Ένα tip την ημέρα για τη βελτίωση του σχεδιασμού του Website σας. Νο4

Ένα tip την ημέρα για τη βελτίωση του σχεδιασμού του Website σας. Νο4. Εφαρμόστε Calls-to-Action

Μέσα σε 5 δευτερόλεπτα από την δημοσίευση του website σας, μπορούν οι επισκέπτες σας να καταλάβουν τι κάνει η εταιρεία σας; Θα μπορούσαν οι χρήστες να πλοηγηθούν εύκολα στο blog αν το χρειάζονται; Έχετε ένα εξαιρετικά υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης στο website σας; Ισως είναι καιρός να εξετάσετε σκληρά τον τρόπο που σχεδιάζετε και βελτιστοποιείτε τον ιστότοπό σας.

Για να απαντήσετε σε αυτό, εδώ υπάρχουν 14 συμβουλές, θα σας δίνουμε μία την ημέρα, για να διασφαλίσετε ότι θα προχωρήσετε στη σωστή κατεύθυνση στον επανασχεδιασμό σας και να βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες σας θα επιστρέφουν.

4. Εφαρμόστε Calls-to-Action

Μόλις κάποιος επισκεφθεί τον ιστότοπό σας, ξέρει τι πρέπει να κάνει στη συνέχεια; Δεν θα γνωρίζει ποιες σελίδες να κλικάρει ή τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσει αν δεν του προσφέρετε κάποια κατεύθυνση.

Τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση είναι ένα από τα πολλά στοιχεία που υποδεικνύουν το επόμενο βήμα που πρέπει να κάνει ο χρήστης σε μια σελίδα.

Αφιερώστε λίγο χρόνο για να προσθέσετε τα call to action (παρότρυνση για δράση) που εκπαιδεύουν τους επισκέπτες του Site σας. 

Μερικά παραδείγματα παρότρυνσης για δράση είναι να κάνετε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες, να κατεβάσετε ένα pdf, να εγγραφείτε σε ένα webinar, να παρακολουθήσετε ένα βίντεο, να δείτε όλες τις υπηρεσίες μάρκετινγκ και να δείτε τις τιμές προϊόντων ή υπηρεσιών.

Με αυτόν τον τρόπο προσφέρετε στον επισκέπτη σας και αυξάνετε τις πιθανότητες να τον κάνετε πελάτη

Πηγή

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Αποτελεσματικές Καμπάνιες με Χαμηλό Budget

Αποτελεσματικές Καμπάνιες με Χαμηλό Budget Η δημιουργία αποτελεσματικών καμπανιών μάρκετινγκ...

ROAS: Όσα πρέπει να γνωρίζετε

ROAS: Όσα πρέπει να γνωρίζετε Το ROAS, που σημαίνει 'Return...

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός Η δημιουργία περιεχομένου...

5 tips για ανάλυση ανταγωνιστών που θα βελτιώσουν το brand της επιχείρησής σας

5 Tips για Ανάλυση Ανταγωνιστών που Βελτιώνουν το Brand Η...