8 τρόποι για να ενισχύσετε τη SEO Alt-text στρατηγική σας

8 τρόποι για να ενισχύσετε τη SEO Alt-text στρατηγική σας

Εναλλακτικό κείμενο (Alt-text). Γνωρίζετε ότι είναι σημαντικό για το SEO. Στην πραγματικότητα, η Google έχει δηλώσει ότι το εναλλακτικό κείμενο είναι ένας παράγοντας κατάταξης. Και με την αυξανόμενη άνοδο της οπτικής αναζήτησης, η περιγραφή των εικόνων σας για προγράμματα ανίχνευσης ιστού έχει αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη σημασία. Αλλά πέρα από μια σύντομη πρόταση που περιγράφει την εικόνα, πώς μπορείτε να κάνετε το εναλλακτικό σας κείμενο ακόμα καλύτερο;

Η αλήθεια είναι ότι το εναλλακτικό κείμενο είναι όπως κάθε άλλο μέρος του SEO – επωφελείται από τη στρατηγική. Αυτή θα πρέπει να είναι μια στρατηγική που όχι μόνο θα κάνει το εναλλακτικό κείμενο πιο αποτελεσματικό, αλλά θα κάνει επίσης τη δημιουργία εναλλακτικού κειμένου πιο εύκολη και πιο αυτοματοποιημένη, ώστε να έχετε περισσότερο χρόνο για να εστιάσετε σε τομείς υψηλότερου επιπέδου. Όσο πιο ευθυγραμμισμένοι είστε στις λέξεις-κλειδιά (keywords) σας – σε περιεχόμενο, backlinks και τεχνικά στοιχεία στη σελίδα, όπως το εναλλακτικό κείμενο – τόσο ισχυρότερες είναι οι δυνατότητες κατάταξής σας.

Τι είναι το εναλλακτικό κείμενο (Alt-text);

Αρχικά, ας ξεκινήσουμε με τα βασικά. Το εναλλακτικό κείμενο είναι κώδικας HTML που περιγράφει τι υπάρχει σε μια εικόνα. Οι αναγνώστες οθόνης χρησιμοποιούν εναλλακτικό κείμενο για να βοηθήσουν άτομα με προβλήματα όρασης. Επιπλέον, οι μηχανές αναζήτησης (search engines) χρησιμοποιούν εναλλακτικό κείμενο για να κατανοήσουν τι υπάρχει στη σελίδα και πώς να το ευρετηριάσουν. Το να λείπει εναλλακτικό κείμενο είναι κακό. Οποιοδήποτε σχετικό εναλλακτικό κείμενο είναι καλύτερο. Και το εναλλακτικό κείμενο βελτιστοποιημένο για SEO είναι το καλύτερο. Αλλά πώς φτάνουμε εκεί – χωρίς να ξοδεύουμε ώρες με τις ώρες για να το πληκτρολογήσουμε χειροκίνητα;

Χρήσιμα tips για να ενισχύσετε τη SEO Alt-text στρατηγική σας

Τα πάντα θέλουν καλή στρατηγική και μερικές χρήσιμες πρακτικές τεχνικές επιτυχίας. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του SEO Alt-text. Συγκεκριμένα:

  1. Μεθοδική ιεράρχηση, ενημέρωση και προσθήκη εναλλακτικού κειμένου σε βασικές εικόνες
  2. Προσθήκη εναλλακτικού κειμένου ρουτίνα
  3. Χρήση εναλλακτικού κειμένου για παροχή περιεχομένου λέξεων-κλειδιά για τις εικόνες σας
  4. Αποφύγη της «γέμισης» λέξεων-κλειδιών με το εναλλακτικό σας κείμενο
  5. Αποφυγή της χρήσης βασικών τύπων εναλλακτικού κειμένου
  6. Μην αφήνετε το τέλειο να είναι ο εχθρός του καλού
  7. Μεταγραφή λέξεων στο εναλλακτικό σας κείμενο
  8. Εξέλιξη & Προσαρμογή
spot_img
spot_img
spot_img

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας




Related articles

Αποτελεσματικές Καμπάνιες με Χαμηλό Budget

Αποτελεσματικές Καμπάνιες με Χαμηλό Budget Η δημιουργία αποτελεσματικών καμπανιών μάρκετινγκ...

ROAS: Όσα πρέπει να γνωρίζετε

ROAS: Όσα πρέπει να γνωρίζετε Το ROAS, που σημαίνει 'Return...

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός

Γίνετε στρατηγικός έμπορος στο Facebook, όχι δημιουργός Η δημιουργία περιεχομένου...

5 tips για ανάλυση ανταγωνιστών που θα βελτιώσουν το brand της επιχείρησής σας

5 Tips για Ανάλυση Ανταγωνιστών που Βελτιώνουν το Brand Η...