9 στρατηγικές βελτιστοποίησης περιεχομένου που αυξάνουν την επισκεψιμότητα & τις μετατροπές

9 στρατηγικές βελτιστοποίησης περιεχομένου που αυξάνουν την επισκεψιμότητα & τις μετατροπές

Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις. Αλλά, αξίζουν οι λέξεις πάντα την προσπάθεια που καταβάλλετε γι’ αυτές; Μπορείτε να γράψετε το πιο συναρπαστικό κείμενο που μπορεί να φανταστεί το μυαλό σας, αλλά να αποτύχετε να έχετε επισκεψιμότητα μέσω Google, ή ακόμη και μετατροπές από την επισκεψιμότητα που πληρώνετε για να στείλετε στο περιεχόμενο. Χωρίς βελτιστοποίηση του περιεχομένου, το περιεχόμενό σας είναι απλά… εκεί! Με τη σωστή στρατηγική βελτιστοποίησης περιεχομένου, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητες οι λέξεις σας να οδηγήσουν σε αποτελέσματα για μήνες και χρόνια, καθιστώντας τις άξιες όλης της προσπάθειας. Αλλά πρώτα, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τα βασικά. Κανένα περιεχόμενο δεν είναι ίδιο, όπως και καμία μάρκα δεν είναι ίδια. Υπάρχουν πολλές στρατηγικές βελτιστοποίησης περιεχομένου που μπορείτε να ξεκινήσετε, αλλά να έχετε υπόψη σας ότι ορισμένες από αυτές μπορεί να έχουν περισσότερο νόημα για το περιεχόμενο ή το εμπορικό σήμα σας στο τρέχον στάδιο.

#1 Χρησιμοποιήστε στρατηγικά τις λέξεις-κλειδιά

Οι λέξεις-κλειδιά βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να ταιριάξουν το περιεχόμενό σας με τα ερωτήματα που εισάγουν οι χρήστες. Για να βεβαιωθείτε ότι η Google και οι ανταγωνιστές της γνωρίζουν ότι το περιεχόμενό σας θα απαντήσει στις ερωτήσεις των χρηστών τους, θα πρέπει να ερευνήσετε ποιες λέξεις-κλειδιά πρέπει να στοχεύσετε και να τις προσθέσετε στο περιεχόμενό σας.

#2 Συμπεριλάβετε meta descriptions και title tags

Όπως και οι λέξεις-κλειδιά, οι meta tags αποτελούν σημαντικό μέρος του on-page SEO. Οι meta descriptions και οι title tags είναι τύποι meta tags που εμφανίζονται στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Δεδομένου ότι είναι ορατές στους χρήστες που πραγματοποιούν αναζητήσεις, αυτές οι meta tags είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου. Βεβαιωθείτε ότι οι meta titles και οι meta descriptions σας περιλαμβάνουν λέξεις-κλειδιά-στόχους και είναι αρκετά ελκυστικές ώστε να κάνουν τους ανθρώπους να κάνουν κλικ στην καταχώρησή σας στην αναζήτηση.

#3 Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι τεχνικά αξιόπιστος

Όλη η βελτιστοποίηση στον κόσμο δεν θα σώσει τα άρθρα σας από έναν ιστότοπο που δεν είναι τεχνικά έτοιμος. Σε αυτό το σημείο μπαίνει στο παιχνίδι η τεχνική βελτιστοποίηση. Το τεχνικό SEO είναι πολύ πιο τεχνικό από τη βελτιστοποίηση on-page. Για να ξεκινήσετε, κάντε έναν γενικό έλεγχο του ιστότοπού σας και περάστε τον από ένα εργαλείο όπως το Google PageSpeed Insights. Αυτό θα σας πει αν ο ιστότοπός σας φορτώνει γρήγορα και αν υπάρχουν τυχόν εμφανή προβλήματα. Πρέπει επίσης να εξετάσετε αν ο ιστότοπός σας είναι indexed, αν είναι ανιχνεύσιμος από τη Google και άλλα.

#4 Δημιουργήστε εσωτερικούς συνδέσμους προς σχετικό περιεχόμενο (και αντίστροφα)

Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι, αυτοί που προέρχονται από άλλους ιστότοπους, είναι εξαιρετικοί για να βοηθήσουν το κύρος του domain σας και τις πιθανότητες κατάταξης. Καθώς δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο και χτίζετε το brand σας, αυτοί οι σύνδεσμοι θα έρθουν. Αλλά, εξακολουθεί να είναι σημαντικό να δημιουργείτε εσωτερικούς συνδέσμους στο περιεχόμενό σας. Είτε δημιουργείτε ένα νέο κομμάτι από το μηδέν είτε πραγματοποιείτε μια ανανέωση, διατρέξτε στον ιστότοπό σας και συμπεριλάβετε συνδέσμους προς το νέο σας κομμάτι μέσα σε παλαιότερο περιεχόμενο (από σχετικό σημείο). Στη συνέχεια, κάντε το ίδιο για το νέο σας κομμάτι και παραπέμψτε σε άλλα κομμάτια που έχετε, χρησιμοποιώντας σχετικό κείμενο ως anchor text. Η εσωτερική σύνδεση δεν βοηθάει μόνο το SEO σας, αλλά παρέχει επίσης μια καλύτερη εμπειρία για τους αναγνώστες σας. Αν κάποιος έχει μια ερώτηση σχετικά με κάτι που καλύπτετε και έχετε τον όρο συνδεδεμένο με έναν χρήσιμο οδηγό, μπορεί εύκολα να πάρει τις πληροφορίες που χρειάζεται.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, επικοινωνήστε με τους ειδικούς μας!

