Facebook & Instagram: Οι χρήστες της ΕΕ μπορούν σύντομα να εξαιρεθούν από την αλγοριθμική ταξινόμηση

Οι χρήστες της ΕΕ μπορούν σύντομα να εξαιρεθούν από την αλγοριθμική ταξινόμηση

Η Meta ανακοίνωσε νέα μέτρα προκειμένου να συμμορφωθεί με τον νέο νόμο της ΕΕ για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA) που πρόκειται να τεθεί σε ισχύ σύντομα. Αυτός ο νόμος θα εφαρμόζει ευρύτερα μέτρα ελέγχου και διαφάνειας για τους Ευρωπαίους χρήστες των κοινωνικών μέσων. Στόχος του DSA είναι να προσφέρει στους χρήστες των κοινωνικών μέσων περισσότερο έλεγχο στην online εμπειρία τους και στη χρήση των προσωπικών τους δεδομένων. Επιπλέον, ο νόμος προτείνει μέτρα που συμβάλλουν στην προώθηση του ανταγωνισμού στον τομέα, παρέχοντας μεγαλύτερη διαφάνεια σχετικά με τη λειτουργία των μεγάλων πλατφορμών.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, επικοινωνήστε με τους ειδικούς μας!

Σύμφωνα με αυτό, η Meta θα επιτρέψει σύντομα στους χρήστες της ΕΕ να έχουν πρόσβαση σε μια εμπειρία χωρίς αλγόριθμους στις εφαρμογές της, ενώ προσθέτει επίσης περισσότερες πληροφορίες για τους ερευνητές, τόσο στη βιβλιοθήκη διαφημίσεων όσο και στα εργαλεία ακαδημαϊκής πληροφόρησης. Η κύρια ενημέρωση για τους χρήστες είναι η κατάργηση των αλγορίθμων, η οποία θα είναι ευπρόσδεκτη είδηση για πολλούς. Όπως εξηγεί η Meta: “Δίνουμε πλέον στην ευρωπαϊκή μας κοινότητα τη δυνατότητα να βλέπει και να ανακαλύπτει περιεχόμενο στα Reels, Stories, Search και σε άλλα μέρη του Facebook και του Instagram που δεν κατατάσσεται από τη Meta χρησιμοποιώντας [αλγοριθμικά] συστήματα. Για παράδειγμα, στο Facebook και το Instagram, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν Stories και Reels μόνο από άτομα που ακολουθούν, ταξινομημένα με χρονολογική σειρά, από το νεότερο προς το παλαιότερο. Επίσης, θα μπορούν να βλέπουν αποτελέσματα αναζήτησης που βασίζονται μόνο στις λέξεις που εισάγουν, αντί να εξατομικεύονται ειδικά για αυτούς με βάση την προηγούμενη δραστηριότητά τους και τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα”.

Αυτό πιθανότατα θα είναι μουσική στα αυτιά πολλών χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίοι θεωρούν την αλγοριθμική κατάταξη, ουσιαστικά, ως παρέμβαση και ως μέσο για να επηρεάσουν το τι βλέπετε σε κάθε εφαρμογή. Πολλοί χρήστες του Facebook και του Instagram ζητούν εδώ και χρόνια την κατάργηση της αλγοριθμικής ταξινόμησης, αν και όταν η επιλογή για την απενεργοποίηση του αλγορίθμου έχει γίνει διαθέσιμη, δεν έχει αποδειχθεί πάντα τόσο δημοφιλής ή επωφελής όσο πολλοί περιμένουν. Κάτι που πιθανότατα θα συμβεί και εδώ. Αν και η ιδέα της προβολής περιεχομένου με χρονολογική σειρά ακούγεται ελκυστική, το γεγονός είναι ότι οι πλατφόρμες εφαρμόζουν αλγόριθμους επειδή λειτουργούν και βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη. Με άλλα λόγια, πιθανότατα δεν θα σας αρέσει τόσο πολύ το Facebook ή το Instagram χωρίς το αλγοριθμικό φίλτρο, αλλά οι χρήστες της ΕΕ θα μπορούν να ενεργοποιήσουν ξανά τον αλγόριθμο, εάν το επιλέξουν, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς. Το TikTok ανακοίνωσε επίσης ότι θα καταστήσει την αλγοριθμική ταξινόμηση προαιρετική για τους χρήστες της ΕΕ.

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

3 Σύγχρονες Στρατηγικές Marketing που Δεν Πρέπει να Αγνοήσετε

3 Σύγχρονες Στρατηγικές Marketing που Δεν Πρέπει να Αγνοήσετε Στον...

Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές δεν είναι επί του παρόντος πιστοί στα brands

Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές δεν είναι επί του παρόντος...

Οι συναισθηματικές ψηφιακές διαφημίσεις αυξάνουν την επωνυμία και την ανάκληση

Οι συναισθηματικές ψηφιακές διαφημίσεις αυξάνουν την επωνυμία και την...

Πώς το AI επαναπροσδιορίζει τον ρόλο των designers

Πώς το AI επαναπροσδιορίζει τον ρόλο των designers Το AI...

Πώς να ενισχύσετε το brand loyalty μέσω συναισθηματικού μάρκετινγκ

Πώς να ενισχύσετε το brand loyalty μέσω συναισθηματικού μάρκετινγκ Το...