Πώς να μετρήσετε την επιτυχία μιας landing page

Πώς να μετρήσετε την επιτυχία μιας landing page

Οι σελίδες προορισμού (landing pages) είναι ένα κρίσιμο στοιχείο της αυτοματοποίησης μάρκετινγκ, αλλά γνωρίζετε πώς να μετρήσετε την επιτυχία μιας τέτοιας σελίδας; Οι σελίδες προορισμού σας δίνουν την ευκαιρία να ελέγξετε το μήνυμα που λαμβάνουν οι υποψήφιοι πελάτες σας όταν κάνουν κλικ σε ένα email, μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ένα άλλο σημείο μετατροπής. Ωστόσο, αν οι σελίδες προορισμού σας δεν έχουν δημιουργηθεί για να μεγιστοποιήσουν τις συνεχείς μετατροπές, τότε θα αρχίσετε να βλέπετε την πτώση των επιδόσεων σε όλες τις προσπάθειες μάρκετινγκ που καταβάλλετε.

Αξιοποιήστε στο έπακρο τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας κατανοώντας πώς να μετράτε την απόδοση της σελίδας προορισμού. Ακολουθούν όσα πρέπει να εξετάζετε. Συγκεκριμένα:

Προβολές σελίδας

Το πιο προφανές πράγμα όταν σκέφτεστε πώς να μετρήσετε την επιτυχία μιας σελίδας προορισμού είναι ο αριθμός των προβολών της σελίδας σας. Εάν οι άνθρωποι δεν κοιτάζουν τη σελίδα σας, δεν πρόκειται να βοηθήσει το μάρκετινγκ σας. Όταν εξετάζετε την επισκεψιμότητά σας, βεβαιωθείτε ότι μετράτε τις συνολικές προβολές σελίδων καθώς και τις νέες προβολές σελίδων, που μερικές φορές ονομάζονται μοναδικοί επισκέπτες.

Η κατανόηση του αριθμού των προβολών σελίδων θα σας δώσει μια αίσθηση του ποιοι από τους επισκέπτες σας είναι νέα κίνηση, σε αντίθεση με εκείνους που επέστρεψαν στη σελίδα προορισμού μετά από προηγούμενη επίσκεψη.

Ποσοστό αναπήδησης (Bounce Rate)

Το ποσοστό αναπήδησης δείχνει τον αριθμό των θεατών που επισκέπτονται τη σελίδα σας και φεύγουν χωρίς να προβούν σε άλλη ενέργεια στη σελίδα. Ένα υψηλό ποσοστό αναπήδησης μπορεί να υποδεικνύει ότι πρέπει να εξετάσετε την εμπειρία χρήστη της σελίδας προορισμού σας. Είναι η ενέργεια που θέλετε να κάνουν οι χρήστες ξεκάθαρη και προσβάσιμη; Είναι καλά διαμορφωμένη η σελίδα; Φορτώνει γρήγορα; Γράφετε περιεχόμενο που οδηγεί τους χρήστες στη μετατροπή;

Όλα αυτά αποτελούν παράγοντες για την απόδοση της σελίδας προορισμού σας. Όλοι επηρεάζουν την προθυμία ενός χρήστη να αναλάβει δράση στη σελίδα προορισμού σας και να συνεχίσει να ασχολείται με την επωνυμία, το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Διάρκεια συνεδρίας

Η διάρκεια συνεδρίας (διάρκεια ενός session) σχετίζεται άμεσα με το ποσοστό αναπήδησής σας (bounce rate) -δεν αρκεί απλώς να δείτε αν οι χρήστες εγκαταλείπουν τη σελίδα σας ή όχι- είναι σημαντικό να κατανοήσετε πόσο γρήγορα φεύγουν. Εάν η μέση διάρκεια της συνεδρίας σας είναι μόνο μερικά δευτερόλεπτα, πιθανότατα δεν κάνετε αρκετά για να τραβήξετε την προσοχή ενός χρήστη και να του παρουσιάσετε τις πληροφορίες που αναζητά.

