Γιατί οι εταιρείες χρειάζονται το μάρκετινγκ;

Για να κερδίσετε πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις, χρειάζεστε μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ εξετάζει κάθε βήμα της παράδοσης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας σε έναν πελάτη. Το μείγμα μάρκετινγκ περιλαμβάνει:

  • Ποια προϊόντα θα πουλήσετε
  • Ποια κανάλια θα χρησιμοποιηθούν για την πώληση
  • Tις τιμές σας
  • Την Προώθηση

Μια στρατηγική μάρκετινγκ είναι συγκεκριμένη για τις ανάγκες του προϊόντος ή της υπηρεσίας και του κοινού-στόχου. Μια καλή στρατηγική μάρκετινγκ θα σας βοηθήσει με τα παρακάτω. Ας τα δούμε αναλυτικά.

#1 Να ενημερώνετε τους καταναλωτές

Οι καταναλωτές σε μια ανταγωνιστική αγορά πρέπει να καταλάβουν γιατί πρέπει να επιλέξουν την επιχείρησή σας έναντι κάποιας άλλης. Το μάρκετινγκ βοηθά στην ενημέρωση των πελατών σχετικά με το τι κάνετε και πώς λύνει ένα πρόβλημα που έχουν.

Είναι σημαντικό να ξεχωρίζετε την επωνυμία σας από τους ανταγωνιστές για να δίνετε στους πελάτες αυτό που θέλουν. Μέσω του μάρκετινγκ, παρέχετε λεπτομέρειες σχετικά με το προϊόν, το εμπορικό σήμα, την αποστολή και τις αξίες σας και πώς θα βελτιώσει τη ζωή των πελατών.

#2 Ενεργοποιήστε τους καταναλωτές

Η ιδέα του μάρκετινγκ είναι να μείνει αξέχαστο στους καταναλωτές μετά από μια συναλλαγή. Καλλιεργείτε σχέσεις με τους ανθρώπους που έχουν αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σας για να μετατρέψετε τους πελάτες που έρχονται για πρώτη φορά σε μακροπρόθεσμους πελάτες για να διατηρήσετε την επιχείρησή σας.

Ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Οι fans των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο πιθανό να κοιτάξουν τον ιστότοπο (website) ή την εφαρμογή (app) ενός brand αφού την ακολουθήσουν για κάποιο χρονικό διάστημα. Το μάρκετινγκ στα Social Media σας επιτρέπει να διατηρείτε επαφή με τους πελάτες σας, επαναπροσανατολίζοντάς τους μετά από αγορές και προβολές με αναρτήσεις ή ιστορίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

#3 Χτίζετε τη φήμη του brand σας

Ένας marketer ή ένας έμπορος πρέπει να κατανοήσει την αξία της φήμης, καθώς μπορεί να επηρεάσει το αν ένας καταναλωτής θα απευθυνθεί στην επιχείρησή σας. Το μάρκετινγκ μπορεί να ενισχύσει τη φήμη της εταιρείας σας, αφού διαδίδει την αποστολή σας και αυτό που προσφέρετε.

#4 Ενισχύστε τις πωλήσεις

Ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που δεν είναι γνωστή τείνει να είναι πιο δύσκολο να πωληθεί. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορες τεχνικές μάρκετινγκ για να προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες και να διευρύνετε την αγορά-στόχο σας.

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email marketing) μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε έσοδα στέλνοντας μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναδεικνύουν νέες κυκλοφορίες και το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δημοσιεύετε ενημερώσεις σχετικά με τις επερχόμενες πωλήσεις. Οι διαδικτυακές καταχωρίσεις μπορούν επίσης να βοηθήσουν τους τοπικούς καταναλωτές να σας βρουν και μπορούν να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα.

#5 Αναπτύξτε την εταιρεία σας

Το αποτελεσματικό στρατηγικό μάρκετινγκ συνήθως αυξάνει τα έσοδα της επιχείρησής σας. Μια επιτυχημένη επιχείρηση εκπαιδεύει τους πελάτες, τους κρατά δεσμευμένους, δημιουργεί μια καλή φήμη και πωλεί στρατηγικά σε αυτούς. Το μάρκετινγκ είναι ένα εργαλείο που βοηθά τις περισσότερες εταιρείες να ευδοκιμήσουν αποκτώντας νέους πελάτες.

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Πώς συνδέονται μεταξύ τους το SEO και το Content Marketing;

Το SEO (βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης) και το Content...

Τα βασικά βήματα για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης καμπάνιας στα social media

Η δημιουργία μιας επιτυχημένης καμπάνιας στα social media απαιτεί...

Top 6 συμβουλές για επιτυχημένο market segmentation

Η τμηματοποίηση της αγοράς (market segmentation) είναι μια κρίσιμη...

On-Page SEO Vs Off-Page SEO: Κατανόηση των διαφορών

Στον κόσμο του digital marketing και της βελτιστοποίησης μηχανών...

Βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs) για το ψηφιακό μάρκετινγκ

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η παρακολούθηση της απόδοσης είναι κρίσιμη...