Ο ΣΕΒΓΑΠ καταγγέλει την Trimona Foods για δυσφήμιση και εθνική προσβολή

Ο ΣΕΒΓΑΠ καταγγέλει την Trimona Foods για δυσφήμιση και εθνική προσβολή

Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανίων Γαλακτοκομικών Προϊόντων (ΣΕΒΓΑΠ) εντοπίστηκε συσκευασία γιαουρτιού της εταιρείας Trimona Foods στην αγορά της Ν. Κορέας στην οποία αναγραφόταν «ΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΣΕ ΕΜΑΣ».

«Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανίων Γαλακτοκομικών Προϊόντων (ΣΕΒΓΑΠ) εκπροσωπεί έναν από τους πλέον δυναμικούς και σημαντικούς κλάδους των επιχειρήσεων τροφίμων στην Ελλάδα με ένα πολύ μεγάλο εξαγωγικό δυναμικό αλλά και ακόμη μεγαλύτερες προοπτικές ανάπτυξης. Σε αυτή την πολύ θετική εικόνα έχουν συμβάλει σημαντικά τα δυο εθνικά μας προϊόντα, το Ελληνικό Γιαούρτι & η Φέτα. Επειδή η αξία τους είναι πραγματικά μοναδική και η φήμη τους ασύγκριτη, πολύ συχνά στις αγορές του εξωτερικού έχουμε φαινόμενα αθέμιτου μιμητισμού, με παραπλανητικές επικοινωνίες, που προσπαθούν όχι μόνο να καρπωθούν χαρακτηριστικά από την μοναδική τους ταυτότητα αλλά και αυτή την ίδια την ταυτότητά τους, εμφανιζόμενα ως αφεντικά! Συχνά αυτός ο παράνομος μιμητισμός και η παραπλανητική επικοινωνία είναι πολύ ακραία και ενάντια σε πολύ βασικές αρχές και κανόνες, όχι μόνο της κοινοτικής νομοθεσίας, αλλά οποιασδήποτε άλλης χώρας.

Υπάρχουν αναρίθμητα παραδείγματα καπήλευσης της ταυτότητας εθνικών μας προϊόντων αλλά πρόσφατα υπέπεσε στην αντίληψή μας ένα προϊόν που έχει κατά πολύ ξεπεράσει το επίπεδο της δυσφήμισης και έχει αγγίξει αυτό της εθνικής προσβολής.

Πρόκειται για ένα γιαούρτι που παράγεται από την εταιρεία Trimona Foods με έδρα τη Νέα Υόρκη που συναντήσαμε στην αγορά της Ν. Κορέας. Η αναγραφή που χρησιμοποιεί η εταιρεία στα γιαούρτια της είναι απολύτως προσβλητική, χρησιμοποιώντας στην επισήμανσή τους με εμφατικό τρόπο τη φράση «ΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΣΕ ΕΜΑΣ»!

Το γεγονός αυτό μας έχει εξοργίσει όχι μόνον γιατί τα Μέλη μας είναι οι μόνοι παραγωγοί «Ελληνικού γιαουρτιού», του πλέον φημισμένου και διαδεδομένου γαλακτοκομικού προϊόντος στον κόσμο, αλλά και γιατί η παραπάνω αναγραφή στη συσκευασία του μας προσβάλει ως Έλληνες!

Αυτό το θέμα δεν είναι απλώς ένα αντικείμενο δια-εταιρικής διένεξης όπου μια εταιρεία θα προσφύγει κατά μιας άλλης εταιρείας για να αποδείξει ότι οι ενέργειες της μιας θίγουν με παράνομο τρόπο τα συμφέροντα της άλλης, αλλά είναι ένα εθνικό θέμα που θίγει κατάφορα τα δικαιώματα και τις αξίες του εθνικού μας προϊόντος, παραπληροφορώντας τους καταναλωτές όλων των ξένων αγορών στον μέγιστο βαθμό. Η έκταση αυτής της παρανομίας και της εθνικής συκοφαντίας καθώς και η σημαντικότητά της, εξ ορισμού ανάγει το πρόβλημα σε εθνικό επίπεδο στο οποίο η Ελληνική Πολιτεία οφείλει άμεσα να αντιδράσει. Γι’ αυτό τον λόγο o ΣΕΒΓΑΠ ζήτησε την άμεση παρέμβαση των αρμοδίων Υπουργείων (Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και του Εξωτερικών) σε κάθε επίπεδο (διοικητικό, διπλωματικό κτλ.).

Η υπομονή και η ανοχή έχει τα όρια της, τα οποία έχουν στην προκειμένη περίπτωση ξεπεραστεί κατά πολύ.»

Πηγή

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Το TikTok ενισχύει τις επιλογές διαφημίσεων με εργαλεία AI και creator

Το TikTok βρίσκεται συχνά στο επίκεντρο τον τελευταίο καιρό....

Geofencing: Τι είναι, πως εφαρμόζεται στο Marketing και ποια είναι τα πλεονεκτήματά του;

Το Geofencing (γεωεντοπισμός) στο digital marketing αναφέρεται στη χρήση...

10 στρατηγικές για να αυξήσετε το engagement στις αναρτήσεις σας Social Media

Η ενίσχυση της εμπλοκής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι...

5+1 πλεονεκτήματα του Digital Marketing για μια σύγχρονη επιχείρηση

Το Digital Marketing έχει εξελιχθεί σε ένα κρίσιμο εργαλείο...

Τι είναι το Guerilla Marketing;

Το Guerilla Marketing είναι μια δημιουργική και επαναστατική προσέγγιση...