5 από τις καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ που δεν έχετε δοκιμάσει ακόμα

5 από τις καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ που δεν έχετε δοκιμάσει ακόμα

Γνωρίζετε ότι η είσοδος νέων πελατών είναι απαραίτητη για την αύξηση των εσόδων. Ωστόσο τελευταία, τα αποτελέσματά σας έχουν μείνει στάσιμα και δεν αναπτύσσεστε όσο γρήγορα θα θέλατε. Οι παλιές τακτικές προώθησης της επιχείρησής σας δεν λειτουργούν. Ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε κάποιες νέες στρατηγικές. Ακολουθούν οι πέντε καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ που ενδέχεται να μην έχετε δοκιμάσει (ακόμη):

Προσφέρετε ένα βραβείο για τις συστάσεις

Ο Όσκαρ Ουάιλντ είπε κάποτε: “Υπάρχει μόνο ένα πράγμα στη ζωή που είναι χειρότερο από το να μιλάς γι’ αυτό, και αυτό είναι να μην μιλάς γι’ αυτό”. Με το 74% των καταναλωτών να αναφέρουν ότι οι συστάσεις από στόμα σε στόμα επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τις αγορές τους, πρέπει να δημιουργήσετε κάποια φημολογία γύρω από την επιχείρησή σας. Πώς μπορείτε να ενθαρρύνετε τις συστάσεις και τις εγκρίσεις; Δώστε ένα πρόσθετο κίνητρο προσφέροντας εκπτώσεις και προσφορές σε υφιστάμενους πελάτες που παραπέμπουν την επιχείρησή σας σε φίλους και συγγενείς.

Συνδυάστε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τα social media

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι το πιο ισχυρό σας εργαλείο για την απόκτηση και τη διατήρηση πελατών. Ενώ οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) κάνουν διορθώσεις αλγορίθμων που περιορίζουν την ορατότητα των δημοσιεύσεών σας, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας επιτρέπει να προσεγγίζετε τους πελάτες σας απευθείας στα εισερχόμενά τους. Μετατρέψτε τους οπαδούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε αφοσιωμένους συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κοινοποιώντας έναν σύνδεσμο προς τη φόρμα εγγραφής στο email σας ή κοινοποιώντας τη λέξη-κλειδί Text-to-Join στα διάφορα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εκτελέστε έναν διαγωνισμό

Οι διαγωνισμοί είναι ένας εύκολος τρόπος για να ενθαρρύνετε τη δέσμευση του κοινού. Διοργανώστε έναν διαγωνισμό φωτογραφίας ή μια κλήρωση όπου οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να κερδίσουν βραβεία. Απλά βεβαιωθείτε ότι το βραβείο είναι κάτι που πραγματικά ενδιαφέρει το κοινό σας. Εκτός από ένα πολύτιμο βραβείο, κάθε καλός διαγωνισμός χρειάζεται έναν σαφώς καθορισμένο στόχο που να ωφελεί την επιχείρησή σας. Η αύξηση των οπαδών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η αύξηση των επισκέψεων στο κατάστημά σας και η δημιουργία των λιστών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι όλα αξιόλογα αποτελέσματα διαγωνισμών, αρκεί να αποφασίσετε σαφώς τον στόχο εκ των προτέρων και να μετρήσετε την επιτυχία σας. Ανακοινώστε τον διαγωνισμό σας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ενός ηλεκτρονικού μηνύματος για μέγιστη συμμετοχή.

Ενισχύστε την αξία με περιεχόμενο

Τι έχει να προσφέρει στους πελάτες σας το περιεχόμενο που δημοσιεύετε; Αυτό είναι το ερώτημα που πρέπει να εξετάζετε συνεχώς όταν αποφασίζετε για τις καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αν δεν προσφέρετε κάτι που ο πελάτης θέλει, δεν θα δώσει δεύτερη σκέψη στην επιχείρησή σας. Προσελκύστε δυνητικούς πελάτες και ταυτόχρονα τοποθετήστε την επιχείρησή σας ως ειδικό του κλάδου, γράφοντας και επιμελούμενος περιεχόμενο. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει άρθρα, εικόνες και βίντεο που απευθύνονται στο κοινό-στόχο σας.

Συμμετέχετε (και ηγηθείτε) της συζήτησης

Βρείτε μέρη όπου μπορείτε να συζητήσετε τον κλάδο σας με πιθανούς πελάτες και να δείξετε την τεχνογνωσία σας. Αυτό μπορεί να γίνει δια ζώσης σε πάνελ ή διαδικτυακά σε φόρουμ. Όσο μεγαλύτερη έκθεση έχετε, τόσο πιο επίκαιρος θα είστε για το κοινό σας. Όταν χρειαστούν το αγαθό ή την υπηρεσία σας, η δική σας θα είναι η πρώτη επιχείρηση που θα σκεφτούν

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

On-Page SEO Vs Off-Page SEO: Κατανόηση των διαφορών

Στον κόσμο του digital marketing και της βελτιστοποίησης μηχανών...

Βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs) για το ψηφιακό μάρκετινγκ

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η παρακολούθηση της απόδοσης είναι κρίσιμη...

Η σημασία των backlinks για το SEO: Πώς να «χτίσετε» ένα ισχυρό δίκτυο

Στο σύγχρονο ψηφιακό τοπίο, η δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου...

Πώς να αναπτύξετε μια ολοκληρωμένη omnichannel στρατηγική στο digital marketing

Η ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης omnichannel στρατηγικής είναι κρίσιμη για...

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα social media για customer support και engagement

Τα social media έχουν εξελιχθεί σε κρίσιμα εργαλεία για...