Cognizant: Νέα συνεργασία με Shopify και Google Cloud για να μεταμορφώσει το λιανικό εμπόριο επιχειρήσεων

Η Cognizant έκανε μια στρατηγική συμμαχία με το Shopify και το Google Cloud για να προωθήσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τον εκσυγχρονισμό της πλατφόρμας για παγκόσμιους λιανοπωλητές και τα διάφορα brands.

Η συμμαχία αυτή επικεντρώνεται στη συγκέντρωση της δύναμης της κορυφαίας εμπορικής πλατφόρμας του Shopify, της βασικής υποδομής cloud του Google Cloud και της παράδοσης πελατών των ειδικών συμβουλευτικών υπηρεσιών λιανικής και εφαρμογής τεχνολογίας της Cognizant.

Η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτή τη συμμαχία είναι η ανάγκη των λιανοπωλητών να εκσυγχρονίσουν και να εφαρμόσουν νέες τεχνολογίες για να παρέχουν στους πελάτες συστάσεις σε πραγματικό χρόνο, βοήθεια για αγορές και προσαρμοσμένες προσφορές. Αυτή η συνδυασμένη προσφορά στοχεύει να προωθήσει τον εκσυγχρονισμό για τους λιανοπωλητές που ξεκλειδώνει την επιχειρηματική αξία τεχνολογιών όπως η γενετική τεχνητή νοημοσύνη.

Η κοινή προσφορά θα βοηθήσει τους λιανοπωλητές επιχειρήσεων που αντιμετωπίζουν προκλήσεις να εξατομικεύσουν τις εμπειρίες των πελατών, να κλιμακώσουν τις δραστηριότητές τους παγκοσμίως και να εκσυγχρονίσουν τις εμπορικές τους πλατφόρμες.

Χρησιμοποιώντας το λειτουργικό σύστημα εμπορίου του Shopify, που βασίζεται στο Google Cloud, μαζί με την εκτεταμένη σουίτα προσφορών Google Cloud, οι επωνυμίες θα έχουν τη θεμελιώδη τεχνολογία που απαιτείται για την Cognizant να εκτελέσει εντυπωσιακό ψηφιακό μετασχηματισμό και να προσφέρει οφέλη σε μια σειρά από σενάρια λιανικής.

Ο Sushant Warikoo, SVP και επικεφαλής της επιχειρηματικής μονάδας λιανικής της Cognizant, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ευθυγραμμιζόμαστε με το Shopify και το Google Cloud για να μεταμορφώσουμε την εμπορική εμπειρία για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, προσφέροντας μια πορεία προς την παραγωγική πλατφόρμα, την τεχνολογία και τον εκσυγχρονισμό του cloud με τεχνητή νοημοσύνη».

Και τόνισε επίσης: «Στόχος μας είναι να ξεκλειδώσουμε ένα σύνολο εμπορικών δυνατοτήτων για επιχειρήσεις λιανικής όλων των μεγεθών και να αντιμετωπίσουμε μελλοντικές τάσεις που είναι σημαντικές τόσο για τους εμπόρους λιανικής όσο και για τους πελάτες, συμπεριλαμβανομένων απρόσκοπτων, υπερπροσαρμοσμένων ταξιδιών πελατών, προσωπικών βοηθών αγορών AI, μετριασμού απάτης, βιωσιμότητας και πολλά άλλα».

Ο Ritu Khanna, Αντιπρόεδρος, Partnerships, Shopify, δήλωσε: «Το Shopify και το Google Cloud έχουν μια μακρά και καθιερωμένη σχέση. Μαζί ειδικευόμαστε στο να φέρουμε στην αγορά κορυφαίες εμπορικές λύσεις που βοηθούν τις επιχειρήσεις να εκσυγχρονιστούν, να κλιμακωθούν και να καινοτομήσουν με ταχύτητα. Τώρα, με την Cognizant ως συνεργάτη παράδοσης, μπορούμε να ξεκλειδώσουμε τον μετασχηματισμό που χρειάζονται οι επιχειρήσεις για να οδηγήσουν την ανάπτυξη».

Η Carrie Tharp, αντιπρόεδρος στρατηγικών βιομηχανιών, Google Cloud, δήλωσε: «Οι προσδοκίες των καταναλωτών αλλάζουν πιο γρήγορα καθώς το Generative AI εξελίσσει τη φύση των ψηφιακών εμπειριών. Αυτή η νέα προσφορά μπορεί να βοηθήσει τους λιανοπωλητές να εκσυγχρονίσουν πιο γρήγορα και εύκολα την εμπειρία ηλεκτρονικού εμπορίου τους στην κορυφαία πλατφόρμα λιανικού εμπορίου στον κόσμο με τις πιο πρόσφατες AI και ψηφιακές καινοτομίες».

spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

10 εργαλεία ανάλυσης περιεχομένου για να ενισχύσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

Τα εργαλεία ανάλυσης περιεχομένου σάς βοηθούν να εντοπίσετε ευκαιρίες...

Εκμετάλλευση της δύναμης του Generative AI: Επανάσταση στο μάρκετινγκ καταναλωτών

Στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο του καταναλωτικού μάρκετινγκ, οι επιχειρήσεις...

Δημιουργία Leads στο LinkedIn: 7 βέλτιστες πρακτικές για την αύξηση των πελατών

Πολλές επιχειρήσεις στρέφονται στο LinkedIn - το μεγαλύτερο επαγγελματικό...

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει την έρευνα λέξεων-κλειδιών

Πρακτικά όλοι με online παρουσία γνωρίζουν τη σημασία της...