμπορικών σημάτων και των οργανισμών επιθυμεί η διαφήμιση να είναι «πιο περιπετειώδης»

Το 81% των επαγγελματιών διαφήμισης επιδιώκουν να γίνουν πιο περιπετειώδεις, σύμφωνα με έρευνα της Bango με 300 επαγγελματίες στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Παράλληλα, το 83% αναζητά νέες πηγές δεδομένων για τη στόχευση των διαφημίσεών τους.

Ωστόσο, αυτό δεν αποδεικνύεται εύκολο. Παρά την προθυμία τους να δοκιμάσουν νέες τεχνολογίες και να επιχειρήσουν σε νέα εδάφη, το 60% δηλώνει ότι «ποτέ δεν ήταν πιο δύσκολο» να προσεγγίσουν το σωστό κοινό στο διαδίκτυο. Η δυσκολία αυτή μπορεί να αποδοθεί στην ταραχώδη κατάσταση της ψηφιακής διαφήμισης, η οποία έχει επηρεαστεί τόσο από τη μείωση των καταναλωτικών δαπανών όσο και από τη μείωση των προϋπολογισμών μάρκετινγκ. Σε συνδυασμό με τις αυξανόμενες απαιτήσεις για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των δεδομένων, οι παράγοντες αυτοί παρουσιάζουν πλέον σημαντικά εμπόδια στην αποτελεσματική στόχευση των διαφημίσεων.

Όπως δήλωσε ο Anil Malhotra, CMO της Bango: «Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι επαγγελματίες της διαφήμισης παραμένουν προσηλωμένοι στην παροχή ενημερωμένων, εξατομικευμένων και αποτελεσματικών διαφημίσεων. Όμως η τράπουλα είναι στοιβαγμένη εναντίον τους. Ήρθε η ώρα η διαφήμιση να γίνει και πάλι περιπετειώδης. Μόνο οι πιο τολμηροί θα πετύχουν – όσοι είναι πρόθυμοι να εξερευνήσουν και να δοκιμάσουν νέες καινοτομίες και μεθόδους στόχευσης. Τα δεδομένα μας δείχνουν ότι η αναζήτηση έχει ήδη ξεκινήσει – η δυσκολία έγκειται στην εύρεση του χαμένου κομματιού του παζλ. Η καλή στόχευση κάνει τη διαφορά. Χωρίς να τοποθετούνται οι διαφημίσεις μπροστά στους καταναλωτές που θα πραγματοποιήσουν πραγματικά μια αγορά, θα παραμείνει πιο δύσκολο από ποτέ να αναπτυχθούν οι επιχειρήσεις και να ξεκλειδώσουν τα έσοδα. Εδώ είναι που μπαίνει στο παιχνίδι η στόχευση της αγοραστικής συμπεριφοράς».

Για να αποφύγουν να πέσουν στην ίδια παγίδα της παροχής ανεπαρκώς στοχευμένων διαφημίσεων, η Bango προτείνει στους διαφημιζόμενους να υιοθετήσουν τη «Στόχευση Συμπεριφοράς Αγοράς» ως την προεπιλεγμένη μορφή στόχευσης για την απόκτηση χρηστών. Οι διαφημιζόμενοι που αξιοποιούν δεδομένα από δισεκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές καταναλωτών μπορούν να κατευθύνουν τις διαφημίσεις τους σε εκείνους που πραγματικά θα αγοράσουν.

Πηγή

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Πώς να ενισχύσετε το brand loyalty μέσω συναισθηματικού μάρκετινγκ

Πώς να ενισχύσετε το brand loyalty μέσω συναισθηματικού μάρκετινγκ Το...

Αποτελεσματική Χρήση Μαρτυριών & Κριτικών στο Μάρκετινγκ

Αποτελεσματική Χρήση Μαρτυριών & Κριτικών στο Μάρκετινγκ Η αποτελεσματική χρήση...

Instagram Threads: Πώς αλλάζει το παιχνίδι στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης

Instagram Threads: Πώς αλλάζει το παιχνίδι στις πλατφόρμες κοινωνικής...