Νέα μελέτη – Sociable: Η Gen Z προτιμά τα Social Media από το Google για κάποιες αναζητήσεις

Το “Sociable” είναι το τελευταίο σχόλιο για σημαντικές εξελίξεις και τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον ειδικό του κλάδου, Andrew Hutchinson του Social Media Today.

Αν και δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το νεότερο κοινό είναι πολύ πιο πιθανό από τις μεγαλύτερες ομάδες να χρησιμοποιήσει κοινωνικές πλατφόρμες για ανακάλυψη προϊόντων, είναι ενδιαφέρον να γνωρίζουμε τι αναζητούν οι άνθρωποι, συγκεκριμένα, μέσα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και σε τι εξακολουθούν να στρέφονται Google για όταν χρειάζεται.

Αυτό προσπάθησε να ανακαλύψει η ομάδα του Forbes Advisor στην τελευταία της μελέτη, για την οποία συνεργάστηκε με την Talker Research για να ερευνήσει 2.000 χρήστες του διαδικτύου στις ΗΠΑ για να λάβουν τις γνώσεις τους σχετικά με τις εξελισσόμενες συμπεριφορές ανακάλυψης. Το κύριο εύρημα;

Οι νέοι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τις κοινωνικές εφαρμογές, ιδίως το TikTok και το Instagram, για σκοπούς ανακάλυψης επιχειρήσεων. 

Και πάλι, αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς ακόμη και η Google επισημαίνει τη στροφή προς το TikTok και το IG για αναζήτηση ως πιθανή απειλή για την επιχείρησή της. Το ερώτημα λοιπόν είναι: «Τι κάνει η γενετική τεχνητή νοημοσύνη για αυτήν την τάση;»

Η Google πρόσθεσε πρόσφατα απαντήσεις που μοιάζουν με ChatGPT στην Αναζήτηση, η οποία παρέχει αυτοματοποιημένες επισκοπήσεις σε ορισμένα ερωτήματα και εάν η συνομιλητική αναζήτηση όπως αυτή γίνει μια μεγαλύτερη αλλαγή, όπως πολλοί αναμένουν, θα φέρει στη συνέχεια περισσότερους ανθρώπους στο Google;

Στην ίδια γραμμή, το TikTok πειραματίζεται με το δικό του chatbot AI, ενώ η Meta πρόσθεσε το βοηθητικό εργαλείο AI σε όλες τις εφαρμογές της (εκτός από τα Threads).

Έτσι, ψάχνουν να παρέχουν παρόμοιες επιλογές και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς αλλάζει η ανακάλυψη ή όχι, ως αποτέλεσμα αυτών των προηγμένων εργαλείων AI. Αλλά ένα πιο ενδιαφέρον στοιχείο της μελέτης του Forbes Advisor εξετάζει τι αναζητούν οι άνθρωποι στις κοινωνικές εφαρμογές έναντι της αναζήτησης Google.

Όπως μπορείτε να δείτε σε αυτό το γράφημα, οι χρήστες του Gen Z στρέφονται κυρίως σε κοινωνικές εφαρμογές για τάσεις μόδας, ομορφιάς, φαγητού και χειροτεχνίας, περισσότερο το είδος των πραγμάτων που αφορούν την αυτοφροντίδα και την ευεξία και το D.I.Y. έργα.

Ενώ απευθύνονται στην Google για μεγαλύτερες αγορές, καθώς και μέρη για να επισκεφτούν και επαγγελματικές υπηρεσίες. Βέβαια ούτε αυτό αποτελεί μεγάλη έκπληξη, αλλά είναι ενδιαφέρον να εξετάσει κανείς πού κοιτάζουν οι άνθρωποι και πώς αυτό σχετίζεται με τις δικές προσπάθειες μάρκετινγκ των brands και των marketers.

Έτσι, το πρώτο σημείο είναι ότι αφορά σε μεγάλο βαθμό το κοινό που προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Αν θέλετε να συνδεθείτε με παλαιότερα κοινά, τότε η Google παραμένει μια κρίσιμη γραμμή και αξίζει να λάβετε υπόψη τη διατύπωση που χρησιμοποιείτε για αυτό το κοινό.

Ένας αυξανόμενος αριθμός νέων, ωστόσο, αναζητά στα social, κάτι που, και πάλι, θα μπορούσε να σας βοηθήσει να καθοδηγήσετε το δημιουργικό σας και να ευθυγραμμιστείτε με κάθε πλατφόρμα. Έτσι, ενώ μπορεί να φαίνεται σχετικά προφανές με βάση τις ευρύτερες τάσεις, αξίζει να λάβετε υπόψη τις ιδιαιτερότητες και τον τρόπο με τον οποίο σχετίζονται με τις προωθήσεις σας.

Μπορείτε να δείτε την πλήρη έκθεση της μελέτης εδώ.

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Πώς συνδέονται μεταξύ τους το SEO και το Content Marketing;

Το SEO (βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης) και το Content...

Τα βασικά βήματα για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης καμπάνιας στα social media

Η δημιουργία μιας επιτυχημένης καμπάνιας στα social media απαιτεί...

Top 6 συμβουλές για επιτυχημένο market segmentation

Η τμηματοποίηση της αγοράς (market segmentation) είναι μια κρίσιμη...

On-Page SEO Vs Off-Page SEO: Κατανόηση των διαφορών

Στον κόσμο του digital marketing και της βελτιστοποίησης μηχανών...

Βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs) για το ψηφιακό μάρκετινγκ

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η παρακολούθηση της απόδοσης είναι κρίσιμη...