Το TikTok Shop θέλει να προσελκύσει μικρές επιχειρήσεις με accelerators

Η κυκλοφορία των πρωτοβουλιών επιτάχυνσης μικρών επιχειρήσεων του TikTok ακολουθεί το ντεμπούτο του TikTok Shop στις ΗΠΑ πριν από περίπου έναν χρόνο. Ο χώρος ηλεκτρονικού εμπορίου εντός εφαρμογής επιτρέπει στους εμπόρους να συνδέονται με εκατομμύρια χρήστες στην πλατφόρμα και να δημιουργούν προσαρμοσμένες συλλογές προϊόντων στα εταιρικά προφίλ τους. Μέσω του γυναικείου TikTok Shop Accelerator, οι συμμετέχοντες θα μάθουν τα βασικά στοιχεία της πλοήγησης στο TikTok Shop, μεταξύ άλλων δεξιοτήτων, είπε η εταιρεία.

«Είναι σημαντικό οι επιχειρηματίες κάθε προέλευσης στο TikTok Shop να αισθάνονται ότι υποστηρίζονται για να συνεχίσουν να ευδοκιμούν στις δημιουργικές και επιχειρηματικές τους προσπάθειες», δήλωσε ο Nico Le Bourgeois, επικεφαλής του TikTok Shop στις ΗΠΑ, σε μια δήλωση σχετικά με τις πρωτοβουλίες μικρών επιχειρήσεων. «Μέχρι το τέλος του προγράμματος, ελπίζουμε οι συμμετέχοντες πωλητές και δημιουργοί να αισθάνονται ακόμη πιο ενδυναμωμένοι για τις ατελείωτες δυνατότητες που έχουν μπροστά τους στο TikTok Shop».

Καθώς το TikTok παρέχει εκπαίδευση σε μικρές επιχειρήσεις για τη χρήση του TikTok Shop, η έρευνα δείχνει ότι η πλατφόρμα δεν είναι τόσο δημοφιλής στους Αμερικανούς καταναλωτές όσο στους Κινέζους χρήστες. Μια αναφορά του YouGov που κυκλοφόρησε τον Μάιο διαπίστωσε ότι το 86% των χρηστών του TikTok γνωρίζουν για το TikTok Shop, αλλά λιγότερο από το ένα τρίτο (31%) έχουν αγοράσει κάτι από την πλατφόρμα. Εν τω μεταξύ, πάνω από το ένα τέταρτο (28%) δεν έχουν επισκεφτεί ποτέ το κατάστημα TikTok.

Αν και οι καταναλωτές των ΗΠΑ δεν έχουν υιοθετήσει πλήρως την πλατφόρμα αγορών, το TikTok Shop έχει προσελκύσει πολλούς αγοραστές που αγοράζουν επίσης προϊόντα από τους λιανοπωλητές ταχείας μόδας Shein και Temu. Μια αναφορά του Earnest Analytics που δημοσιεύθηκε πρόσφατα ανέφερε ότι το 28% των αγοραστών της Shein πραγματοποίησε επίσης αγορές μέσω του TikTok Shop τους τελευταίους 12 μήνες. Επιπλέον, το ένα τέταρτο των αγοραστών Temu αγόρασαν επίσης αντικείμενα από το TikTok την ίδια περίοδο.

Παρόλο που το TikTok προσπαθεί να προσελκύσει Αμερικανούς αγοραστές και μικρές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα, το κοινωνικό δίκτυο αντιμετωπίζει απαγόρευση. Τον Απρίλιο, το Κογκρέσο ψήφισε ένα νομοσχέδιο που θα ανάγκαζε την TikTok να πουληθεί σε έναν νέο ιδιοκτήτη και ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν υπέγραψε αυτό το νομοσχέδιο. Σε μια δήλωση μετά την ψήφιση του νόμου, η TikTok χαρακτήρισε την απαγόρευση αντισυνταγματική και είπε ότι θα αμφισβητήσει το νόμο στο δικαστήριο.

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

UGC (User-Generated Content): Πώς να το αξιοποιήσετε στο marketing σας

Το User-Generated Content (UGC) αποτελεί μία από τις πιο...

Πώς η καλή εμπειρία χρήστη επηρεάζει τη διάρκεια παραμονής σε μια ιστοσελίδα

Η καλή εμπειρία χρήστη έχει άμεσο αντίκτυπο στη διάρκεια...

Google Ads vs Facebook Ads: Τι ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας;

Στην ψηφιακή διαφήμιση, δύο από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες...

Neuromarketing και Εmail Μarketing: Ψυχολογία πίσω από τα clicks

Το νευρομάρκετινγκ (neuromarketing) συνδυάζει στοιχεία από τη νευροεπιστήμη και...

TikTok Marketing: Ιδέες για να τραβήξετε την προσοχή της Gen Z

Το TikTok έχει εξελιχθεί σε μία από τις πιο...