Ένα tip την ημέρα για τη βελτίωση του σχεδιασμού του Website σας. Νο1

Ένα tip την ημέρα για τη βελτίωση του σχεδιασμού του Website σας. Νο1. Το πλάνο!

Μέσα σε 5 δευτερόλεπτα από την δημοσίευση του website σας, μπορούν οι επισκέπτες σας να καταλάβουν τι κάνει η εταιρεία σας; Θα μπορούσαν οι χρήστες να πλοηγηθούν εύκολα στο blog αν το χρειάζονται; Έχετε ένα εξαιρετικά υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης στο website σας; Ισως είναι καιρός να εξετάσετε σκληρά τον τρόπο που σχεδιάζετε και βελτιστοποιείτε τον ιστότοπό σας.

Ένας δικτυακός τόπος δεν μπορεί απλώς να επιτύχει, ξεχωρίζοντας σε περιορισμένες πτυχές (όπως αποκλειστικά σχεδιασμό ή περιεχόμενο). Πρέπει να έχει ένα πλάνο που τροφοδοτεί την εμπειρία του χρήστη, τη λειτουργικότητά του και συμπληρώνει κατάλληλα το περιεχόμενό σας.

Ο ιστότοπός σας πρέπει επίσης να επικοινωνεί σαφώς με το κοινό σας τι κάνετε, γιατί το κάνετε και πως το κάνετε. Είναι εύκολο να ασχοληθείτε με το πόσο σπουδαίοι είστε ως επιχείρηση, που ξεχνάτε να βεβαιωθείτε ότι αντιμετωπίζουμε τις βασικές ανησυχίες που έχει το κοινό σας πρωτίστως. Έτσι, τι πρέπει να ξέρετε για να αρχίσετε να βελτιώνετε το σχεδιασμό των ιστοσελίδων σας;

Για να απαντήσετε σε αυτό, εδώ υπάρχουν 14 συμβουλές, θα σας δίνουμε μία την ημέρα, για να διασφαλίσετε ότι θα προχωρήσετε στη σωστή κατεύθυνση στον επανασχεδιασμό σας και να βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες σας θα επιστρέφουν.

1. Σχεδιάστε το στρατηγικό πλάνο

Μην ξεκινήσετε απλά να σχεδιάζετε τον ιστότοπό σας. Για να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ανάγκες των επισκεπτών σας, πρέπει να καταγράψετε το ταξίδι του αγοραστή σας από την πρώτη φορά που επισκέπτεται τον ιστότοπό σας μέχρι τη στιγμή που θα γίνει πελάτης.

Ποιες σελίδες πρόκειται να δει, ποιο περιεχόμενο θα διαβάσει και ποιες προσφορές πρόκειται να αγοράσει;

Η κατανόηση αυτού του pattern θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε έναν ιστότοπο ο οποίος βοηθάει την πλοήγηση των πελατών σας και θα σας αυξήσει τις πωλήσεις. Αφού κάνετε την μελέτη και απαντήσετε σωστά στις ερωτήσεις πρέπει να τις τοποθετήσετε στη σωστή σειρά. Χρησιμοποιήστε ό, τι γνωρίζετε ήδη για τους τρέχοντες πελάτες σας και με βάση αυτά τα δεδομένα χαράξτε τη στρατηγική του website σας.

Ο ιστότοπός σας πρέπει επίσης να επικοινωνεί σαφώς με το κοινό σας τι κάνετε, γιατί το κάνετε και πως το κάνετε

Πηγή

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

On-Page SEO Vs Off-Page SEO: Κατανόηση των διαφορών

Στον κόσμο του digital marketing και της βελτιστοποίησης μηχανών...

Βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs) για το ψηφιακό μάρκετινγκ

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η παρακολούθηση της απόδοσης είναι κρίσιμη...

Η σημασία των backlinks για το SEO: Πώς να «χτίσετε» ένα ισχυρό δίκτυο

Στο σύγχρονο ψηφιακό τοπίο, η δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου...

Πώς να αναπτύξετε μια ολοκληρωμένη omnichannel στρατηγική στο digital marketing

Η ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης omnichannel στρατηγικής είναι κρίσιμη για...

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα social media για customer support και engagement

Τα social media έχουν εξελιχθεί σε κρίσιμα εργαλεία για...