Pinterest: Εγκαινιάζει το επόμενο στάδιο δοκιμής data clean rooms με τη Wayfair

Pinterest: Εγκαινιάζει το επόμενο στάδιο δοκιμής data clean rooms με τη Wayfair

Το Pinterest εγκαινιάζει το επόμενο στάδιο της δοκιμαστικής δοκιμής των data clean rooms, σε συνεργασία με τη LiveRamp. Την ίδια ώρα, η εταιρεία λιανικής πώλησης Wayfair πρόκειται να γίνει η πρώτη επιχείρηση που θα ενσωματώσει τη νέα διαδικασία.

Το Pinterest ανακοίνωσε αρχικά τη συνεργασία του με τη LiveRamp για τα data clean rooms τον Ιανουάριο, ως μέσο αντιμετώπισης της απώλειας πληροφοριών ως αποτέλεσμα της ενημέρωσης iOS 14 της Apple και άλλων εξελισσόμενων μέτρων προστασίας της ιδιωτικής ζωής.

Τα data clean rooms διασφαλίζουν ότι τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο της διαδικασίας στόχευσης και ανάλυσης δεν είναι προσβάσιμα από τρίτους, γεγονός που επιτρέπει τη στόχευση κοινού συγκρίσιμη με αυτή που οι μάρκες έχουν πλέον συνηθίσει στις κοινωνικές εφαρμογές. Η Wayfair θα γίνει τώρα η πρώτη που θα δοκιμάσει τη νέα διαδικασία, η οποία θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις ενέργειες των πελατών της Wayfair στην εφαρμογή με τρόπο ασφαλή για την προστασία της ιδιωτικής ζωής.

Όπως εξηγεί το Pinterest: «Σε αυτό το πιλοτικό πρόγραμμα, η Wayfair θα αποκτήσει συγκεντρωτική εικόνα της απόδοσης των διαφημίσεών της στο Pinterest, με την πλατφόρμα συνεργασίας δεδομένων της LiveRamp να διασφαλίζει ότι κανένα από τα δύο μέρη δεν έχει πρόσβαση στα αναγνωρίσιμα δεδομένα πελατών του άλλου μέρους. Το Pinterest ολοκλήρωσε την ενσωμάτωση με τη LiveRamp νωρίτερα φέτος, η οποία ξεκλειδώνει προηγμένες αναλύσεις με παραμετροποιήσιμα δικαιώματα και ελέγχους απορρήτου για ασφαλή συνεργασία δεδομένων».

Θα μπορούσε να είναι ένας καλός τρόπος για τη βελτίωση της στόχευσης των καρφιτσών, με βάση λίστες πελατών και πληροφορίες για το Pinterest, που μπορεί να επιτρέψει πιο προηγμένη τμηματοποίηση και lookalike reach. Το Pinterest διαπίστωσε επίσης ότι τα διάφορα brands βλέπουν καλύτερα αποτελέσματα όταν συνδυάζουν σημεία δεδομένων, σε αντίθεση με τη χρήση μίας μόνο πηγής μεμονωμένα, με τους διαφημιζόμενους που χρησιμοποιούν πιο λεπτομερή, βασισμένη στα ενδιαφέροντα στόχευση, σε συνδυασμό με λίστες πελατών πρώτου μέρους, να βλέπουν γενικά σημαντικά βελτιωμένες επιδόσεις.

Η απώλεια δεδομένων αποτέλεσε μια σημαντική αλλαγή στον τομέα του digital marketing τα τελευταία δύο χρόνια, με κάθε πλατφόρμα να εργάζεται πάνω σε λύσεις για τη μεγιστοποίηση των πληροφοριών που διαθέτουν και τη βελτίωση των ποσοστών δέσμευσης. Τα καθαρά δωμάτια δεδομένων (data clean rooms) έχουν αναδειχθεί ως μια πιθανή λύση σε ορισμένες περιπτώσεις και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τι είδους αποτελέσματα θα προσφέρει αυτή η νέα ενσωμάτωση για τους marketers του Pinterest

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Πώς να ενισχύσετε το brand loyalty μέσω συναισθηματικού μάρκετινγκ

Πώς να ενισχύσετε το brand loyalty μέσω συναισθηματικού μάρκετινγκ Το...

Αποτελεσματική Χρήση Μαρτυριών & Κριτικών στο Μάρκετινγκ

Αποτελεσματική Χρήση Μαρτυριών & Κριτικών στο Μάρκετινγκ Η αποτελεσματική χρήση...

Instagram Threads: Πώς αλλάζει το παιχνίδι στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης

Instagram Threads: Πώς αλλάζει το παιχνίδι στις πλατφόρμες κοινωνικής...