Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές δεν είναι επί του παρόντος πιστοί στα brands
Νέα έρευνα από τον Όμιλο Ello αποκαλύπτει ότι σχεδόν ένας στους πέντε καταναλωτές θα εμπιστευόταν περισσότερο τους λιανοπωλητές, εάν τους προσφερόταν εκπτώσεις για να αντισταθμίσουν τα αυξημένα κόστη ζωής. Ωστόσο, μόνο το 8% εμπιστεύεται τους λιανοπωλητές από τους οποίους αγοράζει τώρα. Περισσότεροι από δύο στους πέντε (41%) δηλώνουν ότι δεν είναι πιστοί στις επωνυμίες. Επιπλέον, περίπου ένας στους έξι (14%) έχουν μειώσει τις δαπάνες τους σε κλάδους όπως η μόδα λόγω αυξημένων τιμών τα τελευταία έξι μήνες.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, επικοινωνήστε με τους ειδικούς μας!
Η έρευνα, η οποία εξέτασε 1.000 καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο, αποκάλυψε επίσης ότι οι εκπτώσεις και οι προσφορές περιλαμβάνονται πλέον στους τρεις πιο σημαντικούς παράγοντες για τους καταναλωτές όταν αποφασίζουν αν θα ψωνίσουν από έναν λιανοπωλητή μακροπρόθεσμα, πριν από την τιμή και την ποιότητα. Με περισσότερους από έναν στους δέκα (11%) να απαντούν ότι θα παρέμεναν πιστοί εάν οι λιανοπωλητές μπορούσαν να τους βοηθήσουν να εξοικονομήσουν κόστος σε άλλους τομείς, για παράδειγμα φαγητό έξω, φαγητό και ποτό ή ταξίδια και αναψυχή.
Ο Michael Kalli, MD του Ομίλου Ello, δήλωσε: «Στο τρέχον κλίμα που συνεπάγεται το κόστος, οι καταναλωτές αναγκάζονται να κοιτάξουν πού ξοδεύουν το διαθέσιμο εισόδημά τους και είτε να μειώσουν είτε να αναζητήσουν ευκαιρίες για να αποκτήσουν πρόσθετη αξία με τις αγορές τους. Ως αποτέλεσμα, βλέπουμε τώρα μια αύξηση στη χρήση εργαλείων μάρκετινγκ, όπως ένα δώρο με αγορά (GWP), προκειμένου να προσφέρουμε στους καταναλωτές πρόσθετες εκπτώσεις, προσφορές και δωρεάν για ευρύτερες κατηγορίες. Αυτές οι προσφορές μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης προς την επωνυμία, ως ένδειξη ότι μια επωνυμία αναζητά τρόπους για να προσφέρει εξοικονόμηση κόστους σε τομείς όπως τα ταξίδια ή το φαγητό έξω».
Η LookFantastic, ο κορυφαίος διαδικτυακός λιανοπωλητής ομορφιάς στην Ευρώπη που ανήκει στον όμιλο The Hut, ανταποκρίθηκε πρόσφατα στην αυξανόμενη ζήτηση για εξοικονόμηση κόστους σε προσφορές με βάση τα τρόφιμα και τα ποτά, ενσωματώνοντας ως δώρο το προϊόν της Ello Group με κάρτα γεύσης. Παρά την προσφορά GWP για πολλά χρόνια, η ανάγκη διαφοροποίησης των επιλογών δώρων αυξήθηκε με την πάροδο του χρόνου, σύμφωνα με τις προτιμήσεις της σημαντικής πελατειακής της βάσης. Τώρα, με την ενσωμάτωση της κάρτας γεύσης, ο λιανοπωλητής ομορφιάς προσφέρει στους καταναλωτές ένα δώρο που διευκολύνει 1.000 εκπτώσεις σε φαγητό και ποτό σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο. Σχετικά με τη συνεργασία, ο Jamie Mounsey του εμπορικού τμήματος του Ομίλου Hut, δήλωσε: «Η εισαγωγή της κάρτας γεύσης στο χαρτοφυλάκιο δώρων μας ήταν μια εύκολη απόφαση λόγω του εύρους της προσφοράς της και της ισχύος των εκπτώσεων της, η οποία είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους πελάτες μας στη σημερινή οικονομική κλίμα. Από την κυκλοφορία, έχουμε δει σταδιακές αυξήσεις στην αλληλεπίδραση με το email εξαργύρωσης και τα ποσοστά μετατροπών άνω του μέσου όρου.
«Αυτό μας δείχνει ότι η προσφορά έχει ιδιαίτερα καλή απήχηση στους καταναλωτές και ότι τα GWP που σχετίζονται με τρόφιμα και ποτά παραμένουν δημοφιλή παρά τους γενικούς συμπιεσμένους προϋπολογισμούς. Αναμένουμε ότι αυτό το όφελος θα γίνει ακόμη πιο διαδεδομένο μόλις γίνει η επέκταση της κάρτας γεύσης στις κοινωνικές μας καμπάνιες και σίγουρα θα διερευνήσουμε περαιτέρω προσφορές τροφίμων και ποτών που θα ενσωματώσουμε στο μέλλον για να συνεχίσουμε να προάγουμε την ανταπόκριση και την αφοσίωση των πελατών», συμπλήρωσε. Η Kalli είπε: «Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στους λιανοπωλητές είναι αυτή τη στιγμή απίστευτα ασταθής, γεγονός που έχει αρνητικό αντίκτυπο στην αφοσίωση. Ωστόσο, η ανταπόκριση που είδε η LookFantastic από τους καταναλωτές ως αποτέλεσμα της προσφοράς καρτών γεύσης καταδεικνύει ότι η δέσμευση μπορεί ακόμα να οδηγηθεί μέσα σε αυτό το δύσκολο κλίμα, εάν οι επωνυμίες είναι πρόθυμες να εξερευνήσουν επιλογές για να προσφέρουν προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές.