Τα δημογραφικά δεδομένα χάνουν την αξία τους καθώς οι καταναλωτές γίνονται πιο απρόβλεπτοι

Τα δημογραφικά δεδομένα χάνουν την αξία τους καθώς οι καταναλωτές γίνονται πιο απρόβλεπτοι

Οι παγκόσμιες πιέσεις έχουν κάνει τους καταναλωτές πιο αβέβαιους και απρόβλεπτους, σύμφωνα με μια νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Twilio. Ως αποτέλεσμα, το 48% των marketers αμφισβητεί τώρα την αξία της παραδοσιακής τμηματοποίησης πελατών μέσω δημογραφικών δεδομένων. Αντίθετα, δίνουν νέα σημασία στην εξατομίκευση σε πραγματικό χρόνο (71%) και αναζητούν μεγαλύτερη ευελιξία στον προϋπολογισμό στο πού και σε τι επενδύουν (65%). Η έρευνα 300 υπευθύνων λήψης αποφάσεων μάρκετινγκ στο Ηνωμένο Βασίλειο μαζί με 2.020 βρετανούς καταναλωτές δείχνει ότι η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει περάσει από μια σημαντική αλλαγή. Περισσότεροι από τους μισούς (58%) των ενηλίκων του Ηνωμένου Βασιλείου λένε ότι οι συμπεριφορές και οι επιλογές αγοράς τους είναι πιο περίπλοκες από ό,τι πριν από τρία χρόνια.

Σχεδόν το ⅓  (31%) των ενηλίκων του Ηνωμένου Βασιλείου αναφέρουν ότι είναι πιο αναποφάσιστοι για το τι αγοράζουν σε σύγκριση με πριν από 3 χρόνια, με παρόμοιο ποσοστό (30%) να συμφωνεί ότι η πανδημία έχει αλλάξει τη συμπεριφορά τους και τον τρόπο που σκέφτονται. Φαίνεται ότι οι αγοραστές/καταναλωτές έχουν γίνει επίσης πιο έξυπνοι κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, με τα ⅔ (66%) να δηλώνουν ότι τώρα αναζητούν καλύτερες προσφορές αγορών. Αυτή η πολυπλοκότητα επαναλαμβάνεται από τη συντριπτική πλειονότητα των marketers στην έρευνα (85%) που πιστεύουν ότι η συμπεριφορά των καταναλωτών είναι πιο ευμετάβλητη από ποτέ. Αναφέρουν την κρίση κόστους ζωής (76%), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση (51%) και τη συνεχιζόμενη επίδραση της παγκόσμιας πανδημίας (48%) ως κινητήριους μοχλούς αλλαγής τα τελευταία τρία χρόνια.

Δεδομένης αυτής της αλλαγής, οι παλιές μέθοδοι τμηματοποίησης και στόχευσης πελατών δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους με το 48% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ να πιστεύουν ότι τα δημογραφικά δεδομένα χάνουν την αξία τους. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ στρέφονται όλο και περισσότερο στην εξατομίκευση σε πραγματικό χρόνο και σε στρατηγικές δεδομένων πρώτου κατασκευαστή για να κατανοήσουν αυτήν τη νέα αγοραστική συμπεριφορά, με το 71% να λέει ότι η εξατομίκευση σε πραγματικό χρόνο είναι πιο πολύτιμη και το 58% να πιστεύει ότι θα είναι η πιο σημαντική τεχνολογία για να διατηρήσουν βήμα. Η εξατομίκευση σε πραγματικό χρόνο τροφοδοτείται από δεδομένα προηγούμενων αναζητήσεων, αγορών και αγορών πελατών για να τους παρέχει σχετικό περιεχόμενο και επιλογές τη στιγμή που το χρειάζονται. Χρησιμοποιώντας συνήθως ενεργοποιητές που βασίζονται σε συμβάντα, αυτό μπορεί να συμβεί μόνο χωρίς μια σταθερή βάση ενημερωμένων δεδομένων πελατών από διάφορα κανάλια για την τροφοδοσία του.

Ο Sam Richardson, σύμβουλος αφοσίωσης πελατών, στην Twilio, δήλωσε: «Όπως τα τρέχοντα επιχειρήματα γύρω από τα ξεπερασμένα οικονομικά μοντέλα, αυτή η έρευνα έχει επισημάνει ότι είναι πραγματικά καιρός να εγκαταλείψουμε τις παλιές δημογραφικές μεθόδους και μοντέλα τμηματοποίησης πελατών. Οι άνθρωποι είναι απρόβλεπτοι και τα “ταξίδια” και οι αποφάσεις τους για ψώνια είναι μη γραμμικά. Οι έμποροι και οι πράκτορες εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να έχουν το είδος των δεδομένων που τους επιτρέπουν να είναι πιο ρευστοί στον τρόπο που αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους». «Ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορούν να κατανοήσουν βαθύτερα τους πελάτες τους και όλες τις αποχρώσεις τους είναι εστιάζοντας στην αξία που είναι εγγενής στα δεδομένα πρώτου κατασκευαστή. Δεν χρειάζεται να βασίζετε τη στρατηγική μάρκετινγκ σε ξεπερασμένες κατηγορίες και εικασίες, εάν μπορείτε να εξατομικεύσετε με βάση τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με την επωνυμία σας τόσο ιστορικά όσο και αυτήν τη στιγμή. Η ενοποίηση όλων αυτών των δεδομένων από όλα τα μέρη της επιχείρησής σας σε μια μοναδική πηγή αλήθειας θα βοηθήσει τους οργανισμούς να γνωρίζουν ακριβώς τι χρειάζονται οι πελάτες τους στο σημείο που το χρειάζονται», κατέληξε.

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός Η δημιουργία περιεχομένου...

5 tips για ανάλυση ανταγωνιστών που θα βελτιώσουν το brand της επιχείρησής σας

5 Tips για Ανάλυση Ανταγωνιστών που Βελτιώνουν το Brand Η...

Σχεδιασμός για προσβασιμότητα: Κάνοντας τον ιστότοπό σας συμπεριληπτικό

Σχεδιασμός για προσβασιμότητα: Κάνοντας τον ιστότοπό σας συμπεριληπτικό Η προσβασιμότητα...