Geofencing: Τι είναι, πως εφαρμόζεται στο Marketing και ποια είναι τα πλεονεκτήματά του;

Το Geofencing (γεωεντοπισμός) στο digital marketing αναφέρεται στη χρήση της τεχνολογίας που βασίζεται στην τοποθεσία για τη δημιουργία εικονικών ορίων γύρω από συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές. Οι marketers δημιουργούν αυτά τα εικονικά όρια, γνωστά ως γεωπεριοχές, γύρω από φυσικές τοποθεσίες. Όταν ένας δυνητικός πελάτης εισέρχεται στην καθορισμένη περιοχή με μια κινητή συσκευή, οι marketers μπορούν να παρέχουν στοχευμένες διαφημίσεις, προωθητικές ενέργειες ή ειδοποιήσεις.

Το μάρκετινγκ με γεωγραφικό προσδιορισμό βασίζεται στις υπηρεσίες θέσης των κινητών συσκευών των χρηστών, όπως το GPS, το WiFi ή τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας. Για παράδειγμα, όταν περνάτε μπροστά από ένα τοπικό εστιατόριο και μπαίνετε στον γεωπεριορισμό του, λαμβάνετε ένα μήνυμα κειμένου με ένα κουπόνι για ένα δωρεάν ορεκτικό.

Οι marketers αρέσκονται στο geofencing επειδή ξεπερνάει τις πινακίδες και άλλες φυσικές διαφημιστικές οθόνες. Απλώς δημιουργούν έναν γεωφράκτη σε έναν ψηφιακό χάρτη, ο οποίος ενεργοποιεί μια ενέργεια όταν μια κινητή συσκευή εισέρχεται στην καθορισμένη περιοχή.

Τύποι μάρκετινγκ geofencing

Οι marketers χρησιμοποιούν το geofencing με διάφορους τρόπους για να ενισχύσουν τις προσπάθειές τους. Κάθε φορά που κάποιος εισέρχεται σε ένα συγκεκριμένο γεωφράκτη, όπως ένα κατάστημα λιανικής πώλησης, ένας χώρος εκδηλώσεων ή μια γειτονιά, μπορείτε να προβάλλετε τους ακόλουθους τύπους μάρκετινγκ:

  • Ειδοποίηση push: Όταν οι χρήστες εισέρχονται στην περιοχή με γεωφραγμό, η καμπάνια εκπέμπει ένα μήνυμα που εμφανίζεται στις οθόνες των smartphone τους μέσω της εφαρμογής. Ένα ανθοπωλείο, για παράδειγμα, μπορεί να ενημερώσει τους χρήστες για μια προσφορά σε τριαντάφυλλα.
  • Μήνυμα κειμένου: Όταν έχετε τους αριθμούς τηλεφώνου των πελατών σας, μπορείτε να τους στέλνετε αυτόματα γραπτά μηνύματα εντός του εικονικού σας ορίου. Για παράδειγμα, ένα εστιατόριο μπορεί να υπενθυμίσει στον χρήστη ότι είναι ώρα για φαγητό, όταν βρίσκεται μόλις ένα τετράγωνο μακριά.
  • Διαφημίσεις PPC σε ένα πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο: Με τις διαφημίσεις pay-per-click (PPC), πληρώνετε μια πλατφόρμα όπως η Google Ads για να εμφανίζει τις διαφημίσεις PPC στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού ενός χρήστη, εάν αυτός αναζητά το προϊόν ή την υπηρεσία σας εντός της περιοχής σας. Ένα ινστιτούτο νυχιών, για παράδειγμα, θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτό το είδος στόχευσης τοποθεσίας για να στοχεύσει ανθρώπους που αναζητούν «μανικιούρ κοντά μου».

Πλεονεκτήματα του geofencing

Ακολουθούν ορισμένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της ενσωμάτωσης του geofencing στη στρατηγική μάρκετινγκ σας:

Στοχευμένη διαφήμιση

Η τεχνολογία geofencing σάς επιτρέπει να παραδίδετε σχετικά μηνύματα σε ένα στοχευμένο κοινό. Μπορείτε να προσεγγίσετε τους χρήστες σας τη σωστή στιγμή και στο σωστό μέρος, επειδή γνωρίζετε ότι οι χρήστες σας βρίσκονται σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία. Αυτό αυξάνει τις πιθανότητες μετατροπής.

Εξατομίκευση

Εφόσον γνωρίζετε ποιοι είναι οι χρήστες και πού βρίσκονται, μπορείτε να προσαρμόσετε καλύτερα τα μηνύματά σας. Η εξατομίκευση συμβάλλει στη δημιουργία μιας αίσθησης συνάφειας και αυξάνει την πιθανότητα δέσμευσης των πελατών. Επιπλέον, παρέχετε αξία και ευκολία στους πελάτες, γεγονός που μπορεί να ενισχύσει την αφοσίωση.

Αλληλεπίδραση με τους πελάτες

Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο, όταν βρίσκονται κοντά σας, μπορεί να σας βοηθήσει να τραβήξετε την προσοχή τους. Χρησιμοποιώντας ειδοποιήσεις push, μηνύματα κειμένου ή διαφημίσεις, μπορείτε να παρέχετε έγκαιρα και ειδικά για την τοποθεσία μηνύματα που ενθαρρύνουν τη δράση.

Γνωριμίες με βάση τα δεδομένα

Όταν οι χρήστες κατεβάζουν την εφαρμογή σας και επιτρέπουν την πρόσβαση στα δεδομένα της τοποθεσίας τους, μπορείτε να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών, τα μοτίβα επισκεψιμότητας και τις προτιμήσεις τους. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό-στόχο σας, να βελτιστοποιήσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ και να λάβετε τεκμηριωμένες επιχειρηματικές αποφάσεις.

Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα για να στοχεύσετε χρήστες που επισκέπτονται τις τοποθεσίες των ανταγωνιστών σας. Παρέχετε διαφημίσεις ή προσφορές σε χρήστες που επισκέφθηκαν πρόσφατα το κατάστημα ενός ανταγωνιστή για να τους δελεάσετε να εξετάσουν τις εναλλακτικές σας επιλογές.

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός Η δημιουργία περιεχομένου...

5 tips για ανάλυση ανταγωνιστών που θα βελτιώσουν το brand της επιχείρησής σας

5 Tips για Ανάλυση Ανταγωνιστών που Βελτιώνουν το Brand Η...

Σχεδιασμός για προσβασιμότητα: Κάνοντας τον ιστότοπό σας συμπεριληπτικό

Σχεδιασμός για προσβασιμότητα: Κάνοντας τον ιστότοπό σας συμπεριληπτικό Η προσβασιμότητα...