Οι συναισθηματικές ψηφιακές διαφημίσεις αυξάνουν την επωνυμία και την ανάκληση

Οι συναισθηματικές ψηφιακές διαφημίσεις αυξάνουν την επωνυμία και την ανάκληση

Το Pinterest και το System1 δημοσίευσαν πρόσφατα την έρευνά τους για τον αντίκτυπο της ψηφιακής διαφήμισης. Από την ανάλυση 50 διαφημίσεων στο Pinterest, προέκυψε ότι οι διαφημίσεις που προκαλούν θετική συναισθηματική ανταπόκριση προσελκύουν μεγαλύτερη προσοχή και γίνονται πιο αξέχαστες. Επιπλέον, το εργαλείο Test Your Ad του System1 αξιολογεί διαφημίσεις βάσει της συναισθηματικής ανταπόκρισης και της δύναμης της επωνυμίας, προβλέποντας τόσο τις μακροπρόθεσμες όσο και τις βραχυπρόθεσμες δυνατότητες πωλήσεων. Οι διαφημίσεις με υψηλότερη αξιολόγηση από τον μέσο όρο προκάλεσαν μεγαλύτερη προώθηση της επωνυμίας και ανάκληση διαφημίσεων, ενώ οι διαφημίσεις με υψηλότερη βαθμολογία Spike οδήγησαν σε αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της πρόθεσης δράσης.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, επικοινωνήστε με τους ειδικούς μας!

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τη δημιουργία διαφημίσεων που είναι πιο πιθανό να προσελκύσουν το κοινό σας και να υποστηρίξουν τη δημιουργία επωνυμίας και την ενεργοποίηση πωλήσεων:

1. Επωνυμία από την αρχή

Η έρευνα της Amplified Intelligence δείχνει ότι η πλειονότητα των ψηφιακών διαφημίσεων προβάλλεται για λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα. Τα δυνατά συναισθηματικά χαρακτηριστικά της επωνυμίας από την αρχή της διαφήμισης αυξάνουν την αποτελεσματικότητα σε όλους τους τομείς. Η έρευνα βρήκε σημαντική συσχέτιση μεταξύ της Αξιολόγησης Αστέρων, της Αξιολόγησης Spike, της Ευφράδειας Επωνυμίας, του Χρόνου Παραμονής στα Δημιουργικά (Asset Dwell Time) και της Ανάγνωρισης Καρφιτσών (Pin Awareness Lift). Για να ενισχύσετε την αποτελεσματικότητα, προβάλετε την επωνυμία από την αρχή.

2. Απευθυνθείτε στο δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου

Το δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου έχει ευρύτερη αίσθηση προσοχής από το αριστερό. Χαρακτηριστικά όπως η σαφής αίσθηση του τόπου, οι χαρακτήρες και τα διακριτικά στοιχεία υποστηρίζουν τη μακροπρόθεσμη δημιουργία επωνυμίας. Η έρευνα διαπίστωσε ότι διαφημιστικά στοιχεία που ενεργοποιούν το δεξί ημισφαίριο αύξησαν κατά μέσο όρο την ευνοϊκή στάση προς την επωνυμία κατά 90%.

3. Χρησιμοποιήστε πολιτιστικές στιγμές

Η αναφορά σε κοινές πολιτιστικές στιγμές (όπως δώρα διακοπών, Απόκριες ή μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις) μπορεί να επηρεάσει τις μνημονικές δομές, ενισχύοντας τη συναισθηματική ένταση και την πρόθεση δράσης για την επωνυμία. Η σύνδεση με τάσεις ή ενδιαφέροντα στο Pinterest έχει παρόμοια αποτελέσματα. Αυτές οι αναφορές μπορούν να κάνουν το δημιουργικό περιεχόμενο να μοιάζει με μια κοινή εμπειρία, αυξάνοντας τα θετικά συναισθήματα και τη μακροπρόθεσμη αποτελεσματικότητα.

4. Εκμεταλλευτείτε τις Fluent Devices

Οι Fluent Devices (επαναλαμβανόμενοι χαρακτήρες ή σενάρια) είναι ένα ακόμη χρήσιμο εργαλείο που συνδέεται με το δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου. Βοηθούν στη γρήγορη αναγνώριση της επωνυμίας, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για κανάλια με χαμηλή προσοχή. Επιπλέον, ενισχύουν τις μνημονικές δομές, υποστηρίζοντας τη μακροπρόθεσμη αποτελεσματικότητα.

5. Πείτε μια συνεπή ιστορία

Οι καλύτερες καρφίτσες (Pins) είναι οπτικά συναρπαστικές, αφηγούνται μια καλή ιστορία και κάνουν τους ανθρώπους να θέλουν να μάθουν περισσότερα. Είτε επιλέξετε στατική εικόνα είτε βίντεο, ενσωματώστε σταθερό φωτισμό, εξαιρετικό καδράρισμα, στοιχεία υψηλής ανάλυσης, στυλιζαρισμένα εφέ ή/και κείμενο για να προσελκύσετε το κοινό σας.

«Το Pinterest είναι σε μοναδική θέση, καθώς οι χρήστες του έρχονται στην πλατφόρμα με πρόθεση, αναζητώντας συγκεκριμένες ανάγκες και προϊόντα, χρησιμοποιώντας εστιασμένη προσοχή, ενώ ταυτόχρονα ανακαλύπτουν νέες ιδέες με μια πιο ευρεία προσοχή», δήλωσε ο Orlando Wood, Chief Innovation Officer της System1. «Αυτή η έρευνα δίνει στις επωνυμίες μια καλύτερη κατανόηση του τρόπου προσέγγισης των καταναλωτών σε έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από ολοένα και μικρότερα εύρη προσοχής», πρόσθεσε.

Ο Antoine Le Notre, επικεφαλής μέτρησης EMEA του Pinterest, σημείωσε: «Οι άνθρωποι δεν έρχονται στο Pinterest για να ψυχαγωγηθούν παθητικά. Έρχονται γεμάτοι πρόθεση, αναζητώντας έμπνευση για ιδέες που μπορούν να δοκιμάσουν, να υλοποιήσουν ή να αγοράσουν στην πραγματική ζωή – προσφέροντας στις επωνυμίες την ιδανική ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με το κοινό τους σε ένα από τα πιο θετικά μέρη στο διαδίκτυο. Αν και παραδοσιακά οι διαφημιστές βρίσκουν πιο εύκολο να επικεντρώνονται στα προϊόντα αντί να αναδεικνύουν τα συναισθηματικά οφέλη τους, αυτή η νέα έρευνα με τη System1 δείχνει ότι αξίζει να μιλούν και στο δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου των ανθρώπων. Τα συναισθήματα είναι το κλειδί για να γίνει μια διαφήμιση αξέχαστη και, ταυτόχρονα, καθοριστικής σημασίας για την ενίσχυση της πρόθεσης δράσης».

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

3 Σύγχρονες Στρατηγικές Marketing που Δεν Πρέπει να Αγνοήσετε

3 Σύγχρονες Στρατηγικές Marketing που Δεν Πρέπει να Αγνοήσετε Στον...

Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές δεν είναι επί του παρόντος πιστοί στα brands

Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές δεν είναι επί του παρόντος...

Πώς το AI επαναπροσδιορίζει τον ρόλο των designers

Πώς το AI επαναπροσδιορίζει τον ρόλο των designers Το AI...

Πώς να ενισχύσετε το brand loyalty μέσω συναισθηματικού μάρκετινγκ

Πώς να ενισχύσετε το brand loyalty μέσω συναισθηματικού μάρκετινγκ Το...