Ανάδειξη των αποτελεσματικών στρατηγικών, πληρωμένων διαφημίσεων, στο LinkedIn για τις πολυτελείς μάρκες

Ανάδειξη των αποτελεσματικών στρατηγικών πληρωμένων διαφημίσεων στο LinkedIn για τις πολυτελείς μάρκες

Τα έσοδα του LinkedIn από διαφημίσεις συνεχίζουν να αυξάνονται, αν και ο ρυθμός έχει επιβραδυνθεί. Σε μια δύσκολη αγορά, το ίδιο το LinkedIn εφιστά την προσοχή στο πώς η βάση χρηστών του που αποτελείται από επαγγελματίες επιχειρήσεων είναι επίσης καταναλωτές και μάλιστα αυτοί που κερδίζουν κατά μέσο όρο περισσότερα από τους χρήστες άλλων πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης και είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε σχετικές διαφημίσεις. Η έρευνα της VidMob αντικατοπτρίζει ορισμένες δημιουργικές βέλτιστες πρακτικές στο LinkedIn για την αγορά πολυτελείας, η οποία αναμένεται να αυξηθεί στα 369,8 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030.

Πέρα από τη σημασία που έχει για τα εμπορικά σήματα πολυτελείας να εστιάζουν στην οπτική αφήγηση και τη μουσική στο δημιουργικό για το LinkedIn, τα ευρήματα δείχνουν επίσης ότι η προβολή ενός τεχνίτη στη δουλειά οδήγησε σε αύξηση 3,2% στην εξέταση για βίντεο με ποσοστό προβολής 100% (VTR) και σε αύξηση 9% στην αναγνωρισιμότητα. Η ανάδειξη του προϊόντος-ήρωα πριν δώσει μια λήψη πλήρους προβολής είχε επίσης απήχηση στους καταναλωτές, με αποτέλεσμα την αύξηση της απόδοσης κατά 242% για διαφημίσεις με ποσοστό VTR 25% και ποσοστό κλικ 5,5%.

Τα ευρήματα αυτά έρχονται καθώς ορισμένοι έμποροι ειδών πολυτελείας έχουν επικεντρωθεί στην προσέγγιση νέων καταναλωτών εν μέσω της ανάπτυξης της κατηγορίας. Στο μέτωπο των esports, η Porsche συνεργάστηκε με την FaZe Clan, ενώ η Gucci αναζήτησε νέους καταναλωτές μέσω της δικής της ακαδημίας παιχνιδιών. Η Tag Heuer και η Don Julio είναι μεταξύ εκείνων που αξιοποιούν τον πολιτισμό και την ψυχαγωγία για να προσελκύσουν τους καταναλωτές πολυτελείας.

Πηγή

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Το TikTok ενισχύει τις επιλογές διαφημίσεων με εργαλεία AI και creator

Το TikTok βρίσκεται συχνά στο επίκεντρο τον τελευταίο καιρό....

Geofencing: Τι είναι, πως εφαρμόζεται στο Marketing και ποια είναι τα πλεονεκτήματά του;

Το Geofencing (γεωεντοπισμός) στο digital marketing αναφέρεται στη χρήση...

10 στρατηγικές για να αυξήσετε το engagement στις αναρτήσεις σας Social Media

Η ενίσχυση της εμπλοκής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι...

5+1 πλεονεκτήματα του Digital Marketing για μια σύγχρονη επιχείρηση

Το Digital Marketing έχει εξελιχθεί σε ένα κρίσιμο εργαλείο...

Τι είναι το Guerilla Marketing;

Το Guerilla Marketing είναι μια δημιουργική και επαναστατική προσέγγιση...