Το 70% των επαγγελματιών πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών δεν πιστεύουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) θα τους «κλέψει» τη δουλειά
Το Dialpad αποκάλυψε τα ευρήματα από την Έκθεση “The State of AI at Work” του 2023. Τα βασικά ευρήματα αποκαλύπτουν ότι οι επαγγελματίες πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών υιοθετούν την τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) και αντιμετωπίζουν τα εμπόδια στην υιοθέτηση, όπως η έλλειψη προϋπολογισμού και η ανάγκη για ηθικές κατευθυντήριες γραμμές και προσβασιμότητα.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, επικοινωνήστε με τους ειδικούς μας!
Σύμφωνα με τον επικεφαλής τεχνητής νοημοσύνης και στρατηγικής στο Dialpad, Dan O’Connell, η ΤΝ δημιούργησε ένα νέο τεχνολογικό σύνορο που επιταχύνει τον ρυθμό της καινοτομίας. Καθώς η ΤΝ ενσωματώνεται στις ροές εργασιών των επιχειρήσεων, είναι σημαντικό να εστιάσουμε στις νέες ευκαιρίες που δημιουργούνται από αυτόν τον μετασχηματισμό, καθώς οι δυνατότητές της είναι απαραίτητες για κάθε επιχείρηση.
Τα βασικά ευρήματα από την έκθεση περιλαμβάνουν:
- Η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης είναι θετική: Το 76% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι προηγουμένως δεν χρησιμοποιούσε τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ), αλλά τώρα θα το εξετάσει αφού χρησιμοποίησε το ChatGPT.
- Οι επαγγελματίες πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών που χρησιμοποιούν ΤΝ βλέπουν τα πλεονεκτήματα: Το 79% των επαγγελματιών πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών που χρησιμοποιούν εργαλεία ΤΝ στην εργασία έχουν βιώσει θετικό αντίκτυπο στην απόδοσή τους. Συγκεκριμένα, τα μέσα ενημέρωσης, η ψυχαγωγία, η άμυνα, το λογισμικό και η χημική/φαρμακευτική βιομηχανία αποτελούν τις πέντε κορυφαίες βιομηχανίες που έχουν ενσωματώσει ενεργά την ΤΝ στην εξυπηρέτηση πελατών ή/και στις καθημερινές τους δραστηριότητες πωλήσεων.
- Οι επαγγελματίες εξυπηρέτησης πελατών αγκαλιάζουν πλήθος την τεχνητή νοημοσύνη: Παρά το γεγονός ότι είναι κύριο θέμα συζήτησης, το 70% των επαγγελματιών πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών δεν φοβούνται ότι η ΤΝ θα τους κλέψει τη δουλειά μια μέρα. Επιπλέον, με την κατάσταση της οικονομίας το 2023, η μεγάλη πλειοψηφία (84%) των διευθυντών πωλήσεων και άνω πιστεύει ότι τα εργαλεία ΤΝ είναι ζωτικής σημασίας για την υποστήριξη των αναπτυξιακών στόχων της εταιρείας τους. Καθώς οι διευθυντές προσπαθούν να επενδύσουν περαιτέρω σε αυτές τις δυνατότητες για να είναι πιο αποτελεσματικοί, να πουλήσουν περισσότερα και να εξυπηρετήσουν καλύτερα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι προϋπολογισμοί να μετατοπιστούν υπέρ της τεχνητής νοημοσύνης.
- Τα ηθικά ζητήματα της τεχνητής νοημοσύνης είναι θολά: Οι ερωτήσεις σχετικά με την ηθική της ΤΝ οδήγησαν σε μικτές απαντήσεις, με το 84% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι η εταιρεία τους δεν έχει πολιτική ΤΝ σε όλη την εταιρεία και λίγο περισσότερο από τους μισούς ερωτηθέντες πιστεύουν ότι η ΤΝ είναι προσβάσιμη. Αυτά τα ευρήματα υποδεικνύουν μια ολοένα και πιο αναδυόμενη ανάγκη για πολιτικές ΤΝ για συγκεκριμένες εταιρείες που θα καθοδηγούν την υπεύθυνη χρήση της, αλλά έλλειψη κατανόησης του τρόπου επίτευξής της.
- Οι δημοσιονομικές ανησυχίες αποτελούν εμπόδιο στην υιοθέτηση της ΤΝ: Το 37% των ερωτηθέντων είπε ότι η έλλειψη προϋπολογισμού ήταν ο λόγος που τα εργαλεία ΤΝ δεν χρησιμοποιούνται στην εργασία. Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι η αντιμετώπιση ηθικών ανησυχιών, η ανάπτυξη ισχυρών πολιτικών, το απόρρητο και η βελτίωση της προσβασιμότητας για να διασφαλιστεί ότι η ΤΝ αναπτύσσεται με υπεύθυνο, δίκαιο και χωρίς αποκλεισμούς τρόπο παραμένουν πρόσθετα εμπόδια στην ευρύτερη υιοθέτηση.
- Οι μικρές επιχειρήσεις είναι πιο δύσπιστες σχετικά με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης: Η έκθεση διαπίστωσε ότι το 30% των εταιρειών με λιγότερους από 50 υπαλλήλους είναι δύσπιστες για τα εργαλεία ΤΝ.
«Το Dialpad υπήρξε υπεύθυνος ηγέτης στην ανάπτυξη της τεχνολογίας AI τα τελευταία πέντε χρόνια και είμαστε περήφανοι που είμαστε η μόνη ολοκληρωμένη πλατφόρμα με εγγενή, ιδιόκτητο Ai σε όλα τα κανάλια», δήλωσε ο Craig Walker, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής του Dialpad. «Είμαστε μόνο στην αρχή αυτής της μεταμορφωτικής στιγμής για την επιχείρηση. Τα ευρήματα της Έκθεσης Κατάστασης Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στο Εργασία του Dialpad καθιερώνουν περαιτέρω την επιχειρηματική επιταγή για insights σε πραγματικό χρόνο που οδηγούν σε αποτελέσματα που μπορούν να υλοποιηθούν για να βελτιώσουν τις εμπειρίες και να ενεργοποιήσουν το μέλλον της εργασίας», συμπλήρωσε.
Το Dialpad ερεύνησε περισσότερους από 1.000 αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων σε μια σειρά βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων (αλλά δεν περιορίζονται σε) των μέσων ενημέρωσης, του λιανικού εμπορίου, της μεταποίησης, των οικονομικών, της ενέργειας και της άμυνας. Η έρευνα διενεργήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες μεταξύ 8-22 Μαΐου 2023, μέσω της Qualtrics. Οι ερωτηθέντες στην έρευνα περιελάμβαναν υπαλλήλους από επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και συμμετείχαν σε διάφορα επίπεδα, όπως πράκτορας/εκπρόσωπος, διευθυντής, διευθυντής, VP και στελέχη C-suite.