Ένα tip την ημέρα για τη βελτίωση του σχεδιασμού του Website σας. Νο6. Πλοήγηση

Ένα tip την ημέρα για τη βελτίωση του σχεδιασμού του Website σας. Νο6. Πλοήγηση

Μέσα σε 5 δευτερόλεπτα από την δημοσίευση του website σας, μπορούν οι επισκέπτες σας να καταλάβουν τι κάνει η εταιρεία σας; Θα μπορούσαν οι χρήστες να πλοηγηθούν εύκολα στο blog αν το χρειάζονται; Έχετε ένα εξαιρετικά υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης στο website σας; Ισως είναι καιρός να εξετάσετε σκληρά τον τρόπο που σχεδιάζετε και βελτιστοποιείτε τον ιστότοπό σας.

Για να απαντήσετε σε αυτό, εδώ υπάρχουν 14 συμβουλές, θα σας δίνουμε μία την ημέρα, για να διασφαλίσετε ότι θα προχωρήσετε στη σωστή κατεύθυνση στον επανασχεδιασμό σας και να βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες σας θα επιστρέφουν.

6. Πλοήγηση

Όταν σχεδιάζετε τον ιστότοπό σας, η πλοήγηση είναι το κλειδί, είναι ουσιαστικά ο χάρτης που εμφανίζει τα βασικά σημεία που μπορούν να επισκεφθούν οι χρήστες.

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από ένα website με μια αποδιοργανωμένη ή μπερδεμένη πλοήγηση. Όταν βελτιώνετε την πλοήγηση του ιστότοπού σας, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες σας μπορούν εύκολα να βρουν αυτό που ψάχνουν. 

Εάν οι χρήστες δεν μπορούν να βρουν αυτό που ψάχνουν, δεν έχουν κανένα λόγο να παραμείνουν στο website σας. Αντ ‘αυτού, σίγουρα θα ψάξουν και θα βρουν έναν ανταγωνιστή που προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία χρήσης.

Πηγή

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Πώς συνδέονται μεταξύ τους το SEO και το Content Marketing;

Το SEO (βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης) και το Content...

Τα βασικά βήματα για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης καμπάνιας στα social media

Η δημιουργία μιας επιτυχημένης καμπάνιας στα social media απαιτεί...

Top 6 συμβουλές για επιτυχημένο market segmentation

Η τμηματοποίηση της αγοράς (market segmentation) είναι μια κρίσιμη...

On-Page SEO Vs Off-Page SEO: Κατανόηση των διαφορών

Στον κόσμο του digital marketing και της βελτιστοποίησης μηχανών...

Βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs) για το ψηφιακό μάρκετινγκ

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η παρακολούθηση της απόδοσης είναι κρίσιμη...