10+1 συμβουλές γραφιστικής για… επαγγελματικές εικόνες!

10+1 συμβουλές γραφιστικής για… επαγγελματικές εικόνες!

Από την επιλογή των χρωμάτων και των εικόνων μέχρι την γενική ατμόσφαιρα, η δημιουργία εικόνων ως επαγγελματίας απαιτεί περισσότερη προσοχή από ό,τι μπορεί να φανεί. Παρακάτω, θα βρείτε μερικές συμβουλές για τον χώρο του γραφιστικού που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε το ταξίδι σας προς τη δημιουργία εικόνων που θα ανανεώσουν τη διαδικτυακή παρουσία σας και θα προσελκύσουν την προσοχή του κοινού σας.

  1. Να είστε προσηλωμένοι στην ευθυγράμμιση: Η σωστή ευθυγράμμιση στα έργα σας είναι σημαντική για την εντύπωση που κάνετε στο κοινό σας. Αποφύγετε παράταιρες εμφανίσεις στον σχεδιασμό σας, καθώς ακόμη και μικρά λάθη στην απόσταση και την τοποθέτηση μπορούν να προσέξουν οι χρήστες. Δεν χρειάζεται να τα βάλετε όλα ακριβώς πάνω στα άλλα, αλλά πρέπει να εξασφαλίσετε σωστή ευθυγράμμιση όπου είναι δυνατόν. Αυτή η ομοιόμορφη διάταξη με αισθητικό τρόπο θα βοηθήσει να δείχνουν οι εικόνες σας επαγγελματικές.
  2. Συμπεριλάβετε εικονίδια και λογότυπα για να περάσετε το νόημά σας: Τα καλά τοποθετημένα εικονίδια και λογότυπα ενισχύουν τα γραφικά σας. Η στρατηγική τους τοποθέτηση προσδίδει την αίσθηση του εμπορικού σήματός σας. Όταν τα χρησιμοποιείτε, βεβαιωθείτε ότι είναι αναγνωρίσιμα και ευανάγνωστα, με αρκετό χώρο γύρω τους. Τα λογότυπα λειτουργούν καλά σε γωνίες στο πάνω ή κάτω μέρος της εικόνας σας.
  3. Αξιοποιήστε τα αντίθετα χρώματα για να «τραβήξετε» την προσοχή: Η χρήση αντίθετων χρωμάτων μπορεί να βοηθήσει να τραβήξετε την προσοχή του θεατή εκεί που θέλετε. Μια σωστά αντιπαραβαλλόμενη παλέτα μπορεί επίσης να διασφαλίσει ότι τα σχέδιά σας είναι τόσο αισθητικά ευχάριστα όσο και προσιτά.
  4. Μην ξεχνάτε τον αρνητικό χώρο: Στον σχεδιασμό, αποφύγετε τον υπερβολικό πληθαγορισμό. Ο ελεύθερος χώρος γύρω από τα γραφικά βοηθά στην οργάνωση της πληροφορίας. Ένας απενοχοποιημένος σχεδιασμός επιβαρύνει την αισθητική και αποθαρρύνει τους χρήστες. Βεβαιωθείτε ότι αφήνετε αρκετό αρνητικό χώρο για να διατηρήσετε μια τακτοποιημένη και ευχάριστη οπτική εμφάνιση.
  5. Ελαχιστοποίηση της επιλογής γραμματοσειράς: Επιλέξτε λιγότερες και πιο καθαρές γραμματοσειρές που ταιριάζουν με το φόντο σας. Περιορίστε τη χρήση γραμματοσειρών σε δύο, εκτός από το λογότυπο του brand. Η μορφοποίηση πρέπει να συμμορφώνεται με το στυλ του brand, αποφεύγοντας υπερβολική γραφή ή πλάγια γραφή, προκειμένου να αποφύγετε την υπερβολική πολυπλοκότητα και να κρατήσετε το ενδιαφέρον των χρηστών.
  6. Εξετάστε τα χρώματα και την αισθητική της επωνυμίας σας: Όταν δημιουργείτε, λάβετε υπόψη τα χρώματα και την αισθητική που έχετε επιλέξει. Η διαδικτυακή σας παρουσία θα πρέπει να έχει μια αίσθηση συνέπειας όσον αφορά τα χρώματα, την αισθητική και τις γραμματοσειρές σας. Τα γραφικά που δημιουργείτε και μοιράζεστε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να ακολουθούν το ίδιο πρότυπο.
