Οι χρήστες του TikTok συνεχίζουν να αυξάνονται και να εξελίσσονται: Τι λένε οι αριθμοί;

Η χρήση του TikTok έχει τετραπλασιαστεί από το 2021, με το 21% των Αμερικανών να χρησιμοποιεί πλέον την εφαρμογή τουλάχιστον εβδομαδιαία. Ενώ η πλατφόρμα έχει αντιμετωπίσει αυξημένο έλεγχο της ιδιωτικής ζωής και της ξένης επιρροής, παραμένει μια ισχυρή δύναμη στο τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Έχει γίνει μια φαινομενικά άμεση γραμμή προς τους νέους καταναλωτές και μια απαγόρευση απειλεί τις «εισβολές» που έχουν κάνει οι έμποροι από αυτή την άποψη. Μια πρόσφατη αναφορά από το YouGov εξετάζει ποιοι καταναλωτές χρησιμοποιούν την εφαρμογή και τι μπορούν να μάθουν οι έμποροι από αυτήν.

Ενώ οι συνομιλίες για απαγόρευση του TikTok πραγματοποιούνται από την κυβέρνηση Τραμπ, ποτέ δεν ήταν πιο κοντά στην πραγματικότητα. Στα τέλη Απριλίου, ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν υπέγραψε ένα νομοσχέδιο που περιέχει μια ρήτρα που θα απαγόρευε την πλατφόρμα.

Η μητρική εταιρεία του TikTok, ByteDance, έχει στη διάθεσή της εννέα μήνες είτε για να πουλήσει την πλατφόρμα σε μια εταιρεία των ΗΠΑ είτε να σταματήσει τη λειτουργία της στην περιοχή. Η TikTok απώθησε την κίνηση, καταθέτοντας μήνυση σε μια προσπάθεια να σταματήσει το sell-off.

Το «Stop, shop and scroll: US TikTok report 2024» συντάχθηκε με τη βάση δεδομένων του YouGov με περισσότερα από 27 εκατομμύρια μέλη του παγκόσμιου πάνελ. Το σύνολο δεδομένων YouGov Profiles 52 εβδομάδων περιέχει δεδομένα που συλλέγονται συνεχώς και ενημερώνονται εβδομαδιαία.

Οι κατατάξεις επωνυμίας καθορίστηκαν με βάση τις απαντήσεις της έρευνας μεταξύ 1ης Μαρτίου 2023 και 29 Φεβρουαρίου 2024. Η αναφορά ορίζει ως εβδομαδιαίο χρήστη TikTok ως καταναλωτές ηλικίας 18 ετών και άνω που αλληλεπιδρούν με την πλατφόρμα τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

Ο νέος χρήστης, καταγράφηκε

Παρά τις ρυθμιστικές προκλήσεις του TikTok στις ΗΠΑ, προς το παρόν παραμένει μια σημαντική πλατφόρμα για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Και παρόλο που το TikTok έχει γίνει δημοφιλής για επωνυμίες που θέλουν να προσεγγίσουν τα νεότερα δημογραφικά στοιχεία, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η μέση ηλικία των χρηστών ανεβαίνει.

Το 2022, το μερίδιο των χρηστών TikTok ηλικίας 18 έως 24 ετών ήταν 35%, πέφτοντας στο 25% το 2024. Λιγότερο δραματική πτώση παρατηρήθηκε στην ηλικιακή ομάδα 25 έως 34 ετών, η οποία μειώθηκε από 32% το 2022 σε 30% το 2024. Κέρδη σημειώθηκαν στα δημογραφικά 35 έως 44, τα δημογραφικά 45 έως 54 και τα δημογραφικά 55 και άνω.

Τα νοικοκυριά με εβδομαδιαίο χρήστη TikTok είναι επίσης πιο πιθανό να κάνουν παιδιά σε σύγκριση με τον γενικό πληθυσμό, σε ποσοστό 45% έως 32%. Το 50% των εβδομαδιαίων χρηστών ζει σε πόλεις σε σύγκριση με το μερίδιο του γενικού πληθυσμού που είναι 37%. Περισσότεροι από τους μισούς (55%) των εβδομαδιαίων χρηστών είναι γυναίκες.

«Αυτό που δεν έχουν συνειδητοποιήσει ακόμη οι επωνυμίες είναι ότι το κοινό του TikTok έχει ωριμάσει σημαντικά. Το βλέπουμε τώρα. Ένα μεγάλο μερίδιο των χρηστών του TikTok είναι άνω των 35. Υπήρχε η αντίληψη από τις επωνυμίες στο παρελθόν ότι το TikTok ήταν μια πλατφόρμα Gen Z, ακόμη και μια πλατφόρμα εφήβων… Βλέπουμε ότι οι χρήστες του TikTok είναι επίσης μια πολύ εύπορη ομάδα», δήλωσε ο Ρούμπεν Στέινς. επικεφαλής μάρκετινγκ, Αμερικής, στο YouGov.

Είναι ενδιαφέρον ότι οι χρήστες του TikTok είναι πιο πιθανό να συμφωνήσουν με τη δήλωση, «η κυβέρνηση προστατεύει το απόρρητό μου» σε σύγκριση με τον γενικό πληθυσμό, σε ποσοστό 42% έως 27%, αντίστοιχα. Αυτός ο αριθμός γίνεται ακόμη πιο σημαντικός όταν εξετάζουμε την κοινή γνώμη για απαγόρευση του TikTok.

Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής έχουν χρησιμοποιήσει σε μεγάλο βαθμό την ασφάλεια δεδομένων ως υποστήριξη για μια τέτοια κίνηση. Το σαράντα έξι τοις εκατό του γενικού πληθυσμού υποστηρίζει την απαγόρευση του TikTok, σε σύγκριση με το 34% των χρηστών της εφαρμογής.

Σχεδόν οι μισοί (45%) των χρηστών του TikTok αντιτίθενται στην απαγόρευση, σε σύγκριση με μόλις 27% του γενικού πληθυσμού. Το 21% των χρηστών του TikTok παραμένουν αβέβαιοι για την απαγόρευση, σε σύγκριση με το 27% του γενικού πληθυσμού.

Swipe για αγορά

Το TikTok έχει αποδειχθεί χρυσωρυχείο για τους διαφημιστές. Πάνω από τους μισούς (64%) των εβδομαδιαίων χρηστών του TikTok συμφωνούν ότι η διαφήμιση τους βοηθά να επιλέξουν τι θα αγοράσουν, σε σύγκριση με μόλις 46% του γενικού πληθυσμού.

Οι χρήστες του TikTok είναι επίσης πιο πιθανό να εμπιστεύονται το μάρκετινγκ επηρεασμού από τον γενικό πληθυσμό, σε ποσοστό 47% έως 27%, αντίστοιχα. Οι εβδομαδιαίες χρήστες του TikTok παραδέχονται ότι είναι πιο παρορμητικοί, με το 59% των χρηστών να συμφωνούν ότι «τείνουν να κάνουν παρορμητικές αγορές» σε σύγκριση με το 45% του γενικού πληθυσμού.

Ωστόσο, ο ενθουσιασμός για το TikTok Marketing δεν μεταφράζεται απαραίτητα σε ενθουσιασμό για την πραγματοποίηση αγορών στην εφαρμογή. Οι αγορές εντός εφαρμογής είναι ένα σημαντικό χαρακτηριστικό στην κινεζική έκδοση της εφαρμογής, αλλά οι Αμερικανοί χρήστες έχουν αποδειχθεί πιο επιφυλακτικοί. Ενώ το 86% των χρηστών γνωρίζει το TikTok Shop, μόνο το 31% έχει αγοράσει κάτι. Το 28% των χρηστών της εφαρμογής δεν έχουν επισκεφτεί ποτέ τη λειτουργία παρά το γεγονός ότι το γνωρίζουν.

Τελικά, οποιοσδήποτε δισταγμός που σχετίζεται με τις αγορές στην εφαρμογή μπορεί να καταλήγει στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Ενώ το 40% των καταναλωτών αναφέρει ότι θεωρεί τους πωλητές στο TikTok Shop ως εξίσου αξιόπιστους με άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, το 41% ​​τους θεωρεί λιγότερο αξιόπιστους. Μόνο το 19% των χρηστών τους θεωρεί πιο αξιόπιστους.

Ωστόσο, τέτοια ευρήματα δεν πρέπει να αποθαρρύνουν τους εμπόρους, σύμφωνα με το YouGov. Παρά ορισμένες αποτυχίες, το TikTok Shop έχει σημειώσει ισχυρή απόδοση. Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι το αμερικανικό κοινό θέλει πολύ διαφορετικά πράγματα από την εφαρμογή από ένα κινεζικό κοινό.

«Με τον τρόπο που το χρησιμοποιούμε, είναι πολύ πιο επικεντρωμένο στην ψυχαγωγία και στη χρήση πραγμάτων για έργα DIY και στο να ανακαλύπτουμε πράγματα», δήλωσε ο Kenton Barello, αντιπρόεδρος επιχειρηματικών πωλήσεων στις ΗΠΑ στο YouGov. Και τόνισε: «Το χρησιμοποιούμε για διασκέδαση, για ψυχαγωγία και μετά είναι μια μεγάλη παρουσία για influencers. Έτσι, η υιοθεσία, χρειάζεται απλώς χρόνο».

Όταν εξετάζουμε τι ωθεί τους καταναλωτές να κάνουν μια αγορά χρησιμοποιώντας το TikTok Shop, η δυνατότητα παραμονής στην εφαρμογή TikTok είναι ο τελευταίος λόγος που προσελκύει τους χρήστες να ψωνίσουν (15%). Πάνω από το μισό, το 58%, ανέφερε κουπόνια και ειδικές εκπτώσεις, ενώ το 45% ανέφερε τη δυνατότητα υποστήριξης μιας μικρής επιχείρησης ως λόγους για να αγοράσει μέσω της πλατφόρμας.

Σε τελική ανάλυση, το TikTok παραμένει μια ισχυρή πλατφόρμα για τους εμπόρους παρά την ρυθμιστική πίεση. Καθώς το TikTok Shop μεγαλώνει, υπάρχει μια ευκαιρία να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

«Τα brands εξακολουθούν να αισθάνονται άνετα με το TikTok και να είναι παρόντες εκεί. Νομίζω ότι ακολουθούν τους αριθμούς του κοινού», είπε ο Staines. Τέλος, κατέληξε λέγοντας: «Βλέπουν ανθρώπους να υιοθετούν το TikTok Shop και νομίζω ότι ακολουθούν τα σημάδια του κοινού».

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

TalentTrek.io, η νέα πλατφόρμα προσλήψεων

Το TalentTrek.io είναι μια νέα πλατφόρμα προσλήψεων που έχει σχεδιαστεί για...

Γιατί οι εταιρείες χρειάζονται το μάρκετινγκ;

Για να κερδίσετε πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις,...

Το TikTok ενισχύει τις επιλογές διαφημίσεων με εργαλεία AI και creator

Το TikTok βρίσκεται συχνά στο επίκεντρο τον τελευταίο καιρό....

Geofencing: Τι είναι, πως εφαρμόζεται στο Marketing και ποια είναι τα πλεονεκτήματά του;

Το Geofencing (γεωεντοπισμός) στο digital marketing αναφέρεται στη χρήση...