5+1 Συμβουλές μάρκετινγκ για το 2023
Κάθε κλάδος που εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τεχνολογία υφίσταται σημαντικές μεταβολές με την πάροδο του χρόνου. Το μάρκετινγκ ανήκει σε αυτούς τους κλάδους που εξελίσσονται με τόσο γρήγορο ρυθμό που δυσκολεύει την προσαρμογή στις βέλτιστες πρακτικές. Παρακάτω, παρουσιάζονται 5+1 συμβουλές μάρκετινγκ για να βελτιστοποιήσετε τη στρατηγική σας το φετινό έτος, βασιζόμενες στις τελευταίες τάσεις:
Αναζητήστε ευκαιρίες για διαφοροποίηση: Στη σημερινή εποχή, οι περισσότεροι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ δεν επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να διανείμουν ταυτόχρονα σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια. Είναι αναγκαίο να επιλέξετε προσεκτικά τα κανάλια που είναι πιο πιθανό να αποφέρουν ανταμοιβές από τις δαπάνες σας. Πριν προχωρήσετε, είναι σημαντικό να αναζητήσετε ευκαιρίες για να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας μέσω μιας εμβαθυμένης έρευνας του κοινού σας. Αναγνωρίστε ειδικά υποκανάλια, όπως το YouTube ή άλλα κοινωνικά δίκτυα, όπου μπορείτε να μειώσετε τον ανταγωνισμό και τον “θόρυβο” του μάρκετινγκ. Έπειτα, προχωρήστε στη διαφοροποίηση της στρατηγικής σας, γνωρίζοντας ότι η επένδυση θα ανταμειφθεί με ισχυρές αποδόσεις.
- “Αγκαλιάστε” τις πληρωμένες διαφημίσεις: Το 86% των επιχειρήσεων έχει ήδη ενσωματώσει διαφημίσεις στο Facebook, και τα διαφημιστικά έσοδα αυτής της πλατφόρμας συνεχίζουν να αυξάνονται. Επιπλέον, έχουν αναδυθεί επιλογές πληρωμένης διαφήμισης σε πλατφόρμες όπως το Instagram, το Pinterest, το Twitter και άλλες. Οι κοινωνικές πλατφόρμες ανανεώνουν συστηματικά τους αλγόριθμους τους, υπογραμμίζοντας τη σημασία της πληρωμένης προώθησης για την αύξηση της ορατότητας. Εάν επιθυμείτε να διατηρήσετε ή να ενισχύσετε την κοινωνική σας στρατηγική, η εκμετάλλευση της πληρωμένης διαφήμισης στα κοινωνικά δίκτυα είναι αναγκαία.
- Εστιάστε στο υπάρχον περιεχόμενό σας: Σήμερα, η πλειονότητα αντιλαμβάνεται τη σημασία της παραγωγής περιεχομένου για την αύξηση της επισκεψιμότητας. Συχνά, επικεντρώνονται στη δημιουργία νέου περιεχομένου, παραμελώντας την αξία των υφιστάμενων περιεχομένων τους. Ωστόσο, για να είστε ανταγωνιστικοί στις σημερινές αγορές, είναι κρίσιμο να αξιοποιήσετε πλήρως το υφιστάμενο περιεχόμενό σας.
- Βελτιστοποιήστε συνεχώς την εμπειρία χρήστη: Η δημιουργία ενός μηνύματος που απευθύνεται στο κοινό-στόχο σας αποτελεί το πρώτο, αλλά όχι το μοναδικό, βήμα προς την επιτυχία στο διαδικτυακό μάρκετινγκ. Ανεξάρτητα από την ποιότητα του περιεχομένου σας, η επιτυχία δεν θα έρθει χωρίς μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη (UX) στον ιστότοπό σας. Επομένως, είναι σημαντικό να συνεχίσετε να δοκιμάζετε και να βελτιώνετε το UX προκειμένου να επιτύχετε τους στόχους του μάρκετινγκ. Αυτό περιλαμβάνει τη βελτίωση της ταχύτητας και της πλοήγησης στον ιστότοπο, τη διασφάλιση της εύκολης πρόσβασης στο περιεχόμενο σας από κινητές συσκευές, και πολλές άλλες πτυχές.
- Συνδέστε τις στρατηγικές Online και Offline: Η δημιουργία μιας συνεκτικής εμπειρίας πελάτη, τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός αυτού, αποτελεί ουσιαστική πτυχή του εντυπωσιακού μάρκετινγκ. Πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν πλέον εικονικές και από κοντά εκδηλώσεις για να επηρεάσουν το κοινό και να αυξήσουν τις πωλήσεις. Ωστόσο, συχνά αυτές οι πρωτοβουλίες θεωρούνται χωριστές από τις δραστηριότητες διαδικτυακού μάρκετινγκ. Για να αξιοποιήσετε το δυναμικό του ψηφιακού μάρκετινγκ και της προσωπικής αλληλεπίδρασης, πρέπει πρώτα να καθορίσετε ποιες ενέργειες επιθυμείτε το κοινό σας να αναλάβει μετά την εκδήλωση (π.χ. επικοινωνία μέσω email, εγγραφή σε δωρεάν επίδειξη προϊόντος κ.λπ.). Στη συνέχεια, δημιουργήστε μια εικονική ή από κοντά εμπειρία που θα τους καλύψει σε αυτό το ταξίδι.