Ένα tip την ημέρα για τη βελτίωση του σχεδιασμού του Website σας. Νο9

Ένα tip την ημέρα για τη βελτίωση του σχεδιασμού του Website σας. Νο9. Mobile Optimization

Μέσα σε 5 δευτερόλεπτα από την δημοσίευση του website σας, μπορούν οι επισκέπτες σας να καταλάβουν τι κάνει η εταιρεία σας; Θα μπορούσαν οι χρήστες να πλοηγηθούν εύκολα στο blog αν το χρειάζονται; Έχετε ένα εξαιρετικά υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης στο website σας; Ισως είναι καιρός να εξετάσετε σκληρά τον τρόπο που σχεδιάζετε και βελτιστοποιείτε τον ιστότοπό σας.

Για να απαντήσετε σε αυτό, εδώ υπάρχουν 14 συμβουλές, θα σας δίνουμε μία την ημέρα, για να διασφαλίσετε ότι θα προχωρήσετε στη σωστή κατεύθυνση στον επανασχεδιασμό σας και να βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες σας θα επιστρέφουν.

9. Mobile Optimization

Μην ξεχάσετε να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για κινητά. Αν δεν γνωρίζετε ήδη, το 80% των χρηστών του internet διαθέτει ένα smartphone και το Google λέει ότι το 61% των χρηστών είναι απίθανο να επιστρέψουν σε έναν ιστότοπο που είχαν δυσκολίες πρόσβασης με το κινητό τους. Το 40% θα επισκεφθεί σίγουρα το website ενός ανταγωνιστή.

Είναι απαραίτητο να προσαρμόσετε το website σας ώστε να ταιριάζει στις ανάγκες σας και να βοηθάει τους επισκέπτες σας να πλοηγηθούν με το κινητό τους. Ρωτήστε τον εαυτό σας, τι θα αναζητούσα; Τι ψάχνω; Πώς με βολεύει να δω κάποια πράγματα;

Website χωρίς αντίστοιχη έκδοση για κινητό με βελτιστοποίηση είναι αδιανόητο.

Πηγή

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Πώς συνδέονται μεταξύ τους το SEO και το Content Marketing;

Το SEO (βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης) και το Content...

Τα βασικά βήματα για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης καμπάνιας στα social media

Η δημιουργία μιας επιτυχημένης καμπάνιας στα social media απαιτεί...

Top 6 συμβουλές για επιτυχημένο market segmentation

Η τμηματοποίηση της αγοράς (market segmentation) είναι μια κρίσιμη...

On-Page SEO Vs Off-Page SEO: Κατανόηση των διαφορών

Στον κόσμο του digital marketing και της βελτιστοποίησης μηχανών...

Βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs) για το ψηφιακό μάρκετινγκ

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η παρακολούθηση της απόδοσης είναι κρίσιμη...