10 βασικές συμβουλές μάρκετινγκ για κάθε επιχείρηση

10 βασικές συμβουλές μάρκετινγκ για κάθε επιχείρηση

Η εφαρμογή αποτελεσματικών τακτικών μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προκειμένου να επιτύχουν τους επιθυμητούς επιχειρηματικούς τους στόχους. Παρακάτω θα βρείτε δέκα τακτικές μάρκετινγκ που μπορούν να βοηθήσουν σε μεγάλο βαθμό τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους.

  1. Διεξαγωγή έρευνας αγοράς: Καθώς λανσάρετε ένα νέο εμπορικό σήμα, πρέπει να κατανοήσετε τις τρέχουσες προσφορές στην αγορά. Εάν έχετε άμεσο ανταγωνισμό, από πού προέρχεται; Έχουν οι πελάτες σημεία πόνου που καμία υπάρχουσα εταιρεία δεν αντιμετωπίζει; Κατανοήστε την αγορά-στόχο σας και τις ανάγκες της προτού αρχίσετε να ξοδεύετε για μεγάλες εκστρατείες μάρκετινγκ.
  2. Δημιουργήστε ένα προφίλ πελάτη ή μια προσωπικότητα αγοραστή: Καθώς προσδιορίζετε την αγορά-στόχο σας, προχωρήστε παραπέρα και περιγράψτε τον ακριβή τύπο ατόμου που βλέπετε ως τον βασικό σας πελάτη. Σκεφτείτε την ηλικία, το φύλο, τα ενδιαφέροντα και άλλα δημογραφικά χαρακτηριστικά τους. Όταν έχετε στο μυαλό σας αυτή την προσωπικότητα αγοραστή, μπορείτε να καθορίσετε καλύτερα τον καλύτερο τρόπο προσέγγισής τους.
  3. Πραγματοποιήστε έρευνα τιμών: Χρησιμοποιήστε την έρευνα τιμολόγησης και τις μελέτες περιπτώσεων για να βοηθήσετε την εταιρεία σας να βρει ένα αποδεκτό σημείο τιμής για ένα νέο προϊόν. Η συγκέντρωση πληροφοριών για τις τιμές από την τρέχουσα αγορά θα σας βοηθήσει να διαμορφώσετε τη δική σας επιχειρηματική στρατηγική.
  4. Να παρέχετε πολύτιμο και χρήσιμο περιεχόμενο: Οι νέοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορεί να ταυτίζουν το μάρκετινγκ με διαφημιστικές καμπάνιες pay-per-click ή τηλεοπτικές διαφημίσεις, αλλά μπορείτε να προσελκύσετε οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας μέσω του μάρκετινγκ περιεχομένου. Τα brands που δεσμεύονται για blogging, vlogging ή podcasts μπορούν να δημιουργήσουν βάσεις συνδρομητών. Στη συνέχεια, όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, ένα μέρος αυτών των συνδρομητών μπορεί να επιλέξει να πραγματοποιήσει μια αγορά.
  5. Διατηρήστε τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης: Οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να προσεγγίσουν τους πελάτες με έναν πιο προσωπικό, οικείο τρόπο από ό,τι μια διαδικτυακή διαφήμιση με banner. Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο για τα διάφορα social media accounts, μπορεί να διαπιστώσετε ότι μπορείτε να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη με πελάτες που δεν ανταποκρίνονται σε άλλες μορφές διαδικτυακού μάρκετινγκ.
  6. Δικτυωθείτε όποτε είναι δυνατόν: Προκειμένου να διαδώσουν τη νέα τους επιχείρηση, οι ιδιοκτήτες νεοσύστατων επιχειρήσεων πρέπει να γίνουν ορατοί. Αυτό μπορεί να σημαίνει συμμετοχή σε διαδικτυακά σεμινάρια, διασταυρούμενη προβολή με άλλες τοπικές επιχειρήσεις ή απλώς να εμφανίζονται σε εκδηλώσεις για να μιλήσουν για τον εαυτό τους και τη σπουδαία νέα εταιρεία τους.
  7. Κάντε χρήση των εργαλείων μάρκετινγκ: Το λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τις μετρήσεις πωλήσεων, τα ποσοστά ανοίγματος email και τα αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών, μεταξύ πολλών άλλων λειτουργιών. Αυτό το λογισμικό CRM επιτρέπει στους σημερινούς ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να επεκτείνουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ που καταβάλλουν.
  8. Βελτιστοποιήστε για smartphones: Οι επιχειρηματίες γνωρίζουν ότι μεγάλο μέρος του σημερινού ηλεκτρονικού εμπορίου πραγματοποιείται σε smartphones, τόσο μέσω προγραμμάτων περιήγησης στο διαδίκτυο όσο και μέσω ειδικών εφαρμογών (apps). Βεβαιωθείτε ότι η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) σας εξυπηρετεί όσους έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο κυρίως μέσω των κινητών τηλεφώνων τους. Σε πολλές περιπτώσεις, οι ψηφιακές πλατφόρμες θα το κάνουν αυτό για εσάς. Βεβαιωθείτε ότι ο δικός σας ιστότοπος φορτώνει ομαλά σε ένα smartphone, ειδικά αν εκεί διεξάγετε το μεγαλύτερο μέρος του εμπορίου σας.
  9. Προωθήστε τη θετική από στόμα σε στόμα διαφήμιση: Οι περισσότεροι πελάτες εμπιστεύονται τις συστάσεις από στόμα σε στόμα από φίλους και συγγενείς περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μορφή μάρκετινγκ. Δώστε προτεραιότητα στις εξαιρετικές εμπειρίες των πελατών για να προωθήσετε με φυσικό τρόπο τη διάδοση των μαρτυριών από στόμα σε στόμα.
  10. Ελέγξτε τα αποτελέσματά σας και συνεχίστε να τα προσαρμόζετε: Συγκεντρωθείτε τακτικά με την ομάδα μάρκετινγκ για να εξετάζετε τα στοιχεία των πωλήσεων, την αύξηση των συνδρομητών και κάθε άλλη σχετική μέτρηση. Στη συνέχεια, ασχοληθείτε με τη σχετική επαναστόχευση για να προσεγγίσετε ακόμη μεγαλύτερο εύρος νέων πελατών. Αυτό σημαίνει ότι η έναρξη της εκστρατείας μάρκετινγκ σας είναι στην πραγματικότητα μόνο η αρχή. Θα αξιολογείτε και θα βελτιώνετε το μάρκετινγκ σας για όσο διάστημα διευθύνετε την εταιρεία σας.

πηγή

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

On-Page SEO Vs Off-Page SEO: Κατανόηση των διαφορών

Στον κόσμο του digital marketing και της βελτιστοποίησης μηχανών...

Βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs) για το ψηφιακό μάρκετινγκ

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η παρακολούθηση της απόδοσης είναι κρίσιμη...

Η σημασία των backlinks για το SEO: Πώς να «χτίσετε» ένα ισχυρό δίκτυο

Στο σύγχρονο ψηφιακό τοπίο, η δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου...

Πώς να αναπτύξετε μια ολοκληρωμένη omnichannel στρατηγική στο digital marketing

Η ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης omnichannel στρατηγικής είναι κρίσιμη για...

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα social media για customer support και engagement

Τα social media έχουν εξελιχθεί σε κρίσιμα εργαλεία για...