TikTok: Ωθεί τους πωλητές λιανικής να υιοθετήσουν Native Shopping Elements

TikTok: Ωθεί τους πωλητές λιανικής να υιοθετήσουν Native Shopping Elements

Καθώς συνεχίζει να βελτιώνει την προσέγγιση αγορών εντός της ροής και να μετατοπίζει τη συμπεριφορά των χρηστών γύρω από τις δαπάνες εντός της εφαρμογής, το TikTok επιδιώκει τώρα να αναπροσαρμόσει τους εταίρους ηλεκτρονικού εμπορίου προς τα δικά του εγγενή στοιχεία αγορών, σε αντίθεση με τη σύνδεση με ιστότοπους φιλοξενίας τρίτων. Σε αυτό το πλαίσιο, το TikTok ανακοίνωσε ότι κλείνει τη λειτουργία Storefront, η οποία επιτρέπει στους εμπόρους να συνδέσουν τη διαδικασία αγορών τρίτων με το UI του TikTok, διευκολύνοντας μια πιο άμεση ροή αγορών εντός της εφαρμογής. Αλλά τώρα, το TikTok θέλει οι πωλητές λιανικής να βασίζονται στα δικά του εργαλεία αγορών αντί αυτού. Σύμφωνα με την TikTok: “Το Storefront θα διακοπεί επίσημα και δεν θα είναι διαθέσιμο για χρήση. Αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα σας Storefront δεν θα είναι πλέον ορατά στο προφίλ σας στο TikTok ή δεν θα είναι επιλέξιμα για συμπερίληψη σε σύντομα βίντεο, LIVEs και διαφημίσεις. Θα χάσετε επίσης την πρόσβαση στο Storefront σας στο Store Manager. Είναι σημαντικό να μεταβείτε από το Storefront σας στο TikTok Shop το συντομότερο δυνατό”. Τα Storefronts του TikTok, τα οποία ξεκίνησαν αρχικά το 2021, επικεντρώνονται κυρίως στην άμεση σύνδεση με το Shopify και δίνουν τη δυνατότητα στους εμπόρους του Shopify να προβάλλουν τα προϊόντα τους μέσα στη ροή. Το Shopify εισάγει νέες εμπειρίες αγορών εντός της εφαρμογής στο TikTok.

Η TikTok έχει έκτοτε επεκτείνει την ενσωμάτωση Storefront και σε άλλους παρόχους ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά τώρα, είναι βέβαιη ότι η δική της προσφορά TikTok Shop θα καλύψει όλες τις απαιτήσεις των λιανοπωλητών. Η είδηση είναι η τελευταία εξέλιξη στην εξελισσόμενη ώθηση της TikTok για αγορές in-stream, η οποία παραμένει βασική εστίαση για τις διευρυμένες προσπάθειες νομισματοποίησης της. Στην Κίνα, οι αγορές εντός της εφαρμογής έχουν γίνει η βασική ροή εσόδων για την τοπική έκδοση της εφαρμογής, αλλά μέχρι στιγμής, οι δυτικοί χρήστες δεν έχουν δείξει τον ίδιο ενθουσιασμό για τις αγορές εντός της ροής. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις ζωντανές αγορές, οι οποίες αποτελούν πλέον τον κύριο παράγοντα εμπορίου στο Douyin, την κινεζική έκδοση της εφαρμογής. Η Douyin ανέφερε αύξηση 320% στις πωλήσεις προϊόντων το 2022, γεγονός που είδε την πλατφόρμα να συνεχίζει να τρώει το μερίδιο αγοράς των ασιατικών κολοσσών eComm όπως η Alibaba, η JD και η Pinduoduo. Και με άλλους παρόχους όπως η Temu και η Shein να κάνουν τώρα μια προσπάθεια να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους σε περισσότερες αγορές, η TikTok βλέπει επίσης ότι αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή να δράσει για να διασφαλίσει ότι θα προλάβει τους ανταγωνιστές και την αναμενόμενη αύξηση των αγορών in-stream στις δυτικές περιοχές.

Η TikTok διαθέτει την εμβέλεια, την εμπειρία και την τεχνογνωσία για να το κάνει αυτό πραγματικότητα. Τώρα, το θέμα είναι αν οι χρήστες θέλουν πραγματικά να μπορούν να ψωνίζουν στη ροή. Η TikTok επιδιώκει επίσης να επεκτείνει τις δικές της διαδικασίες παραγωγής και φιλοξενίας για να διευκολύνει τις αγορές in-stream, ενώ δημιουργεί ακόμη και τα δικά της προϊόντα, με βάση τις τάσεις, για να ενθαρρύνει περισσότερες δαπάνες εντός της εφαρμογής. Η ιδέα είναι ότι αν το TikTok μπορεί να διευκολύνει καλύτερα τις αγορές εντός της εφαρμογής και να διασφαλίσει ότι οι χρήστες θα έχουν μια εξαιρετική εμπειρία αγοράς, αυτό μπορεί ίσως να αλλάξει τις συμπεριφορές του κοινού, αν και τα παρατεταμένα ερωτήματα σχετικά με τη σύνδεση του TikTok με την κινεζική κυβέρνηση θα μπορούσαν να αποτελέσουν εμπόδιο στη μεγιστοποίηση των δαπανών εντός της εφαρμογής. Εάν οι δυτικοί χρήστες έχουν οποιονδήποτε λόγο να αισθάνονται ανασφαλείς σχετικά, ας πούμε, με τη σύνδεση μιας επιλογής πληρωμής με την εφαρμογή, αυτό πιθανότατα θα εμποδίσει τις δυνατότητες του TikTok από αυτή την άποψη. Αυτό είναι που εμποδίζει το TikTok να επεκτείνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού εμπορίου του ή μήπως απλώς οι δυτικοί χρήστες, γενικά, δεν είναι τόσο ανοιχτοί σε αγορές εντός της εφαρμογής όσο οι άνθρωποι στις ασιατικές αγορές; Είναι αδύνατο να πούμε, αλλά το TikTok φαίνεται ότι θα συνεχίσει να προωθεί τα στοιχεία των αγορών in-stream, καθώς προσπαθεί να βρει τον καλύτερο τρόπο για να μεγιστοποιήσει το δυναμικό των εσόδων του.

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Αποτελεσματικές Καμπάνιες με Χαμηλό Budget

Αποτελεσματικές Καμπάνιες με Χαμηλό Budget Η δημιουργία αποτελεσματικών καμπανιών μάρκετινγκ...

ROAS: Όσα πρέπει να γνωρίζετε

ROAS: Όσα πρέπει να γνωρίζετε Το ROAS, που σημαίνει 'Return...

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός Η δημιουργία περιεχομένου...

5 tips για ανάλυση ανταγωνιστών που θα βελτιώσουν το brand της επιχείρησής σας

5 Tips για Ανάλυση Ανταγωνιστών που Βελτιώνουν το Brand Η...