Διαφημίσεις από 141 κορυφαίες μάρκες εμφανίζονται σε αναξιόπιστους ιστότοπους που δημιουργούνται από TN

Διαφημίσεις από 141 κορυφαίες μάρκες εμφανίζονται σε αναξιόπιστους ιστότοπους που δημιουργούνται από TN

Ενώ πολλοί marketers έχουν, κυριολεκτικά, αρπάξει την ευκαιρία να πειραματιστούν με την τεχνητή νοημοσύνη (TN), η ταχέως αναπτυσσόμενη τεχνολογία έχει επίσης δημιουργήσει αρκετές προκλήσεις για τον κλάδο, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας των εμπορικών σημάτων. Η πρόσφατη έκθεση της NewsGuard φέρνει στο φως τον ευάλωτο χαρακτήρα των ιστότοπων που δημιουργούνται από την ΤΝ, αναδεικνύοντας, ταυτόχρονα,  τις συνεχιζόμενες προκλήσεις που σχετίζονται με την έλλειψη διαφάνειας στη διαχείριση των χρημάτων της προγραμματικής διαφήμισης. Αυτή η αποκάλυψη φέρνει στο προσκήνιο το ζήτημα της ασφάλειας των ιστοσελίδων που εξαρτώνται από την ΤΝ, επισημαίνοντας την ανάγκη για προσεκτική αντιμετώπιση και διαφάνεια στη διαχείριση των πόρων της προγραμματικής διαφήμισης.

Συγκεκριμένα, η NewsGuard εντόπισε 393 προγραμματιστικές διαφημίσεις από 141 μεγάλες μάρκες-εταιρείες, οι οποίες εμφανίστηκαν σε 55 από τους 217 UAIN μεταξύ Μαΐου και Ιουνίου 2023. Οι διαφημίσεις εντοπίστηκαν από αναλυτές που χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο στις ΗΠΑ, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία. Όλες οι διαφημίσεις «έτρεχαν» δίπλα σε άρθρα που περιείχαν σφάλματα που παρήγαγαν chatbots που δημιουργήθηκαν με ΤΝ. Πάνω από το 90% παραδόθηκαν από τις διαφημίσεις Google Ads. Καθώς οι διαφημιζόμενοι ενδεχομένως δεν γνώριζαν την παρουσία τους σε τέτοιους ιστότοπους, η NewsGuard δεν τους κατονόμασε. Ωστόσο, ανέφερε ότι ο κατάλογος των εταιρειών περιλάμβανε, μεταξύ άλλων, τράπεζες, εταιρείες χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, πολυτελή πολυκαταστήματα, δύο παγκόσμιες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και υπηρεσίες streaming.

Τα UAINs έχουν «εκραγεί» τους τελευταίους μήνες, με το περιεχόμενο που εμφανίζεται στους ιστότοπους να έχει γραφτεί σε μεγάλο βαθμό από bots. Αυτές οι τοποθεσίες έχουν ελάχιστη έως καθόλου ανθρώπινη επίβλεψη και έχουν τη δυνατότητα να παράγουν απίστευτη ποσότητα περιεχομένου. Ένας ιστότοπος, που εντοπίστηκε από την NewsGuard, παράγει κατά μέσο όρο πάνω από 1.200 άρθρα την ημέρα. Η NewsGuard έχει εντοπίσει 217 τέτοιους ιστότοπους, τους οποίους παρακολουθεί στον ανιχνευτή ιστότοπων UAIN. Αυτό είναι αυξημένο από μόλις 49 πριν από ένα μήνα. Πολλοί από αυτούς τους ιστότοπους δεν προβάλλουν διαφημίσεις από μεγάλες μάρκες ή δεν εκτελούν καθόλου προγραμματική διαφήμιση.

Η έκθεση υπογραμμίζει περαιτέρω τις προκλήσεις της προγραμματικής διαφήμισης, καθώς όχι μόνο βλάπτεται η εικόνα του brand από την εμφάνιση σε τέτοιους ιστότοπους, αλλά και τα χρήματα που δαπανώνται για τέτοιες διαφημίσεις θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικότερα αλλού. Η Ένωση Εθνικών Διαφημιστών διαπίστωσε ότι 13 δισεκατομμύρια δολάρια θα μπορούσαν να εξοικονομηθούν με τη βελτίωση της προγραμματικής διαφήμισης και τον αποκλεισμό του click-bait από τις αγορές διαφημίσεων. Ωστόσο, η NewsGuard υποδεικνύει ότι αυτό μπορεί να μην είναι τόσο απλό. Η εταιρεία σημειώνει ότι, ενώ πολλές εταιρείες και διαφημιστικές εταιρείες διατηρούν λίστες “μην συμπεριλάβετε”, αυτές μπορεί να μην είναι σε θέση να συμβαδίσουν με την τεχνολογία της ΤΝ.

Πηγή

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Αποτελεσματικές Καμπάνιες με Χαμηλό Budget

Αποτελεσματικές Καμπάνιες με Χαμηλό Budget Η δημιουργία αποτελεσματικών καμπανιών μάρκετινγκ...

ROAS: Όσα πρέπει να γνωρίζετε

ROAS: Όσα πρέπει να γνωρίζετε Το ROAS, που σημαίνει 'Return...

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός Η δημιουργία περιεχομένου...

5 tips για ανάλυση ανταγωνιστών που θα βελτιώσουν το brand της επιχείρησής σας

5 Tips για Ανάλυση Ανταγωνιστών που Βελτιώνουν το Brand Η...