Το TikTok βρίσκεται συχνά στο επίκεντρο τον τελευταίο καιρό. Εκτός από την πιθανή απαγόρευση στις ΗΠΑ, σχεδιάζει επίσης να απολύσει ένα σημαντικό μέρος των ομάδων λειτουργίας και μάρκετινγκ, σύμφωνα με το The Information.
Όμως, ο γίγαντας των βίντεο μικρής διάρκειας εξακολουθεί να επιδιώκει να προσελκύσει τους διαφημιστές, και στη σύνοδο κορυφής προϊόντων TikTok World, η εταιρεία παρουσίασε ένα νέο σύνολο εργαλείων διαφήμισης, με ορισμένα από αυτά να επικεντρώνονται κυρίως στη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη και την αυτοματοποίηση. Σηματοδοτούν τη συνεχή προσπάθεια της εταιρείας να παραμείνει σχετική με τους διαφημιστές, καθώς και τους ανταγωνιστές, όπως η Meta, που συνεχίζουν να δημιουργούν νέα διαφημιστικά προϊόντα και να «αγκαλιάζουν» στην τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ).
Ποια είναι ακριβώς τα νέα εργαλεία;
Το TikTok έκανε το ντεμπούτο του με δύο νέους κόμβους, το TikTok One και το TikTok Symphony. Το πρώτο μεταφέρει διάφορα δημιουργικά εργαλεία, συμπεριλαμβανομένου του ήδη υπάρχοντος TikTok Creator Marketplace, σε ένα μέρος όπου τα brands μπορούν να έχουν πρόσβαση σε δημιουργούς και συνεργάτες πρακτορείων. Το TikTok Symphony, εν τω μεταξύ, είναι μια σουίτα διαφόρων δημιουργικών εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης (TN) που μπορούν να βοηθήσουν σε εργασίες όπως η συγγραφή σεναρίων.
Για να βοηθήσει τα εμπορικά σήματα να αξιοποιήσουν περαιτέρω τη βάση δημιουργών του TikTok, η πλατφόρμα πρόσθεσε επίσης μια λειτουργία Duet στο διαφημιστικό προϊόν Branded Mission, η οποία επιτρέπει στα εμπορικά σήματα να προσκαλούν τους TikTokers να συνεργαστούν σε περιεχόμενο βίντεο. Το TikTok έκανε επίσης το ντεμπούτο του Interactive Add-Ons για το TopView, το οποίο φέρνει στην προσφορά pop-out στοιχεία και αυτοκόλλητα αντίστροφης μέτρησης. Άλλα νέα διαφημιστικά εργαλεία επικεντρώνονται γύρω από την αυτοματοποίηση των διαφημίσεων.
Τα εργαλεία διαφήμισης πλήρους χωνιού του TikTok «αρχίζουν να συναντούν άλλες πλατφόρμες όπως η Meta», δήλωσε η Danielle Schultz, διευθύντρια πληρωμένων κοινωνικών υπηρεσιών στην PMG.
Οι νέες προσφορές της πλατφόρμας μπορεί να είναι σε θέση να υποστηρίξουν το έργο της PMG με διάφορους τρόπους, δήλωσε η ίδια. Το TikTok One θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για να βοηθήσει στον εξορθολογισμό της διαδικασίας εντοπισμού ταλέντων του πρακτορείου για τους νανο-πληροφορείς και τους μικρο-πληροφορείς, επειδή «είναι απλά δύσκολο να ξέρεις ποιος είναι εκεί έξω». Tο TikTok One θα μπορούσε να κάνει περισσότερους από αυτούς τους δημιουργούς ορατούς σε περισσότερους διαφημιστές. Οι νέες λειτουργίες θα μπορούσαν επίσης να είναι επωφελείς για τον προγραμματισμό των μέσων ενημέρωσης και τις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, είπε.
Όσον αφορά το νέο χαρακτηριστικό Duet της Branded Mission, η ίδια αναμένει ότι θα μπορούσε να υπάρξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους πελάτες της PMG για το εργαλείο. Πριν από τη νέα ενημέρωση, «η προσφορά της Branded Mission ακούγονταν θεωρητικά πολύ καλή», είπε, αλλά «δεν περιλάμβανε πάντα απαραίτητα… μερικά από τα άλλα πιο οργανικά εγγενή στοιχεία που υπάρχουν σε κάτι που μπορεί να γίνει viral από μόνο του στο TikTok». Αυτό σήμαινε ότι πολλά εμπορικά σήματα στο χαρτοφυλάκιο της PMG έχουν επιλέξει να μην συμμετέχουν στις επίσημες Branded Missions στο παρελθόν, δήλωσε η ίδια.
Το TikTok Symphony είναι η τελευταία από μια σειρά ενημερώσεων διαφημίσεων με υποστήριξη AI που έρχονται στην πλατφόρμα. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης NewFronts της TikTok νωρίτερα αυτό το μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε νέα χαρακτηριστικά στην προσφορά Pulse Premiere, συμπεριλαμβανομένων των Pulse Custom Lineups, τα οποία οι διαφημιζόμενοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να αξιοποιήσουν τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη για να βρουν περιεχόμενο με τάση προσαρμοσμένο στις συγκεκριμένες μάρκες τους. Ένα άλλο εργαλείο που παρουσίασε τότε η TikTok, το Pulse Premiere Tentpole Moments, θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να έχουν πρόσβαση σε μεγάλα γεγονότα όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2024 στο Παρίσι.
Και οι μεγαλύτεροι κοινωνικοί αντίπαλοι του TikTok επενδύουν επίσης σημαντικά σε εργαλεία δημιουργικής AI. Νωρίτερα, η Meta έβγαλε μερικά δικά της εργαλεία διαφήμισης που προσανατολίζονται στη παραγωγή κειμένου και εικόνων με υποστήριξη AI και είναι διαθέσιμα στην ενότητα δημιουργικότητας Advantage+ του Meta Ads Manager. Η AI θα βελτιώσει τις δυνατότητες διαφήμισης και στο Reels, όπως δήλωσε η εταιρεία στην παρουσίαση του NewFronts πρόσφατα.