«Αντίο» μηχανές αναζήτησης – τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναλαμβάνουν την εξουσία

«Αντίο» μηχανές αναζήτησης – τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναλαμβάνουν την εξουσία

Το 82% των επιχειρήσεων πιστεύει ότι οι καταναλωτές θα βρίσκουν τα διάφορα brands χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) και όχι τις παραδοσιακές μηχανές αναζήτησης (search engines), σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση Social Media Report της HubSpot. Με το 70% των εμπορικών σημάτων να πωλούν προϊόντα απευθείας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και σχεδόν το 80% να αγοράζει διαφήμιση στις τέσσερις μεγάλες πλατφόρμες (Facebook, Instagram, YouTube και TikTok), είναι σαφές ότι οι επιχειρήσεις βλέπουν την αξία της προσέγγισης των καταναλωτών σε αυτά τα κανάλια.

Εγκλωβισμένο από τον θάνατο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών

Αλλά δεν πρόκειται μόνο για αγορές. Το 74% των οργανισμών δήλωσαν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα αποτελέσουν το προτιμώμενο μέσο εξυπηρέτησης πελατών των καταναλωτών φέτος. Αυτό είναι σωστό, οι άνθρωποι στρέφονται στα άμεσα μηνύματα μιας εταιρείας αντί να περνούν ώρες στην αναμονή για μια τηλεφωνική συνομιλία.

Η Julie Lock, διευθύντρια μάρκετινγκ του UK&I, στην HubSpot, δήλωσε: «Η εταιρεία μας είναι μια από τις πιο σημαντικές εταιρείες που έχουν να κάνουν με την εξυπηρέτηση των πελατών. Το μέλλον του μάρκετινγκ δεν είναι πλέον να διακόπτεις αυτό που ενδιαφέρει τους ανθρώπους, αλλά να είσαι αυτό που ενδιαφέρει τους ανθρώπους. Με την αύξηση των αγορών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ολοένα και μεγαλύτερη μετακίνηση της εξυπηρέτησης πελατών στο διαδίκτυο, είναι σαφές ότι οι μάρκες πρέπει να έχουν ισχυρή παρουσία σε αυτές τις πλατφόρμες προκειμένου να επιτύχουν. Και είναι πιο σημαντικό από ποτέ για τους οργανισμούς να κατανοήσουν πραγματικά πού βρίσκονται οι πελάτες τους και να προσαρμόσουν τις στρατηγικές δέσμευσής τους ώστε να τους συναντήσουν στα προτιμώμενα κανάλια τους, καθώς η προσέλκυση και η διατήρηση του βασικού κοινού θα αναπτύξει τελικά την επιχείρησή τους».

Και με γνώμονα τη νέα γενιά

Και δεν είναι κάποιο κοινωνικό μέσο που κατακτά την εξουσία – είναι το TikTok. Στην πραγματικότητα, περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (55%) πιστεύουν ότι το αυτό έχει τις περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης, σε σύγκριση με μόλις 8% που πιστεύουν ότι το Instagram είναι ο «δρόμος» που πρέπει να ακολουθηθεί. Φαίνεται ότι η αγάπη της νεότερης γενιάς για το TikTok οδηγεί αυτή την τάση και οι επιχειρήσεις είναι έτοιμες να «καβαλήσουν το κύμα».

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles