Τι είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ;

Μια στρατηγική μάρκετινγκ είναι μια μακροπρόθεσμη πρόταση που περιγράφει τα βήματα που θα κάνει ένα brand για να επιτύχει τους στόχους του. Σκεφτείτε το ως ένα σχέδιο που πρέπει να ακολουθήσετε, ώστε οι στόχοι να ευθυγραμμίζονται και τα βήματα να είναι ξεκάθαρα, επιτρέποντας την εφαρμογή των πιο αποτελεσματικών μεθόδων και πρακτικών μάρκετινγκ. Υπάρχει μια σειρά από στρατηγικές μάρκετινγκ.

Παρακάτω, θα εξετάσουμε τις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και τις δημοφιλέστερες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.

Παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ

Το παραδοσιακό μάρκετινγκ αναφέρεται σε μεθόδους μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης, συμπεριλαμβανομένων των απευθείας πωλήσεων, της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου και της αλληλογραφίας. Αυτή η επιλογή μπορεί να εξακολουθεί να είναι κατάλληλη για ορισμένες επιχειρήσεις και κοινό.

  1. Έντυπο μάρκετινγκ (Print Marketing): Η διαφήμιση σε εφημερίδες, περιοδικά, διαφημιστικές πινακίδες και τοπικές εκδόσεις είναι παραδείγματα έντυπου μάρκετινγκ. Μπορείτε να κάνετε αυτές τις διαφημίσεις να φαίνονται πολύ ελκυστικές και να μεταδώσετε το μήνυμα του brand σας σε ένα κοινό-στόχο.
  2. Εκδηλώσεις (Events): Το μάρκετινγκ εκδηλώσεων σάς επιτρέπει να δημιουργείτε διαφημιστικό υλικό για προβολή σε εκδηλώσεις του κλάδου, όπως σεμινάρια ή συνέδρια. Η δημιουργία περιπτέρων και υλικών όπως πανό και πινακίδες μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση των παρευρισκομένων να μάθουν περισσότερα για την εταιρεία σας και τα προϊόντα της. Για να κερδίσετε την τοπική προσοχή, δημιουργήστε παρόμοια περίπτερα σε άλλες τοπικές εκδηλώσεις, όπως εκθέσεις ή φεστιβάλ. Το brand σας μπορεί να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα και την αναγνώριση συμμετέχοντας σε χορηγίες, όπως αθλητικές εκδηλώσεις.
  3. Τηλεφωνικό μάρκετινγκ: Το τηλεμάρκετινγκ, γνωστό και ως τηλεφωνικό μάρκετινγκ, είναι ένας τρόπος πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω τηλεφώνου. Business-to-business (B2B) και business-to-consumers (B2C) χρησιμοποιούν ψυχρές κλήσεις ή θερμούς δυνητικούς πελάτες όπου έχει γίνει προσωπική σύνδεση και έχει «χτιστεί» εμπιστοσύνη. Μια στρατηγική τηλεμάρκετινγκ σάς επιτρέπει να αλληλεπιδράτε με υποψήφιους πελάτες και να εξηγείτε πώς το προϊόν σας μπορεί να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις τους.

Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ

Η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο θα προωθήσετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο και μέσω των καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτή η στρατηγική θα περιγράψει τα online κανάλια και τις τακτικές μάρκετινγκ που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε το brand σας και θα ενσωματώσει πόσα σκοπεύετε να επενδύσετε σε κάθε κανάλι και τακτική. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ:

  • Email Marketing: Το μάρκετινγκ μέσω email μπορεί να αποφέρει υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI). Διατηρεί τους πελάτες σας ενήμερους για τυχόν επερχόμενες προσφορές και πολλά άλλα, παρέχοντας αξία απευθείας στα εισερχόμενά τους. Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι επωφελές για την επεκτασιμότητα του, επειδή μπορείτε να το εφαρμόσετε σε μεγάλη κλίμακα για να στοχεύσετε σε μεγαλύτερο κοινό.
  • Μάρκετινγκ Περιεχομένου (Content Marketing): Το μάρκετινγκ περιεχομένου περιλαμβάνει την παραγωγή, τη δημιουργία και τη διάδοση περιεχομένου που στοχεύει σε μια συγκεκριμένη αγορά. Το περιεχόμενο μπορεί να είναι βίντεο, αναρτήσεις ιστολογίου, αναρτήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης, άρθρα επισκεπτών ή podcast. Το content marketing μπορεί να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πιστούς ακόλουθους. Το να διατηρήσετε το ενδιαφέρον των οπαδών σας απαιτεί συνέπεια. 
  • Social Media Marketing: Μια στρατηγική μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιεί πλατφόρμες όπως εταιρικό ιστολόγιο, Facebook, Instagram, TikTok, YouTube και Twitter για να αλληλεπιδράσει με τους πελάτες, να αυξήσει τις πωλήσεις και να οδηγήσει την επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο.
  • Influencer Marketing: Το Influencer Marketing περιλαμβάνει τη χρήση ατόμων με πλατφόρμα ή κοινό για την προώθηση μηνυμάτων επωνυμίας. Το Influencer Marketing βασίζεται σε διασημότητες, δημιουργούς περιεχομένου (content creators), υποστηρικτές, ακόμη και υπαλλήλους για να γνωστοποιήσουν τη λέξη για λογαριασμό του brand.
  • SEO Marketing: Μια καμπάνια SEO Marketing στοχεύει τους χρήστες με βάση τις συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και φράσεις που χρησιμοποίησαν για την αναζήτηση. Ένα πλεονέκτημα του μάρκετινγκ λέξεων-κλειδιών είναι ότι συνδέει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ με το κοινό-στόχο τους με τη σωστή διαφήμιση την κατάλληλη στιγμή.
spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός Η δημιουργία περιεχομένου...

5 tips για ανάλυση ανταγωνιστών που θα βελτιώσουν το brand της επιχείρησής σας

5 Tips για Ανάλυση Ανταγωνιστών που Βελτιώνουν το Brand Η...

Σχεδιασμός για προσβασιμότητα: Κάνοντας τον ιστότοπό σας συμπεριληπτικό

Σχεδιασμός για προσβασιμότητα: Κάνοντας τον ιστότοπό σας συμπεριληπτικό Η προσβασιμότητα...