Οι 4 τύποι πρόθεσης αναζήτησης

Η πρόθεση αναζήτησης (search intent), επίσης γνωστή ως πρόθεση του χρήστη (user intent), είναι ο λόγος για τον οποίο ένας χρήστης πληκτρολογεί ένα συγκεκριμένο ερώτημα σε μια μηχανή αναζήτησης. Ουσιαστικά, αντιπροσωπεύει αυτό που ο χρήστης προσπαθεί να επιτύχει με την αναζήτησή του, είτε πρόκειται για την εύρεση μιας απάντησης σε μια ερώτηση, είτε για την αναζήτηση ενός συγκεκριμένου ιστότοπου, είτε για την αγορά ενός προϊόντος, είτε για την εξερεύνηση ενός θέματος.

Τι είναι η πρόθεση του χρήστη;

Η πρόθεση του χρήστη είναι η πρόθεση με την οποία οι χρήστες αναζητούν στο Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης στοχεύουν στην κατανόηση της πρόθεσης του χρήστη πίσω από κάθε ερώτημα αναζήτησης και στην εμφάνιση σχετικών αποτελεσμάτων αναζήτησης που μπορούν να ανταποκριθούν στην πρόθεση και να βοηθήσουν τους χρήστες να επιτύχουν τους στόχους τους.

Ποιοι είναι οι πιο κοινοί τύποι πρόθεσης αναζήτησης;

Συνήθως διακρίνουμε τέσσερις τύπους πρόθεσης αναζήτησης:

  • Πρόθεση πλοήγησης: (π.χ., «facebook login»).
  • Πληροφοριακή πρόθεση: (π.χ., «what is seo»)
  • Εμπορική πρόθεση: Οι χρήστες θέλουν να κάνουν έρευνα πριν πάρουν μια απόφαση αγοράς (π.χ. «καλύτερο εστιατόριο»)
  • Συναλλακτική πρόθεση: Οι χρήστες θέλουν να ολοκληρώσουν μια συγκεκριμένη ενέργεια, συνήθως μια αγορά (π.χ. «αγοράζω subaru forester»)
spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Το TikTok ενισχύει τις επιλογές διαφημίσεων με εργαλεία AI και creator

Το TikTok βρίσκεται συχνά στο επίκεντρο τον τελευταίο καιρό....

Geofencing: Τι είναι, πως εφαρμόζεται στο Marketing και ποια είναι τα πλεονεκτήματά του;

Το Geofencing (γεωεντοπισμός) στο digital marketing αναφέρεται στη χρήση...

10 στρατηγικές για να αυξήσετε το engagement στις αναρτήσεις σας Social Media

Η ενίσχυση της εμπλοκής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι...

5+1 πλεονεκτήματα του Digital Marketing για μια σύγχρονη επιχείρηση

Το Digital Marketing έχει εξελιχθεί σε ένα κρίσιμο εργαλείο...

Τι είναι το Guerilla Marketing;

Το Guerilla Marketing είναι μια δημιουργική και επαναστατική προσέγγιση...