Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός

Η δημιουργία περιεχομένου ως μοντέλο εσόδων είναι βιώσιμη μόνο για περίπου το 5% των επιχειρηματικών χρηστών του Facebook. Παρόλο που το Facebook προωθεί την ιδέα να μετατρέψετε το προφίλ σας σε επαγγελματικό λογαριασμό και να δημιουργήσετε μεγάλο αριθμό περιεχομένου – με την υπόσχεση της δημιουργίας εσόδων από αυτό – αυτό είναι απίθανο να λειτουργήσει για τους περισσότερους χρήστες.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, επικοινωνήστε με τους ειδικούς μας!

Στην πραγματικότητα, μπορούμε να προσδιορίσουμε τέσσερις διαφορετικούς τύπους επιχειρηματικών χρηστών στα κοινωνικά μέσα:

  • Influencers (10%): Άτομα με αξιοπρεπή πιστούς ακόλουθους. Έχουν μια καθιερωμένη επιχείρηση και παράγουν έσοδα από τις δικές τους προσφορές. Επιπλέον, δημιουργούν έσοδα από το περιεχόμενό τους μέσω πληρωμών κατανομής εσόδων από τρίτους.
  • Creators (5%): Άτομα που δημοσιεύουν τεράστιους όγκους περιεχομένου υψηλής παραγωγής. Δημιουργούν έσοδα βασιζόμενοι σχεδόν αποκλειστικά σε πληρωμές και μπόνους από τρίτους για κατανομή εσόδων. Βρίσκονται στο έλεος των αλγορίθμων και των ιδιοτροπιών του Facebook κάθε μέρα.
  • Marketers (75%): Καθημερινές επιχειρήσεις όλων των μεγεθών που κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν για να διατηρήσουν μια βασική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συχνά δυσκολεύονται να επιτύχουν μετρήσιμα αποτελέσματα λόγω της χρήσης παλιών μεθόδων.
  • Strategists (10%): Έμπειροι επαγγελματίες, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και επωνυμίες που δημοσιεύουν στρατηγικά. Ό,τι κάνουν συνδέεται με την αύξηση της επισκεψιμότητας, τους δυνητικούς πελάτες και τις πωλήσεις. Κατανέμουν τους πόρους τους σωστά και παρακολουθούν τις σωστές μετρήσεις.

Ήρθε η ώρα να ανακτήσετε τον έλεγχο! Εστιάστε σε ό,τι είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας. Γίνετε έξυπνος, στρατηγικός έμπορος, εφαρμόζοντας αποδεδειγμένες βιολογικές και επί πληρωμή μεθόδους μάρκετινγκ στο Facebook. Ακριβώς επειδή ο Meta θέλει να είμαστε όλοι δημιουργοί, πρέπει να αναρωτηθείτε αν αυτό είναι το κατάλληλο για εσάς.

Γιατί αυξάνεται η διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα;

https://www.freepik.com/free-photo/curious-girl-glasses-pointing-laptop-screen-check-out-online-deal-demonstrate-project-compu_18137898.htm#query=advertising%20laptop&position=19&from_view=search&track=ais

Η διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα είναι ένας νέος τρόπος που επιστρέφει στο προσκήνιο. Αν η ανάπτυξη του Διαδικτύου οδηγήσει σε έναν κόσμο με λιγότερα προσωπικά δεδομένα λόγω απώλειας cookies τρίτων και περιορισμού απορρήτου, η διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα μπορεί να γίνει κρίσιμο εργαλείο για τους εμπόρους. Σύμφωνα με την Emily Kennedy, SVP ψηφιακών και προγραμματικών συνεργασιών στη Dentsu, οι προϋπολογισμοί με βάση τα συμφραζόμενα αυξάνονται καθώς οι διαφημιστές επανεξετάζουν τις στρατηγικές τους. Πελάτες αυξάνουν τις επενδύσεις τους στην διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα από 25% σε 50%.

Η διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα αφορά την αγορά διαφημίσεων χωρίς να βασίζονται σε προσωπικά δεδομένα ή συμπεριφορές των χρηστών. Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές μεθόδους στόχευσης, οι διαφημιστές αγοράζουν διαφημίσεις που εμφανίζονται κατάλληλα σε περιβάλλοντα που αφορούν το κοινό τους, χωρίς να απαιτούνται προσωπικά δεδομένα. Αυτή η μέθοδος διαφήμισης έχει αναβιώσει λόγω της ανησυχίας για τον προστατευτισμό των προσωπικών δεδομένων. Διαφημιστές μπορούν να επιτύχουν τους στόχους τους χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθούν αναλυτικά τα ιστορικά περιήγησης των χρηστών στο διαδίκτυο. Όπως δήλωσε η Hailey Denenberg, αντιπρόεδρος στρατηγικών πρωτοβουλιών στην εταιρεία ad-tech GumGum, η διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα εξακολουθεί να είναι αποτελεσματική χωρίς να χρειάζεται να παραβιάζει την ιδιωτικότητα των χρηστών.

 Οι εταιρείες που εξειδικεύονται στη διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα χρησιμοποιούν προγράμματα ανίχνευσης ιστού και τεχνητή νοημοσύνη για να αναζητήσουν λέξεις-κλειδιά, συναίσθημα και φόρτωση διαφημίσεων σε σελίδες. Αυτή η “τεχνική κατάσταση” του ιστότοπου παρέχει επιπλέον πληροφορίες που βοηθούν τους αγοραστές μέσων. Για παράδειγμα, μια εταιρεία αθλητικών ειδών μπορεί να διαφημιστεί στο Sports Illustrated, αλλά ένα άρθρο SI για vegan αθλητές μπορεί να προσφέρει ευκαιρίες για διαφημίσεις συμπληρωμάτων, διατροφής ή επωνυμιών vegan που δεν είναι τόσο προφανείς. Οι διαφημιστές μπορούν να εξερευνήσουν νέες δυνατότητες διαφήμισης, μεταφέροντας το μήνυμά τους σε περιεχόμενο που μπορεί να μην αντιστοιχεί απόλυτα σε συγκεκριμένες κατηγορίες. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεών τους, σύμφωνα με επαγγελματίες του χώρου.

Η διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα επιτρέπει στους εκδότες να προσφέρουν διαφημίσεις που ταιριάζουν με το περιεχόμενο τους, αλλά υπάρχουν ανησυχίες για την προστασία των δεδομένων. Μια πρωτοβουλία με ετικέτες επιτρέπει στους εκδότες να χαρακτηρίζουν το δικό τους περιεχόμενο για διαφημιστικούς σκοπούς. Παρά τα πλεονεκτήματα της, η διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα δεν είναι η μοναδική λύση για τη διαφήμιση, και άλλες μεθόδοι στόχευσης, όπως οι εναλλακτικές λύσεις cookie, παραμένουν σημαντικές. Παρόλο που μπορεί να είναι χρήσιμη, δεν θα είναι το κύριο εργαλείο για πολλούς εκδότες ή διαφημιστές.

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

5 tips για ανάλυση ανταγωνιστών που θα βελτιώσουν το brand της επιχείρησής σας

5 Tips για Ανάλυση Ανταγωνιστών που Βελτιώνουν το Brand Η...

Σχεδιασμός για προσβασιμότητα: Κάνοντας τον ιστότοπό σας συμπεριληπτικό

Σχεδιασμός για προσβασιμότητα: Κάνοντας τον ιστότοπό σας συμπεριληπτικό Η προσβασιμότητα...

Πώς να μετρήσετε το ROI του Content Marketing

Πώς να μετρήσετε το ROI του Content Marketing Το Content...