Το TikTok δεν προτίθεται να πουλήσει την εφαρμογή

Η ByteDance, η κινεζική εταιρεία που κατέχει το TikTok, ανακοίνωσε χθες ότι δεν σχεδιάζει να πωλήσει την εφαρμογή, παρά την έγκριση νέας νομοθεσίας στις ΗΠΑ που την υποχρεώνει να λύσει τους δεσμούς της με το κοινωνικό μέσο και απειλεί με απαγόρευση της πλατφόρμας στη χώρα. Η εταιρεία διέψευσε αναφορές ξένων μέσων που έλεγαν ότι εξετάζει την πώληση του TikTok, καθώς δήλωσε ότι δεν έχει σκοπό να το πουλήσει.

Το Κογκρέσο των ΗΠΑ θεωρεί το TikTok απειλή για την εθνική ασφάλεια λόγω των συνδέσμων της με την κινεζική εταιρεία ψυχαγωγίας. Η Γερουσία ενέκρινε νομοσχέδιο που υπογράφηκε από τον πρόεδρο Τζο Μπάιντεν, επιβάλλοντας στη ByteDance την πώληση του TikTok εντός 12 μηνών, διαφορετικά θα απαγορευόταν στις ΗΠΑ.

Το TikTok αναγνωρίζει την ανάγκη προστασίας της ιδιωτικής ζωής των χρηστών του και δηλώνει ότι δεν μοιράζει δεδομένα με την κινεζική κυβέρνηση. Καταγγέλλει το νομοσχέδιο ως περιορισμό της ελευθερίας έκφρασης των χρηστών του.

Η αξία του TikTok δυσκολεύεται να εκτιμηθεί, αλλά η ByteDance είχε τεθεί στα 60 δισ. δολάρια το 2020. Προηγούμενες προσπάθειες πώλησης απέτυχαν λόγω αντιδράσεων τόσο από τις αμερικανικές όσο και τις κινεζικές αρχές.

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Psychology in design: Πώς τα χρώματα επηρεάζουν τη συμπεριφορά των users

Ο σχεδιασμός και η χρωματική επιλογή είναι ισχυρά εργαλεία...

UGC (User-Generated Content): Πώς να το αξιοποιήσετε στο marketing σας

Το User-Generated Content (UGC) αποτελεί μία από τις πιο...

Πώς η καλή εμπειρία χρήστη επηρεάζει τη διάρκεια παραμονής σε μια ιστοσελίδα

Η καλή εμπειρία χρήστη έχει άμεσο αντίκτυπο στη διάρκεια...

Google Ads vs Facebook Ads: Τι ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας;

Στην ψηφιακή διαφήμιση, δύο από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες...

Neuromarketing και Εmail Μarketing: Ψυχολογία πίσω από τα clicks

Το νευρομάρκετινγκ (neuromarketing) συνδυάζει στοιχεία από τη νευροεπιστήμη και...