Εάν η διάρκεια της συνεδρίας είναι σχετικά μεγάλη, αλλά το ποσοστό αναπήδησης εξακολουθεί να είναι υψηλό, μπορεί να έχετε μια συγκεχυμένη ή απογοητευτική εμπειρία χρήστη ή απλώς υπερβολικό περιεχόμενο. Έτσι, η διάρκεια συνεδρίας μπορεί να αποτελέσει μέτρο της επιτυχίας της σελίδας προορισμού. Λάβετε υπόψη σας ότι οι σελίδες προορισμού δεν προορίζονται για να αποτελέσουν τον πλήρη ιστότοπό σας – είναι συγκεκριμένες για μια καμπάνια ή ένα μήνυμα μάρκετινγκ και προορίζονται για να προσελκύσουν το κοινό σας προτού του δώσετε την πλήρη ιστορία σας.

Αντισταθείτε στην παρόρμηση να κατακλύσετε τη σελίδα με περιεχόμενο, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε υπερφόρτωση πληροφοριών.

Πηγή κυκλοφορίας

Εάν εκτελείτε καμπάνιες σε πολλαπλά κανάλια και μοναδικά σημεία πώλησης που όλα οδηγούν στην ίδια σελίδα προορισμού, θα πρέπει να γνωρίζετε από πού προέρχονται αυτοί οι οδηγοί. Εάν το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας της σελίδας σας προέρχεται από πληρωμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ίσως να εξετάσετε το ενδεχόμενο να αυξήσετε τις δαπάνες σας σε αυτά τα κανάλια. Εάν πολλοί οδηγοί φτάνουν στη σελίδα προορισμού σας από εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ίσως σχεδιάσετε να επαναλάβετε την τακτική αυτή στο μέλλον. Με την εξάσκηση, θα αρχίσετε να περιορίζετε τις καμπάνιες στα κανάλια και τις διεξόδους που λειτουργούν καλύτερα για την επιχείρησή σας και θα καταλάβετε πώς να μετράτε την απόδοση της σελίδας προορισμού.

Ποσοστό μετατροπής (CR)

Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, είναι το ποσοστό μετατροπής, το οποίο σας λέει πόσοι χρήστες αναλαμβάνουν πραγματικά την ενέργεια προς την οποία τους οδηγεί η σελίδα προορισμού. Εξάλλου, οι σελίδες προορισμού προορίζονται να είναι κόμβοι μετατροπής -ανεξάρτητα από το αν αυτή η ενέργεια μετατροπής είναι η συμπλήρωση μιας φόρμας, η παρακολούθηση ενός βίντεο, ο προγραμματισμός ενός ραντεβού ή η άμεση αγορά. Καθορίστε την ενέργεια που θέλετε να κάνουν οι χρήστες στη σελίδα και χρησιμοποιήστε γλώσσα που ενισχύει την πρόσκληση προς δράση (CTA). Διευκολύνετε τους χρήστες να προβούν στην επιθυμητή ενέργεια. Αν θέλετε να συμπληρώσετε φόρμα, για παράδειγμα, βεβαιωθείτε ότι η φόρμα είναι σε εμφανή θέση και έχει σχετικά λίγα πεδία για να είναι εύκολη η συμπλήρωσή της.

Πηγή

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Αρνητική επίδραση των social media στην ψυχική υγεία & στατιστικά στοιχεία

Αρνητική επίδραση των social media  στην ψυχική υγεία &...

Τα 4 διαφορετικά στάδια μιας Inbound Marketing Στρατηγικής

Τα 4 διαφορετικά στάδια μιας Inbound Marketing Στρατηγικής Η Inbound...

Αναζήτηση Λέξεων-Κλειδιών: Οδηγός για την εύρεση των σωστών keywords για την επιχείρησή σας

Αναζήτηση Λέξεων-Κλειδιών: Οδηγός για την εύρεση των σωστών keywords...