Ενημέρωση Google Ads: Νέοι έλεγχοι εμπορικού σήματος για καμπάνιες Search & Performance Max

Ενημέρωση Google Ads: Νέοι έλεγχοι εμπορικού σήματος για καμπάνιες Search & Performance Max

Το Google Ads εγκαινιάζει περιορισμούς εμπορικών σημάτων στις καμπάνιες Search και αποκλεισμούς εμπορικών σημάτων στο Performance Max για να δώσει στους διαφημιζόμενους μεγαλύτερο έλεγχο στην τοποθέτηση των διαφημίσεων. Καθώς η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης παίζει ολοένα και σημαντικότερο ρόλο στη διαφήμιση, η Google αναγνωρίζει ότι τα εμπορικά σήματα χρειάζονται περισσότερο έλεγχο σχετικά με το πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους. Για την αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης, το Google Ads εγκαινιάζει δύο νέες επιλογές:

  • Περιορισμοί μάρκας για λέξεις-κλειδιά ευρείας αντιστοίχισης σε καμπάνιες αναζήτησης
  • Εξαιρέσεις εμπορικών σημάτων σε καμπάνιες Performance Max.

Περιορισμοί εμπορικών σημάτων σε καμπάνιες αναζήτησης

Οι τύποι ευρείας αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών σε συνδυασμό με τους αλγόριθμους Έξυπνων Προσφορών της Google μπορούν να βοηθήσουν τις διαφημίσεις να προσεγγίσουν ένα σχετικό κοινό και να δημιουργήσουν μετατροπές. Ωστόσο, ορισμένοι διαφημιζόμενοι αγωνίζονται να χρησιμοποιήσουν ευρεία αντιστοίχιση για τις καμπάνιες τους με εμπορικά σήματα για να αποφύγουν την κυκλοφορία και τα κλικ που δεν σχετίζονται με το εμπορικό σήμα. Για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους, η Google εγκαινιάζει περιορισμούς για τις λέξεις-κλειδιά μάρκας για ευρεία αντιστοίχιση σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτή η λειτουργία θα επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να ορίσουν όρους μάρκας ως λέξεις-κλειδιά ευρείας αντιστοίχισης, αλλά να τις περιορίσουν ώστε να εμφανίζονται διαφημίσεις μόνο για αναζητήσεις που περιλαμβάνουν το όνομα της μάρκας. Αυτό επιτρέπει στις διαφημίσεις να φτάσουν σε περισσότερους ανθρώπους και να βελτιώσουν την απόδοση, ενώ παράλληλα πληρούν τις κατευθυντήριες γραμμές για το εμπορικό σήμα.

Αποκλεισμοί εμπορικών σημάτων σε καμπάνιες Performance Max

Η Google ανακοίνωσε προηγουμένως ότι οι καμπάνιες Performance Max θα έχουν τη δυνατότητα να αποκλείουν συγκεκριμένες μάρκες. Μετά από δοκιμή της λειτουργίας, η Google την καθιστά διαθέσιμη σε όλους τους διαφημιζόμενους. Οι αποκλεισμοί εμπορικών σημάτων επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να επιλέξουν να μην εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους σε αποθέματα αναζήτησης και αγορών ορισμένων εμπορικών σημάτων. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αποκλείσουν συγκεκριμένα εμπορικά σήματα από την εμφάνιση των διαφημίσεών τους. Επιπλέον, μπορούν να αποκλείσουν ορθογραφικά λάθη του ονόματος της μάρκας τους ή ονόματα μάρκας σε άλλες γλώσσες ή να αποκλείσουν ονόματα μάρκας ανταγωνιστών. Η Google Ads παρέχει έναν εκτενή κατάλογο μεγάλων εμπορικών σημάτων που οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επιλέξουν να αποκλείσουν, ενώ οι διαφημιζόμενοι μπορούν να ζητήσουν από την Google να προσθέσει τυχόν εμπορικά σήματα που λείπουν από τον εν λόγω κατάλογο. Ο αποκλεισμός αυτών των άσχετων εμπορικών σημάτων συμβάλλει στη διασφάλιση ότι οι διαφημίσεις εμφανίζονται μόνο για τις πιο σχετικές αναζητήσεις.

Διαφορετικά από τις αρνητικές λέξεις-κλειδιά

Ίσως αναρωτιέστε πώς διαφέρουν οι αποκλεισμοί εμπορικών σημάτων από τις αρνητικές λέξεις-κλειδιά. Οι αποκλεισμοί εμπορικών σημάτων και οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά είναι εργαλεία που χρησιμοποιούν οι διαφημιζόμενοι για να ελέγχουν την τοποθέτηση διαφημίσεων, αλλά λειτουργούν διαφορετικά για διαφορετικούς σκοπούς. Οι αποκλεισμοί εμπορικού σήματος αποτρέπουν την εμφάνιση διαφημίσεων σε συγκεκριμένους ιστότοπους ή εφαρμογές, ενώ οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά αποτρέπουν την εμφάνιση διαφημίσεων μαζί με συγκεκριμένους όρους ή φράσεις αναζήτησης. Παρόλο που και οι δύο βοηθούν τους διαφημιζόμενους στον περιορισμό του τόπου προβολής των διαφημίσεών τους, λειτουργούν με μοναδικούς τρόπους και εξυπηρετούν διαφορετικές λειτουργίες.

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός Η δημιουργία περιεχομένου...

5 tips για ανάλυση ανταγωνιστών που θα βελτιώσουν το brand της επιχείρησής σας

5 Tips για Ανάλυση Ανταγωνιστών που Βελτιώνουν το Brand Η...

Σχεδιασμός για προσβασιμότητα: Κάνοντας τον ιστότοπό σας συμπεριληπτικό

Σχεδιασμός για προσβασιμότητα: Κάνοντας τον ιστότοπό σας συμπεριληπτικό Η προσβασιμότητα...