#5 Διαχωρίστε το κείμενο για καλύτερη εμπειρία ανάγνωσης

Σε κανέναν δεν αρέσει να κάνει κλικ σε έναν σύνδεσμο μόνο και μόνο για να βρεθεί αντιμέτωπος με έναν “τοίχο” κειμένου. Μαζικά άρθρα χωρίς οπτικό υλικό ή διαλείμματα στο κείμενο πιθανότατα θα απομακρύνουν το κοινό σας, και μάλιστα γρήγορα. Αυτό βλάπτει το ποσοστό αναπήδησης (bounce rate) και τελικά τις πιθανότητες κατάταξής σας.

#6 Διπλός έλεγχος της πρόθεσης αναζήτησης πριν γράψετε

Επειδή μια λέξη-κλειδί φαίνεται πολλά υποσχόμενη, δεν σημαίνει ότι η πρόθεση είναι η κατάλληλη για το brand σας. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να αναζητήσετε έναν όρο στο Google πριν αρχίσετε να τον στοχεύετε σε ένα άρθρο, διαφορετικά, κινδυνεύετε να σπαταλήσετε πολύτιμο χρόνο γράφοντας ένα άρθρο που δεν θα έχει καλή απόδοση. Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι η πρόθεσή σας είναι σύμφωνη με το κοινό σας προτού γράψετε έστω και μια λέξη!

#7 Χρήση σχετικών εικόνων

Οι εικόνες διατηρούν τα άρθρα σας ελκυστικά αλλά και βοηθούν τις πιθανότητες κατάταξής σας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιείτε τις σωστές εικόνες, καθώς θα κρατήσουν το κοινό σας απασχολημένο.

#8 Χρησιμοποιήστε βίντεο που τραβούν την προσοχή

Όπως και με τις εικόνες, έτσι και με τα βίντεο, είναι σημαντικό να είναι σχετικά. Τα βίντεο διασπούν περαιτέρω το κείμενό σας, ενώ απευθύνονται σε άλλα στυλ μάθησης και εμπλοκής (engagement). Αξίζει να σημειωθεί ότι αν χρησιμοποιείτε πρόγραμμα αναπαραγωγής βίντεο και όχι αυτόματη αναπαραγωγή βίντεο, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το μέγεθος του αρχείου. Εάν ενσωματώνετε το βίντεο και το φορτώνετε απευθείας από τον δικό σας διακομιστή, το μέγεθος του αρχείου μπορεί να παίξει ρόλο.

#9 Δώστε προτεραιότητα στο κοινό σας πάνω απ’ όλα

Στο τέλος της ημέρας, το κοινό σας είναι το πιο σημαντικό στοιχείο που πρέπει να λάβετε υπόψη σας κατά τη συγγραφή και τη βελτιστοποίηση. Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του αναγνώστη σας και αναρωτηθείτε αν το άρθρο απαντά σε όποια ερώτηση ή ερωτήσεις είχε κατά την αναζήτηση του όρου. Θα φύγουν από το άρθρο, η ζωή τους θα είναι καλύτερη με κάποιο τρόπο;

Όταν τελειώσετε με το άρθρο σας, αναρωτηθείτε αν το άρθρο είναι κάτι για το οποίο είστε περήφανοι που φέρει το όνομά σας ή το εμπορικό σας σήμα.

Εχετε νέο project ή ανάγκη για τις υπηρεσίες μας; Στείλτε μας πληροφορίες εδώ ή καλέστε μας στο 2130414635

spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Πώς να ενισχύσετε το brand loyalty μέσω συναισθηματικού μάρκετινγκ

Πώς να ενισχύσετε το brand loyalty μέσω συναισθηματικού μάρκετινγκ Το...

Αποτελεσματική Χρήση Μαρτυριών & Κριτικών στο Μάρκετινγκ

Αποτελεσματική Χρήση Μαρτυριών & Κριτικών στο Μάρκετινγκ Η αποτελεσματική χρήση...

Instagram Threads: Πώς αλλάζει το παιχνίδι στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης

Instagram Threads: Πώς αλλάζει το παιχνίδι στις πλατφόρμες κοινωνικής...