  7. Χρησιμοποιήστε γραμμές ή πλαίσια για να διατηρήσετε την εικόνα οργανωμένη: Η χρήση κουτιών, γραμμών ή ακόμη και σχημάτων στα σχέδια σας λειτουργεί καλά για να διατηρήσετε τα στοιχεία οργανωμένα. Τέτοια στοιχεία σχεδιασμού βοηθούν στο «σπάσιμο» του κειμένου καθώς και των στοιχείων της συνολικής εικόνας, ώστε να τραβήξετε την προσοχή εκεί που θέλετε. Η προσθήκη γραμμών ή κουτιών είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε αρνητικό χώρο, καθώς κρατάει τις σημαντικές πληροφορίες σε ένα μέρος.
  8. Δοκιμάστε διαφορετικά στυλ ευθυγράμμισης: Ενώ η ευθυγράμμιση είναι σημαντική στον γραφιστικό σχεδιασμό, δεν χρειάζεται να είναι όλα τέλεια κεντραρισμένα. Μπορείτε να τοποθετήσετε λογότυπα στη γωνία ενός γραφικού ή να διασπάσετε σκόπιμα το κείμενο με ασύμμετρο τρόπο. Το σημαντικό εδώ είναι να βεβαιωθείτε ότι τα γραφικά και τα οπτικά στοιχεία που επιλέγετε φαίνονται καλά και ότι οι πληροφορίες που έχετε στο σχέδιό σας είναι οργανωμένες με λογικό τρόπο.
  9. Ρυθμίστε την αδιαφάνεια των στοιχείων: Η ρύθμιση της διαφάνειας ή της αδιαφάνειας των στοιχείων σχεδιασμού μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική στη γραφιστική. Η προσαρμογή της αδιαφάνειας σε μια τουλάχιστον μερική ημιδιαφάνεια σας δίνει την αντίθεση που χρειάζεστε για να είναι ευανάγνωστο το κείμενό σας, αλλά επιτρέπει επίσης να διακρίνεται το φόντο. Η επίτευξη αυτής της ισορροπίας είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία ενός επαγγελματικού και υψηλής ποιότητας γραφικού.
  10. Να θυμάστε το κινητό: Όταν σχεδιάζετε εικόνες, μην ξεχνάτε τα smartphones. Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες σας είναι κατάλληλου μεγέθους για κινητές συσκευές και ότι το κείμενο είναι ευανάγνωστο σε κινητά. Οι κάθετες εικόνες είναι προτιμώμενες σε κινητά και η αριστερή στοίχιση μπορεί να βελτιώσει την αναγνωσιμότητα, ειδικά σε μεγάλα κείμενα.
  11. Κρατήστε το απλό: Τέλος, κρατήστε τα σχέδια σας όσο το δυνατόν πιο απλά. Τα γραφικά σχέδια είναι απείρως καλύτερα όταν διατηρούνται απλά, λιτά και καθαρά. Αυτό δίνει στον χρήσητ την ευκαιρία να σκανάρει εύκολα τις πληροφορίες, χωρίς να νιώθει καταβεβλημένος.

Τώρα που γνωριζετε μερικές από τις σημαντικότερες συμβουλές γραφιστικής σχεδίασης, ήρθε η ώρα να πιάσετε δουλειά. Με λίγη εξάσκηση και αφοσίωση στο σχεδιασμό με απλότητα, θα είστε σε καλό δρόμο για την ενίσχυση της διαδικτυακής σας παρουσίας.

Εχετε νέο project ή ανάγκη για τις υπηρεσίες μας; Στείλτε μας πληροφορίες εδώ ή καλέστε μας στο 2130414635

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Αρνητική επίδραση των social media στην ψυχική υγεία & στατιστικά στοιχεία

Αρνητική επίδραση των social media  στην ψυχική υγεία &...

Τα 4 διαφορετικά στάδια μιας Inbound Marketing Στρατηγικής

Τα 4 διαφορετικά στάδια μιας Inbound Marketing Στρατηγικής Η Inbound...

Αναζήτηση Λέξεων-Κλειδιών: Οδηγός για την εύρεση των σωστών keywords για την επιχείρησή σας

Αναζήτηση Λέξεων-Κλειδιών: Οδηγός για την εύρεση των σωστών keywords...