Το μισό εξατομικευμένο περιεχόμενο είναι βαρετό και μη χρήσιμο

Το μισό εξατομικευμένο περιεχόμενο είναι βαρετό και μη χρήσιμο

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Optimizely, περίπου το 51% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο θεωρούν το στοχευμένο περιεχόμενο στο διαδίκτυο “βαρετό” ή “μη βοηθητικό”. Αυτό αποκαλύπτει τη δυσκολία της εξατομίκευσης στον ενισχυτικό ρόλο της αφοσίωσης των πελατών. Η έρευνα βασίστηκε σε μια διεξοδική έρευνα με 100 ηγέτες μάρκετινγκ από το Ηνωμένο Βασίλειο και 1.000 Βρετανούς καταναλωτές. Παρά τις δυνατότητες της εξατομίκευσης, το 70% των καταναλωτών αισθάνεται απογοητευμένο γιατί τα προωθητικά μηνύματα που λαμβάνουν δεν σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά τους. Αυτή η έρευνα υπογραμμίζει την ανάγκη για εξαιρετικά εξατομικευμένο και σχετικό περιεχόμενο προκειμένου να κερδίσει την ενεργή υποστήριξη των καταναλωτών και να αυξήσει την αφοσίωσή τους.

Περίπου 83% των marketers παραδέχονται ότι βασίζονται σε υποθέσεις αντί για επαρκή γνώση κατά τις προσπάθειες εξατομίκευσης. Το 71% αναφέρει ότι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν γενικεύσεις ως βάση για τις εκστρατείες εξατομίκευσης. Αυτό αποτελεί ένα σημαντικό χάσμα μεταξύ των επιθυμιών των καταναλωτών για εξατομικευμένες εμπειρίες και των πρακτικών που ακολουθούν οι εταιρείες. Επιπλέον, η έρευνα αναδεικνύει τα προβλήματα που προκύπτουν λόγω ξεπερασμένων τεχνολογιών, καθώς μόνο το 33% των εμπόρων δηλώνει ότι διαθέτει την απαραίτητη τεχνολογία για υπερ-προσωποποιημένες εμπειρίες προσαρμοσμένες σε κάθε πελάτη.

Οι ελλείψεις αυτές οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην ξεπερασμένη τεχνολογία, με το 74% των marketers να πιστεύουν ότι τα υπάρχοντα εργαλεία εξατομίκευσης δεν είναι πλέον αρκετά αποτελεσματικά. Παράλληλα, η έρευνα επισημαίνει τις τεράστιες δυνατότητες της εξατομίκευσης στο να ενισχύσει την αφοσίωση των πελατών. Το 65% των καταναλωτών εκδηλώνει περισσότερη πίστη σε μια μάρκα που έχει επενδύσει χρόνο στο να τους κατανοήσει σε βάθος και προσωπικό επίπεδο.

“Το 2023, η πραγματική εξατομίκευση περιεχομένου είναι αναγκαία για να ικανοποιήσει τα άτομα και να ενισχύσει την πιστότητα της μάρκας”, ανέφερε ο Shafqat Islam, CMO της Optimizely. Και συνέχισε: “Ωστόσο, με τη χρήση ξεπερασμένης τεχνολογίας από τους περισσότερους marketers, δυσκολεύεται να προσαρμόζονται στις προσδοκίες των καταναλωτών, χάνοντας ευκαιρίες ανάπτυξης που προσφέρει η εξατομίκευση με βάση τα δεδομένα”. Τα ευρήματα της έκθεσης της Optimizely υπογραμμίζουν την ανάγκη για τις μάρκες να επενδύσουν σε σύγχρονες τεχνολογίες, όπως ο διαδικτυακός πειραματισμός, προκειμένου να βελτιστοποιήσουν την εξατομίκευση και να δημιουργήσουν ενισχυμένες σχέσεις με τους πελάτες τους.

Για να παρέχουν σχετικές διαδικτυακές εμπειρίες, τα brands πρέπει να επενδύσουν στη σύγχρονη τεχνολογία εξατομίκευσης. Επιπλέον, πρέπει να καθιστήσουν το περιεχόμενό τους ελκυστικό και συναρπαστικό. Οι ηγέτες στον τομέα του μάρκετινγκ μπορούν να εξετάσουν τη χρήση πλατφόρμας μάρκετινγκ περιεχομένου για να απλοποιήσουν τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου. Αυτό θα επιτρέψει στις ομάδες να οργανώνουν τη δουλειά τους, να συνεργάζονται και να εκτελούν καμπάνιες αποτελεσματικά. Με λιγότερο χρόνο που αφιερώνεται σε διοικητικά καθήκοντα, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ μπορούν να επικεντρωθούν περισσότερο στο δημιουργικό και την τελειοποίηση του περιεχομένου.

 

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles