Η Unilever αξιοποιεί την τρέλα του #CleanTok με παγκόσμια συνεργασία με το TikTok

Η Unilever αξιοποιεί την τρέλα του #CleanTok με παγκόσμια συνεργασία με το TikTok

Η Unilever σχεδιάζει μια στρατηγική φιλική προς τη Gen Z για να «μεταφράσει» τα προϊόντα οικιακής φροντίδας της για μια νεότερη γενιά με τη συνεργασία της με το TikTok. Οι αριθμοί που μοιράζονται σε ένα δελτίο τύπου υποστηρίζουν την προσέγγιση. Το hashtag #CleanTok αυξήθηκε σε δημοτικότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας και έχει χρησιμοποιηθεί πάνω από τρία εκατομμύρια φορές στην εφαρμογή ByteDance τα τελευταία τρία χρόνια. Επιπλέον, το hashtag έχει 79 δισεκατομμύρια προβολές και 63% ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης, σύμφωνα με τις λεπτομέρειες της ανακοίνωσης.

Με αιχμή του δόρατος τους influencers, η σύνδεση θα ξεκινήσει με τη βοήθεια των δημιουργών @chrisjoyz (5,2 εκατομμύρια followers), @mumukdaneno (1,8 εκατομμύρια followers) και @senalicann (226.000 followers), ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες συνεργασίες δημιουργών σε μια προσπάθεια να συγκεντρωθεί ένα σύνολο περιεχομένου σχετικά με hacks καθαρισμού, συμβουλές και άλλα, προωθώντας παράλληλα το χαρτοφυλάκιο οικιακής φροντίδας της Unilever.

«Θέλουμε να συνεχίσουμε να εμπνέουμε και να εκπαιδεύουμε τους ανθρώπους και, συνεργαζόμενοι με τις δημιουργικές ομάδες του TikTok για την ανάπτυξη νέου και ελκυστικού περιεχομένου, ελπίζουμε να αποκτήσουμε πολύτιμες γνώσεις για ένα αυξανόμενο κοινό νέων ανθρώπων που είναι εξίσου παθιασμένοι με το καθάρισμα όπως εμείς», δήλωσε ο Eduardo Campanella, CMO του τμήματος οικιακής φροντίδας της Unilever σε μια δήλωση τύπου.

Η συνεργασία μεταξύ της Unilever και του TikTok θα διαρκέσει μέχρι τον Ιανουάριο του επόμενου έτους και θα καλύπτει, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βιετνάμ, την Τουρκία, τη Βραζιλία, τις Φιλιππίνες, την Ταϊλάνδη, τη Γαλλία, την Ολλανδία, την Αργεντινή και την Ινδονησία.

Η αξιοποίηση της τρέλας του #CleanTok θα μπορούσε όχι μόνο να βοηθήσει τη Unilever να αυξήσει την προβολή του χαρτοφυλακίου της, αλλά και να οδηγήσει σε αγορές. Για παράδειγμα, το 54% των χρηστών αγόρασε ένα οικιακό προϊόν αφού το είδε στο TikTok, σύμφωνα με τα στοιχεία της ανακοίνωσης, με το 71% αυτών των αγορών να είναι απρογραμμάτιστες. Σχεδόν το 70% των χρηστών δηλώνουν ότι η πλατφόρμα τους βοήθησε να ανακαλύψουν προϊόντα οικιακής χρήσης.

Όσον αφορά τη δύναμη διακράτησης, το #CleanTok έχει ξεπεράσει άλλες τάσεις που οι μάρκες ήταν πρόθυμες να εκμεταλλευτούν, όπως για παράδειγμα το #BeautyTok, το οποίο έχει 50 δισεκατομμύρια προβολές. Τα γειτονικά hashtags έχουν επίσης αποδειχθεί επιτυχημένα, με το #Cleaning να έχει 63,2 δισεκατομμύρια προβολές, το #CleaningHacks να έχει 11,4 δισεκατομμύρια προβολές και το #HomeHacks να έχει 6,3 δισεκατομμύρια προβολές.

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Αποτελεσματική Χρήση Μαρτυριών & Κριτικών στο Μάρκετινγκ

Αποτελεσματική Χρήση Μαρτυριών & Κριτικών στο Μάρκετινγκ Η αποτελεσματική χρήση...

Instagram Threads: Πώς αλλάζει το παιχνίδι στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης

Instagram Threads: Πώς αλλάζει το παιχνίδι στις πλατφόρμες κοινωνικής...

9 στρατηγικές βελτιστοποίησης περιεχομένου που αυξάνουν την επισκεψιμότητα & τις μετατροπές

9 στρατηγικές βελτιστοποίησης περιεχομένου που αυξάνουν την επισκεψιμότητα &...

Αποτελεσματικές Καμπάνιες με Χαμηλό Budget

Αποτελεσματικές Καμπάνιες με Χαμηλό Budget Η δημιουργία αποτελεσματικών καμπανιών μάρκετινγκ...

ROAS: Όσα πρέπει να γνωρίζετε

ROAS: Όσα πρέπει να γνωρίζετε Το ROAS, που σημαίνει 'Return...