Ένα tip την ημέρα για τη βελτίωση του σχεδιασμού του Website σας. Νο2

Ένα tip την ημέρα για τη βελτίωση του σχεδιασμού του Website σας. Νο2. Αφαιρέστε τα άχρηστα!

Μέσα σε 5 δευτερόλεπτα από την δημοσίευση του website σας, μπορούν οι επισκέπτες σας να καταλάβουν τι κάνει η εταιρεία σας; Θα μπορούσαν οι χρήστες να πλοηγηθούν εύκολα στο blog αν το χρειάζονται; Έχετε ένα εξαιρετικά υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης στο website σας; Ισως είναι καιρός να εξετάσετε σκληρά τον τρόπο που σχεδιάζετε και βελτιστοποιείτε τον ιστότοπό σας.

Για να απαντήσετε σε αυτό, εδώ υπάρχουν 14 συμβουλές, θα σας δίνουμε μία την ημέρα, για να διασφαλίσετε ότι θα προχωρήσετε στη σωστή κατεύθυνση στον επανασχεδιασμό σας και να βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες σας θα επιστρέφουν.

2. Αφαιρέστε τα παρακάτω από την ιστοσελίδα σας

Ορισμένα στοιχεία στον ιστότοπό σας θα μειώσουν την αξία και το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταδώσετε. Πολυσύνθετα κινούμενα σχέδια, περιεχόμενο που είναι πάρα πολύ καιρό, χονδροειδείς εικόνες είναι μόνο μερικοί παράγοντες στη λίστα.

Με ένα ακροατήριο που έχει προσοχή μόνο για 8 δευτερόλεπτα, πρέπει να δημιουργήσετε μια πρώτη εντύπωση που κερδίζει εύκολα στα κύρια σημεία. Αυτό πρέπει να γίνει με σύντομα, ισχυρά τμήματα περιεχομένου και φωτογραφίες που διαχωρίζονται από σαφείς και συνοπτικές κεφαλίδες (headings).

Αν έχετε τα σωστά, ελέγξτε τα και βεβαιωθείτε ότι δεν περιέχουν ορολογία ή διφορούμενη ορολογία η οποία μπερδεύει. Κάντε κατανοητό το περιεχόμενο. Πετάξτε ό,τι άσχετο!

Πηγή

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

On-Page SEO Vs Off-Page SEO: Κατανόηση των διαφορών

Στον κόσμο του digital marketing και της βελτιστοποίησης μηχανών...

Βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs) για το ψηφιακό μάρκετινγκ

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η παρακολούθηση της απόδοσης είναι κρίσιμη...

Η σημασία των backlinks για το SEO: Πώς να «χτίσετε» ένα ισχυρό δίκτυο

Στο σύγχρονο ψηφιακό τοπίο, η δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου...

Πώς να αναπτύξετε μια ολοκληρωμένη omnichannel στρατηγική στο digital marketing

Η ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης omnichannel στρατηγικής είναι κρίσιμη για...

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα social media για customer support και engagement

Τα social media έχουν εξελιχθεί σε κρίσιμα εργαλεία για...